بازدید 5324

دروگبا و ریوفردیناند آسیب دیدند، ساحل آج عزادار شد و استیون جرارد کاپیتان

فابیو کاپلو سرمربی سه شیرها پیش از اطلاع از شدت مصدومیت کاپیتان تیمش در این رابطه گفت:«خبر بد دیگری داریم. در پایان تمرینات روز جمعه تیم، ریو فردیناند با مشکلی در ناحیه زانو از زمین چمن خارج شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید تا شدت مصدومیتش مورد بررسی قرار بگیرد.»
کد خبر: ۱۰۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۷ 04 June 2010
دیدیه دروگبا مهاجم شماره یک تیم ملی ساحل عاج روز جمعه و در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل ژاپن دچار شکستگی استخوان ساعد شد و بدین ترتیب شانس حضور در رقابتهای جام جهانی را از دست داد.

این در حالی بود که سون گوران اریکسون، سرمربی سوئدی تیم ملی ساحل عاج از شدت مصدومیت ستاره اش مطلع نبود و پس از آنکه این ستاره به بیمارستان منتقل شد، مشخص گردید که مصدومیت دروگبا به مراتب جدی تر از آنچه تصور می شد، می باشد. اریکسون پیش از اطلاع از میزان مصدومیت دروگبا در صحبتهایی گفت:« به شدت نگران سلامت دروگبا هستیم؛ او کاپیتان تیم ما و یکی از برترین مهاجمان دنیاست.»

طبق اعلام وب سایت روزنامه فرانسوی اکیپ، خود دروگبا پس از اطلاع از نظرات ابتدایی پزشکان اعلام کرد که شانس حضور در رقابتهای جام جهانی را از دست خواهد داد؛ موضوعی که برای ساحل عاج به شدت نگران کننده است، چرا که شانس استفاده از برترین ستاره شان را از دست خواهند داد. در جریان دیدار دوستانه تیم ملی ساحل عاج مقابل ژاپن و در حالی که تنها 15 دقیقه از ابتدای بازی سپری شده بود، تولیو، مدافع تیم ملی ژاپن خطایی را برروی دروگبا مرتکب شد و مهاجم ساحل عاجی برروی بازویش به زمین افتاد. بدین ترتیب سیدو دومبیا به جای دروگبا وارد زمین شد و دروگبا در حالی که از شدت درد به خود می پیچید زمین مسابقه را ترک کرد. بدین ترتیب دروگبا یکی دیگر از ستاره های صاحب نامی است که شانس حضور در رقابتهای آفریقای جنوبی را از دست داد.

پیش از این نیز بازیکنانی از جمله دیوید بکام و مایکل اسین به دلیل مصدومیتهایی طولانی مدت، غایبان جام جهانی نام گرفته بودند. ساحل عاج در گروه مرگ رقابتهای جام جهانی با برزیل، پرتغال و کره شمالی همگروه است

خبرنگار فرانس بیست و چهار در ساحل عاج گفت: تایید غیبت دروگبا در جام جهانی دو هزار و ده ، عملا عزای عمومی برای ساحل عاج خواهد بود. شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: یک هفته مانده به آغاز رقابتهای فوتبال جام جهانی دو هزار و ده افریقای جنوبی، احتمال داده می شود دیدیه دروگبا بازیکن تیم ملی فوتبال ساحل عاج به علت مصدومیت قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

تاتیانا موسو خبرنگار فرانس بیست و چهار در ابیجان پایتخت ساحل عاج در باره مصدومیت دروگبا گفت: تایید خبر مصدومیت دروگبا به شدت باعث ناراحتی هواداران تیم ملی فوتبال ساحل عاج خواهد شد. دروگبا در ساحل عاج چیزی فراتر از کاپیتان تیم ملی فوتبال است.

وی در این کشور به عنوان نماد و قهرمان ملی مطرح است و اگر مصدومیت وی تایید شود به نظر من ساحل عاج عملا عزای عمومی ملی خواهد داشت. مجری فرانس بیست و چهار در پایان گفت: کولو توره دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ساحل عاج اعلام کرده است که دیدیه دروگبا به علت شکستگی از ناحیه دستش جام جهانی فوتبال دو هزار و ده افریقای جنوبی را از دست خواهد داد.


کاپیتان انگلیس مصدوم شد و جرارد جایش را گرفت
ریو فردیناند کاپیتان تیم ملی انگلیس در جریان تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد و شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

به گزارش گل؛ ریو فردیناند کاپیتان سه شیرها در جریان تمرینات روز جمعه تیمش از ناحیه زانو مصدوم شد و بلافاصله به بیمارستان روستنبورگ منتقل شد.

فابیو کاپلو سرمربی سه شیرها پیش از اطلاع از شدت مصدومیت کاپیتان تیمش  در این رابطه گفت:«خبر بد دیگری داریم. در پایان تمرینات روز جمعه تیم، ریو فردیناند با مشکلی در ناحیه زانو از زمین چمن خارج شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید تا شدت مصدومیتش مورد بررسی قرار بگیرد.»

پس از معاینات صورت گرفته مشخص شد که فردیناند شانس حضور در رقابتهای جام جهانی را از دست خواهد داد. بدین ترتیب فابیو کاپلو از مایکل داوسون، ستاره باشگاه تاتنهام برای حضور در اردوی سه شیرها دعوت به عمل آورده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، بنابر اعلام فدراسیون فوتبال انگلیس در پی مصدومیت ریو فردیناند کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس و غیبتش در جام جهانی، استیون جرارد بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو خواهد بست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل