بازدید 15001

توقف سهمیه‌بندی بنزین پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها

کد خبر: ۱۰۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۲ 06 June 2010
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد سهمیه‌بندی بنزین تا زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور ادامه می‌یابد.

محمد رویانیان در گفتگو با مهر با اشاره به تعریف برنامه زمان بندی برای آغاز قانون هدفمندی یارانه حاملهای مختلف انرژی شامل بنزین، گازوئیل، گاز مایع (LPG) و سی ان جی، گفت: پیش بینی می شود در صورت دست یابی به جمع بندی نهایی این قانون در بخش حاملهای انرژی در نیمه دوم سالجاری اجرایی می شود.
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه یارانه بنزین در اولویت نخست برای هدفمند شدن قرار گرفته است، تصریح کرد: سهمیه‌بندی بنزین تا زمان اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور ادامه می‌یابد.
 
به گزارش مهر، اخیرا با تصمیم نمایندگان رئیس جمهور سهمیه بنزین خودروهای شخصی در دوره تابستانی با کاهشی 80 لیتری نسبت به دوره بهار 180 لیتر تعیین شد، ضمن آنکه سهمیه 500 لیتری برای مصرف بنزین نیمه یارانه ای برای خودروهای شخصی در دوره تابستانی در نظر گرفته شده است.

در همین حال پیشتر رویانیان با بیان اینکه تاکنون دولت بر اساس سناریوهای مختلف تعریف شده در بخش حمل و نقل یک بسته قیمتی مشخص کرده است، به خبرنگار مهر گفته بود: حفظ و کنترل تورم در حمل و نقل کالا، مسافر و خدمات یکی از مهمترین اولویتهای دولت برای واقعی کردن قیمت حاملهای انرژی بوده و قصد داریم با وارد شدن کمترین فشار به ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، قیمت حاملهای انرژی واقعی شود.

این عضو کابینه دولت با اشاره به اینکه سناریوهای مختلف تدوین شده برای قیمت حاملهای انرژی در کارگروه هدفمندی یارانه ها شامل بنزین، گازوئیل، CNGو LPG است، اظهار کرده بود: این سناریوهای قیمتی بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ناظر بر واقعی شدن قیمتها و حمایت از حمل و نقل عمومی به تعیین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
تمام یارانه ای اش چقدره؟
آقا اين كارت را حذف كنيد. ليتري 500 خوب است. آنهايي كه ندارند بروند از دولت مهرورز حقشان را بگيرند.
ازار مردم تا کی!! به جای 6% افزایش حقوق 60% زیاد کنین تا مردم هم بتونن بنزین لیتری 400 رو بزنن!
احتراما خواهشمند است توضیح داده شود چرا "امکان تزریق آزاد پانصد لیتری بنزین با نرخ کاملا آزاد" ، بدون نیاز به کارت جایگاه ، تحت عنوان" بنزین نیمه یارانه ای" القا میشود؟!
چرا که نرخ بنزین فوق الذکر به هیچ عنوان نیمه یارانه ای نیست و کاملا آزاد (هدفمند)است.
بنابراین تنها مزیت این بنزین عدم نیاز به معطلی چهت اخذ کارت سوخت جایگاه می باشد و بس.

خواهشمند است این متن منعکس شود.باتشکر
با سلام انصافاً اگر آقاي رويانيان هم از ماشين دولت استفاده نمي كرد اين چنين تصميم سازي مي كرد . اينقدر به نگرانيها و دغدغه هاي مردم اضافه نكنيد .بقولي مي گويند ديده شده كه زنان گل مي خورند البته اين نه هر گلي است.
لطفا يك سناريوي جديد هم اضافه كنيد و به جاي ماشين از اسب و الاغ و گاري استفاده كنيم .
آنچنان نماند اینچنین هم نخواهد ماند
به به
كيف كردم
به به به به
بع بع
تنها چیزی که توی این مملکت واقعی شده،بدبختی روز افزون مردمه
آقای حاملهای سوختی و انرژی،شما حقوقت رو واقعی میگیری،این مردم گرسنه اند،این مردم حقوق شما براشون رویاییه نه واقعی
کاش کمی از ادعامون کم میکردیم و بیشتر به مردم تخیلی خودمون نزدیک میشدیم
واقعا" روت ميشه از تعين سهميه صحبت كنيد
چرا اقايان منبع فساد و رانت خواري خود را تعطيل نمي كنند تا وقتي كه سيستم دو نخي وجود دارد فساد وجود دارد و سوئ استفاده هاي كلان براي مديران دست اندكار. بهتر است با تركيب قيمت يارانه اي و نيمه يارانه اي يك قيمت براي بنزين اعلام شود. در ضمن قيمت خليج فارس حدو د 500تومان است و مطابق قانون بايد قيمت در ايران در پايان طرح به 90 درصد ان برسد . پس بنزين 400تماني اصلا نيمه يارانه اي نيست . ملت كه نبايد هزينه سو مديريت و فساد دولت را هم بپردازند. اگر قرار است قيمت ازاد شود بايد ازادي ورودبنزين و فعاليت در اين زمينه هم وجود داشته باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل