بازدید 4272

قدردانی ستاد نمازجمعه از حضور میلیونی

کد خبر: ۱۰۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶ 05 June 2010
ستاد نماز جمعه تهران در اطلاعیه ای از حضور میلیونی قشرهای مختلف مردم در مراسم بیست و یکمین سالروز ارتحال خمینی کبیر (ره) قدردانی کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است :

مردم فهیم و همیشه در صحنه میهن اسلامی ، مردم وفادار، انقلابی و بصیر تهران، در تاریخ انقلاب اسلامی و در ذهن و حافظه تاریخی بوجود آورندگان این انقلاب مبارک، برای همیشه نام امت قدرشناس ایران با نام و یاد امام راحل (رحمت الله علیه) پیوند ناگسستنی خورده است.

آنچه که بر جاذبه و برکات انکارناپذیر حضور متعهدانه ملت انقلابی ایران افزوده است، ترویج اندیشه و مکتب سیاسی آن امام عظیم الشان در این راستا می باشدکه ملت بزرگ ایران با همان شعور سیاسی تاکنون به رسالت تاریخی خود عمل نموده اند و اکنون نیز بیش از هرزمان، متعهد به تداوم و فداکاری در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) و با تکیه بر ولایت فقیه و پاسداری از خونهای پاک شهیدان این آب و خاک و یاد و آرمان آن امام همام می باشد.

حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در مراسم بیست و یکمین سالگرد ارتحال خمینی کبیر مقارن با اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و مراسم راهپیمایی و برائت از صهیونیستهای سفاک، بار دیگر سند افتخار و پایبندی ملت وفادار را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میثاق دوباره با امام و رهبری به ثبت رسانید.

به لحاظ حساسیت ها و شرایطی که در فضای سیاسی و اجتماعی جهان امروز حاکم است و به رغم تهدیدهای توخالی و صف بندی دشمنان خارجی، وحدت و یکپارچگی حضور شما مردم قهرمان از همه سلایق سیاسی و گرایشها در کنار تمامی یاران متعهد آن امام بزرگوار، حماسه ای بی بدیل و ماندگار پدیدآورد تا این حضور پرصلابت و شورآفرین برگ زرین و افتخار دیگری در کارنامه ملت شجاع و نستوه ایران باشد.

اما از آن دسته از مردم فهیم شهر تهران که بدلیل کمبود جا و عدم پیش بینی در این زمینه نتوانستند در این مراسم با شکوه شرکت نمایند و ناچار به بازگشت شدند، صمیمانه از محضر شریفشان عذرخواهی می نمائیم.

پیام وحدت شما ملت سترگ حول محور ولی زمان در سنگر خلل ناپذیر نماز وحدت آفرین جمعه، معجزه ای بزرگ و شگرف بود که با عنایات حق تعالی و قدرت سلاح ایمان به خدا به رخ جهانیان کشاندید و نور هیبت عظیم آن، چشمان دشمنان قسم خورده اسلام را کور کرد. به حق نزد خداوند سبحان نمایش حماسه و اقتدار تان مقبول و ره توشه عقبایتان خواهد بود و فرزندان شما با افتخار و سربلندی این بیعت مجدد را سینه به سینه نقل نموده و تاریخ انقلاب اسلامی را گهربارتر می نمایند.

درود و سلام خداوند قادر متعال و ائمه اطهار بر شما ملت مسئول و آگاه به زمان، درود و سلام خداوند حکیم و ائمه هدی بر غیرت دینی و بصیرت و عزت و شرف و کرامتتان. گامهایتان محکم و استوار باد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل