بازدید 25974

کاشت ایمپلنت دندان با تحویل فوری روکش

در مرکز ایمپلنت دکتر سمیه ابراهیم گل کاشت ایمپلنت دندان،ترمیم دندان، جراحی لثه ، کشیدن دندان عقل و لمینت دندان انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 28 December 2020

در مرکز ایمپلنت دکتر سمیه ابراهیم گل کاشت ایمپلنت دندان ، ترمیم دندان، جراحی لثه ، کشیدن دندان عقل و لمینت دندان انجام می‌شود.

کاشت ایمپلنت دندان با تحویل فوری روکش

ایمپلنت دندان یک پایه ی قوی تیتانیومی برای جایگزین ریشه های دندان می باشد. که با دندان های طبیعی شما سازگار است. در واقع جنس تیتانیومی ایمپلنت است که باعث سازگاری کامل آن با بدن انسان و استخوان فک می شود. اگر دندان های خود را از دست رفته داده اید و در حال بررسی برای جایگزین کردن آن با کاشت دندان هستید، ممکن است علاوه بر برندهای سازنده ایمپلنت در مورد روش های درمان و یا جراحی هم در حال تحقیق باشید. اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد برندهای ایمپلنت صحبت کنیم به ترتیب کشورهای آمریکا، سوئیس و آلمان جزء بهترین ها می باشند، دیگر کشورهای اروپایی در کنار کشور کره برندهای درجه دوم محسوب می شوند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر برندها رو بررسی کنیم برند اشترومن، بایو هورایزن، زیمر و اینترالاک بدون شک بهترین و شناخته شده ترین برندهای ایمپلنت دندان هستند که در کنار آن شرکت های آرگون، دنتیس، بگو ، اوستم و ITI جزء رتبه های بعدی قرار دارند. اما مسئله بعدی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم روش درمان و یا جراحی ایمپلنت می باشد که روش های مختلفی از جمله ایمپلنت دیجیتال ، ایمپلنت پانچی یا فلپ لس (Flapless) ، کاشت دندان با لیزر ، ایمپلنت فوری و یک روزه ، ایمپلنت همزمان با بازسازی استخوان ، ایمپلنت همزمان با سینوس لیفت و جراحی ایمپلنت با بارگذاری فوری (immediate load) می باشد.

از دست دادن دندان‌ واقع ناراحت کننده ‌ای برای همه انسان ها محسوب می‌شود. هنگامی که دندان‌های خود را از دست می‌دهید، نه تنها جای خالی آن در دهان، زیبایی لبخند را تحت تأثیر قرار می‌دهد و گاهی اوقات اعتماد به ‌نفس افراد را کاهش می‌دهد، بلکه مشکلات متعددی برای سلامت دهان و سلامت عمومی بدن ایجاد می‌نماید. به همین علت پر کردن جای خالی دندان اقدام مهمی برای این دسته از افراد است.

در گذشته، افراد بی دندان مجبور بودند که از دست دندان مصنوعی (پروتز متحرک) استفاده کنند ولی مشکل این نوع پروتز ها ان بود که بمرور تحلیل استخوان باعث لقی و جابجایی ان در حین غذا خوردن و حرف زدن می شد، اما امروزه، کاشت ایمپلنت باعث انقلابی در جایگزینی دندان ها شده است. قبل از اینکه ایمپلنت دندان به وجود بیاید، افراد دارای پروتز دندان قادر به جویدن انواع بسیاری از مواد غذایی نبودند. امروزه این مشکل با استفاده گسترده از ایمپلنت دندان مرتفع شده است. کوتاهترین تعریف ایمپلنت دندان می تواند این باشد که "ایمپلنت یک دندان مصنوعی دائمی برای جایگزینی دندان و یا دندان های از دست رفته است که درست همانند دندان های طبیعی عمل می کند"

کاشت ایمپلنت دندان با تحویل فوری روکش

چرا ایمپلنت دندان از اهمیت زیادی برخوردار است؟

به صورت خلاصه باید گفت که کاشت دندان موفق ترین راه برای جایگزینی دندان در اشخاصی است که دندان طبیعی خود را از دست داده اند. تمامی ایمپلنت ها به نوعی مشابه با ریشه دندان عمل کرده و عمل جویدن را تسهیل می بخشند. برخلاف دندان های مصنوعی متحرک، ایمپلنت ها برای تکلم و غذا خوردن مشکلی محسوب نمی شوند. زیرا محکم در فک شخص ثابت شده اند.

مراحل مراقبت و انجام ایمپلنت دندان

  • پیش از انجام عمل باید پوسیدگی دندان ها بررسی و رفع شود.
  • برای قرارگیری ایمپلنت در دهان انجام حداقل یک جراحی ضروری است. در این جراحی که به کاشت دندان نیز شهرت دارد، ایمپلنت در استخوان فک گذاشته می شود.
  • در چند ماه بعد از انجام جراحی پین تیتانیومی با استخوان فک ادغام می شود.
  • پس از مدتی و با مطمئن بودن از ادغام مناسب ایمپلنت و استخوان دندان، متخصص معالج می تواند از ایمپلنتها به عنوان بیس استفاده کند و پروتز دندان را بر روی آنها نصب کند.

جنس ایمپلنت چیست؟

جنس ایمپلنت معمولاً از فلزات مختلف و یا سرامیک هایی با ساختار مشابه استخوان است که با بافتهای بدن سازگاز هستند. در حال حاضر ایمپلنت ها از فلز تایتانیوم ساخته می شوند.

طول مدت جراحی ایمپلنت چقدر است؟

این زمان بسته به عوامل مختلف متفاوت خواهد بود. مدت زمان بهبود پس از جراحی نیز به سرعت ترمیم بافتهای فرد بستگی دارد، هرچند با پیشرفت تکنولوژی این مدت زمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بطور متوسط زمان ترمیم بافتی و تشکیل استخوان حدود 2-3 ماه است که می توان پس از این مدت مراحل ساخت پروتز (تاج دندان) را آغاز کرد.

انواع ایمپلنت دندان به چه صورت است؟

ایمپلنت دندان همانطور که گفته شد برای جایگزینی دندان های از دست می باشد که می تواند به دو صورت انجام گیرد. که به صورت ایمپلنت تک مرحله ای و ایمپلنت دو مرحله ای شناخته می شود. هر کدام از این موارد با نظر متخصص برای هر فرد انتخاب و اجرا می شود. اما برای توضیح می توان بیان داشت که ایمپلنت تک مرحله ای همانطور که از نام آن پیداست در یک مرحله جراحی و بخیه برای درمان انجام می شود و نیازی به جلسات بیشتر نیست. اما در روش دیگر برای جراجی و بخیه نیاز به دو جلسه برای تکمیل روند درمان ایمپلنت می باشد.

تحویل فوری روکش دندان

در اینجا مهم ترین قسمت این مقاله که معرفی تکنیک بسیار جدید برای تحویل روکش دندان به بیمار می باشد که حتی در بعضی از شرایط ممکن است همان روز جراحی ایمپلنت؛ روکش دندان نیز به بیمار تحویل داده شود. انتخاب این روش برای درمان بسیار به برند و جنس ایمپلنت که ابتدای مقاله توضیح داده شد؛ بستگی دارد. زیرا نوع خاصی از ایمپلنت وجود دارد که با تکنولوژی خاصی ساخته شده، که بسیار بسیار زودتر از ایمپلنت های معمولی جوش می خورد و سازگاری فوق العاده ای با استخوان فک دارد. این نوع ایمپلنت با دقت و ظرافت بسیار ویژه ای طراحی شده است و کسانی که از این نوع ایمپلنت استفاده می کنند می توانند برای تحویل فوری روکش خود حتی در یک روز هم اقدام کنند.

در مرکز دندانپزشکی دکتر سمیه ابراهیم گل کاشت ایمپلنت دندان به صورت فوری ، جراحی لثه ، لمینت دندان، همچنین ترمیم دندان و جراحی کشیدن دندان عقل با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گردد.

کاشت ایمپلنت دندان با تحویل فوری روکش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ‌86128996 و 88082941 تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی