بازدید 10845

آمریکاییان، مستهجن بازترین‌‌های اینترنت

کارشناسان درباره دیدن سایتهای غیر اخلاقی معمولا به والدین نرم افزارهای موسوم به Parental Control معرفی کرده و سرویس دهندگان اینترنت نیز با درخواست مبلغی جدا از آبونه ماهانه به والدین در این زمینه کمک می کنند اما ظاهرا علی رغم همه این تدابیر باز هم آمارهای منتشره نگران کننده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸ 06 June 2010
مطابق جدیدترین تحقیق، امریکاییان مستهجن بازترین کاربران اینترنت هستند.

به گزارش موسسه آنلاین ام.بی.ای 24 میلیون سایت غیر اخلاقی در جهان وجود داشته که 12 درصد از کل وب سایتها را در بر می گیرد . بر این اساس 40 میلیون امریکایی پرسه زن در این نوع سایتها، مشغول ترین کاربران موضوعات غیر اخلاقی در اینترنت هستند. از هر 3 کاربر یکی زن بوده و 70 درصد از کاربران بین سنین 18 تا 24 ساله هستند که به طور ماهانه به این سایتها مراجعه می کنند. صنعت موضوعات مستهجن در امریکا سالانه 2.84 میلیارد دلار و در جهان 4.9 میلیارد دلار درآمد را مستقیما نصیب صاحبانش کرده است. البته شرکتهایی مانند گوگل و مایکروسافت و آمازون و ای.بی نیز از این موضوع سودهای غیر مستقیم برده و گفته می شود فقط در سال 2006 بالغ بر 97 میلیارد دلار درآمد ازاینترنت بطور مستقیم و غیر مستقیم مربوط به موضوعات مرتبط با مستهجن بوده است که نه امریکایی ها بلکه چینی ها این رقم های بزرگ را به جیب زده اند (معلوم نیست چگونه؟؟) روزانه همچنین 2.5 میلیارد ایمیل مستهجن در اینترنت با جعبه نامه کاربران ارسال می شود که این رقم معادل 8 درصد از کل ایمیل ها را شامل می شود. 25 درصد از تمام کلمات جستجو شده در اینترنت محتوای غیر اخلاقی دارند که معادل 68 میلیون درخواست کلمه در روز از موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل و بینگ و ... می شود.

در این بررسی همچنین آمده 35 درصد از تمام دانلودهایی که در اینترنت می شود موضوع مستهجن داشته و در امریکا ایالت یوتا بیشترین درخواست مشترک شدن در این گونه سایتها را به نسبت تعداد کاربران پر سرعت دارد. همچنین 34 درصد از کاربران به طور ناخواسته مثلا از طریق پاپ آپ و تبلیغات ناگهانی محتویات این موضوع را روی صفحه خود دیده اند. روزی 116 هزار جستجوی مستهجن و غیر اخلاقی در مورد موضوعات افراد کم سن و سال نیز در امریکا صورت می گیرد که رقم وحشتناکی است. گفته شده 11 سالگی اولین سن در امریکاست که به طرف موضوعات غیر اخلاقی در اینترنت می روند. همچنین 20 درصد از کارمندان اعلام کرده اند هنگام کار در اداره فیلم های مستهجن روی اینترنت می بینند. 13 درصد از بازدید کنندگان نیز هنگام آمارگیری  زن بوده اند. شهر المهاست در ایلینویز نیز پر بازدید کننده ترین شهر امریکا از سایتهای غیر اخلاقی است.

جالب ترین نکته اینکه روزهای یکشنبه پر بازدیدترین روز برای دیدن سایتهای مستهجن گزارش شده و روز شکر گذاری در امریکا که روز مذهبی است کمترین بازدید از این گونه سایتها صورت گرفته است. کارشناسان میان اعیادو روزهای مذهبی (منهای یکشنبه های تعطیل) و کمتر سراغ سایتهای غیر اخلاقی رفتن رابطه ایجاد کرده و می گویند مردم به دلایل مختلف مانند، ترس از عقوبت و سرنوشت بد در چنین روزهایی دست به کارهای خلاف اخلاق نمی زنند.

از دهه 1980 موضوعات مستهجن آنلاین در دنیا با شکل و شمایل خطی (حروف اسکی) باب شد و بعدها در دهه 1990 با ورود گرافیک به دنیای رایانه همه چیز رنگ و بوی دیگری یافت تا به امروز که سایتها و محتوای مستهجن دنیای اینترنت را تحت الشعاع قرار داده است. شرکتهای زیادی با ساخت وب سایت های مستهجن کاسبی بزرگی راه انداخته و از این راه سود فراوانی هم کسب کرده اند.

کارشناسان درباره دیدن سایتهای غیر اخلاقی معمولا به والدین نرم افزارهای موسوم به Parental Control  معرفی کرده و سرویس دهندگان اینترنت نیز با درخواست مبلغی جدا از آبونه ماهانه به والدین در این زمینه کمک می کنند اما ظاهرا علی رغم همه این تدابیر باز هم آمارهای منتشره نگران کننده است.

از روزی که تصاویر خطی مستهجن در دهه 1980 درست شد تا به امروز کاربران زیادی با این موضوع درگیر بوده و روسای ادارات هم برای بهینه سازی ساعت مفید کاری در ادارات به ایجاد محدودیت در این زمینه دیت زده اند. گفته شده در هر ثانیه 3075 دلار پول صرف موضوعات مستهجن آنلاین می شود که رقم بالایی بوده و خانواده ها را نگران کرده است. همچنین 28258 کاربر اینترنت هر ثانیه این نوع سایتها را باز کرده و تماشا می کنند. در هر ثانیه نیز 372 کاربر کلمات غیر اخلاقی را تایپ می کنند. هر 39 ثانیه نیز در امریکا یک ویدیوی مستهجن تولید شده و روی اینترنت گذاشته می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
یادتون نره ایرانیان هم از طریق وی پی ان به آی پی امریکا وصل می شن و از این چیزا مشاهده می کنن
اگه جمعیت ایران و سرعت اینترنت و فراگیری آن مثل آمریکا بود در این زمینه هم مشت محکم بر دهان استکبار جهانی می زدیم و گوی سبقت را می ربودیم.
خبر نداری ایرانی ها بدترن یعنی امار نداری
تو ایران چه خبره یاد کبکه که سرشو کرده بود زیر برف میافتم
وزیرمخابرات مارو میخوان که اینترنتشون را بکنه 128کیلو تا دیگه چیزی دانلود نکنن :))
موضوعات مرتبط با مستهجن!!!!!!!!!!!!
ببخشید این تیتر چیه زدین؟ این کلمه رو از کجا آوردین؟ اصلا خودتون می تونین راحت بخونین؟ مستهجن باز دیگه چه صیغه ای است؟ خوب راحت بگین کاربران سایت های غیر اخلاقی یا پورنوگرافی.
پس گوگل تحت فشاراستکبار جهانی و آمریکای جهان خوار آمار جستجوی واژه های جنسی در اینترنت را که در بین ایرانیان و دیگر کشورهای مسلمان رتبه اول را دارد را منتشر کرده بود؟
احتمالاً کشور ایران را در بررسی ها اعمال نکرده اند!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار