بازدید 8392

بارش پراکنده باران در ۱۱ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در ۱۱ استان کشور طی امروز (۸ دی) گفت: از امروز تا آخر هفته احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات زاگرس جنوبی وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 28 December 2020

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی از امروز (۸دی) تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز (۸ دی) همچنین در برخی مناطق استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شمال شرق خوزستان، ایلام، شمال استان‌های فارس و بوشهر، جنوب استان‌های کرمانشاه، مرکزی و همدان افزایش ابر، بارش پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب اصفهان به‌صورت برف خواهد بود، گفت: تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ضمن تاکید بر اینکه طی این مدت در ارتفاعات زاگرس جنوبی احتمال سقوط بهمن وجود دارد، اظهار کرد: طی دو روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ دی) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۰ دی) نیز نیمه ابری و همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل