بازدید 6165

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۹۳ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱ 25 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۹۰ بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان هایکرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۰ هزار و ۵۹۱ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۳۵۵ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست‌های pcr و سریع بودند حدود ۳۵ درصد نمونه‌ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و لنده می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه بیان کرد: در حال حاضر هیچ روش موثرتر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل این ویروس وجود ندارد و مردم باید با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها، پرهیز از حضور در تجمعات، عدم حضور در مکان‌های پرخطر مانند بیمارستان‌ها، مطب‌ها، موسسات پزشکی، ادارات و مکان‌های اقتصادی بسته بجز بر حسب ضرورت نسبت به مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن اقدام نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل