بازدید 23785

آخرین آمار کرونا تا دهم دی/ مجموع قربانیان کرونا در ایران از مرز ۵۵ هزار نفر گذشت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۲۷۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۰۸۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 30 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۲۱۸ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۸۰۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۷۵۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۵ هزار و ۹۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۹۷۸ هزار و ۷۱۴ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۰۸۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۷ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۹۴۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۴ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۴.۶ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۰ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
باز که دارد اوج می گیرد.تعداد جان باختگان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
من یکسال است به خانه پدر و پدر زنم نرفته ام. از کسانی که با هم نشینی این ویروس را منتشر می کنند نمی گذرم.
خطر خطر و بازم خطر مردم گول چند روز پایین بودن آمارو نخورید .مواظب باشید .خیلی خطرناک حسن .خیلی
اگر مسئولان ستاد چند راه درآمدی دیگر هم از مردم ایجاد کنند بیماری کاملا مهار می‌شود
آمار دوباره داره میره بالا ظاهرا
مثلا توی کافی شاپ ها و رستوران ها جمعیت موج میزنه و انگار کسی هم چیزی نمی گه
سر خط خیلی زود برگشته به سمت بالا.
نمکی حالا بیا صحبتی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
در فیلم مسافران مهتاب، مهدی فخیم زاده نقش نمکی رو بازی می کرد. کامنت رو که دیدم، از طرف نمکی صداش اومد تو گوشم که وقتی کسی بهش گیر می داد می گفت: می خوای اذیت کنی؟
تابناک چرا در مورد کرونایاب مستعان گزارش تهیه نمی کنی؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
واقعا تاسف میخورم که مردم تحت تاثیر
پروپاگاندای رسانه ای غرب قرار گرفته اند و هذیان گویی های آن ها را تکرار میکنند.دستگاه کرونایاب مستعان واقعی بود که سپاه مدت کوتاهی بعد از آمدن کرونا آنرا ساخت.بعد از شش یا هفت ماه خبر درست کردن دستگاهی کاملا مشابه با آن دستگاه(مستعان) در سازمان دیگری که زیر نظر دولت کار میکرد بیرون آمد.مستعان به فرکانس هایی که کرونا از خودش صادر میکنه(همه ی موجودات فرکانس های متفاوتی دارند و اونا رو از خودشون صادر میکنند)حساسه و اونو تشخیص میده.متاسفانه مردم چشمشون رو به دنبال دهان بی بی سی و امثال آنها دوخته و هرچه بگویند آنرا تکرار میکنند.
واکسنی که هنوز هیچ اطلاعاتی ازش بیرون نیومده هیچ مشخص نیست که آیا قابلیت استفاده داره یا نه اما فقط چون ستاد فرمان امام تولیدش رو دست گرفته حتما باید بهترین واکسن دنیا بشه
مثل همین طرح جدیدی که به نام قاسم سلیمانی برای مبارزه با کرونا اجرا کردن باید موفقیت آمیز باشه چون اسم طرح حاج قاسمه
وای وای خطررررر. صعودی سه روزه همه هم توی کافه و رستوران و سفر ...کجایی ووهان و ماهان و قم
صد تا نظر فستادم یک دونش رو چاپ نکردی!!
توش نه فحش داره نه ناسزا نه افترا نه هیچی
ولی مثل همیشه اونایی که تو خط فکری شما نیستن محکوم به خفه شدنن
راستی از اون دستگاه ویروس یاب با یه بشقاب ویه آنتن چه خبر .چی شد الکی بود .سرکاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار