بازدید 20014

هشدار نيروي هوايي ارتش به صهیونیستها

کد خبر: ۱۰۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۱ 03 June 2010
جانشين نيروي هوايي ارتش تاكيد كرد: اسرائيل تمام زورش به چهار قايق و عده‌اي انسان بي‌دفاع و بدون اسلحه مي‌رسد مگر اينكه توان حمله به آنها را داشته باشد، اگر جرات دارد وارد ميدان شود تا به او نشان دهيم مرد كار‌زار كيست.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مراسم تجليل از 50 نفر از كاركنان نمونه زن در نيروي هوايي ارتش با حضور امير سرتيپ محسن دره‌باغي جانشين فرماندهي نيروي هوايي ارتش و جمعي از فرماندهان، مسئولين و كاركنان اين نيرو برگزار شد.

امير دره‌باغي در حاشيه برگزاري اين مراسم از برگزاري مسابقات تيراندازي هوا به زمين (گانري) در مرداد ماه سال جاري خبر داد و با بيان اينكه اين مسابقات از پايگاهي كه محل آن متعاقبا اعلام مي‌شد آغاز خواهد شد، گفت: مسابقات تيراندازي هوا به زمين به صورت رزمايشي با شركت كليه هواپيماهاي شكاري بمب‌افكن نيروي هوايي ارتش كه از پايگاه‌هاي مختلف در ساختار چند تيم گانري به پرواز درمي‌آيند صورت مي‌گيرد.

وي افزود: هواپيماهاي اف‌4،‌ اف5، سوخو24 و احتمالا اف‌7 در اين رزمايش حضور خواهند داشت.

جانشين فرماندهي نيروي هوايي ارتش در پاسخ به سئوال خبرنگاري در خصوص عملياتي شدن هواپيماي ميراژ و سلاح‌هاي به كار رفته در آن اظهار داشت: آنچه كه در مورد هواپيماي جنگنده اهميت دارد اينكه ما توانستيم ميراژ را با دست توانمند پرسنل پروازي و پرسنل نگهداري و همكاري تنگاتنگ معاونت جهاد خودكفايي نيروي هوايي به پرواز درآوريم و امروز نيز اين هواپيما در يكي از پايگاه‌هاي ما پروازهاي عملياتي خود را انجام مي‌دهد.

وي با بيان اينكه هواپيماي مذكور در رزمايش اخير در خليج‌فارس و درياي عمان حضور داشته و پروازهاي عملياتي انجام داده است تاكيد كرد:‌ با توجه به حصر اقتصادي و حصر نظامي، ما توانستيم مهمات و تجهيزات اين هواپيما از جمله مسلسل، موشك، بمب و راكت‌ها را در جهاد خودكفايي و با پشتيباني تمامي آحاد نيروي هوايي ارتش اين هواپيما را مسلح كنيم كه در رزمايش‌هاي آينده براي بمباران‌ اهدافمان از آن استفاده مي‌كنيم.

امير دره‌باغي با بيان اينكه نيروي هوايي ارتش توانسته است با تمام محدوديت‌ها ميراژ را مهيا كرده و به سطح عملياتي برساند بازتاب حضور اين هواپيما را در رزمايش‌ها خوب ارزيابي كرد و آن را نشان‌دهنده توان و پتانسيل نيروهاي مسلح و وزارت دفاع دانست.

وي اضافه كرد: البته گذشته از آن نيز ما هواپيما ساخته‌ايم؛ از جمله هواپيماي صاعقه كه امروز گرداني شكاري به نام صاعقه در پايگاه تبريز تشكيل داده‌ايم و با آن عمليات انجام مي‌دهيم.

جانشين فرماندهي نيروي هوايي ارتش تصريح كرد: بدين ترتيب هواپيماي ميراژ نيز به توان نيروي هوايي ارتش اضافه مي‌شود.

وي در ادامه و در پاسخ به سئوالي كه به تهديدات اسرائيل و اقدام اخير اين رژيم در تجاوز به كاروان آزادي حامل كمك‌هاي انسان‌دوستانه اشاره داشت؛ ضمن محكوم كردن اين اقدام، اظهار داشت: اسرائيل عددي نيست و بزرگتر از آن هم نمي‌توان كاري انجام دهد. همان‌طور كه رئيس‌جمهور نيز بر اين موضوع تصريح كرده است.

امير دره‌باغي تاكيد كرد: چنان‌چه اسرائيل تعرضي به ما داشته باشد و يا گوشه چپي نشان دهد جواب دندان‌شكني به دست همين جوانانمان به او مي‌دهيم.

وي با اشاره به تجربه هشت ساله كشور در جنگ تحميلي و با بيان اينكه ما يك تنه در برابر تمام ابرقدرت‌ها كه در جبهه مقابل صف كشيده بودند، ايستاديم، گفت: بنابراين ما كه ديروز وارد كار زار نشده‌ايم تا اسرائيل ما را تهديد كند. بلكه در دفاع مقدس يك كشور در برابر چندين كشور و ابرقدرت‌ها ايستاديم.

جانشين نيروي هوايي ارتش تاكيد كرد: اسرائيل تمام زورش به چهار قايق و عده‌اي انسان بي‌دفاع و بدون اسلحه مي‌رسد؛ مگر اينكه توان حمله به آنها را داشته باشد، اگر جرات دارد وارد ميدان شود تا به او نشان دهيم مرد كار‌زار كيست.

در اين مراسم جانشين اداره عقيدتي سياسي نيروي هوايي ارتش نيز با اشاره به ويژگي‌هاي حضرت فاطمه(س) ايشان را به عنوان الگويي تمام عيار كه منحصر به زمان خاصي نيست براي تمام انسان‌ها عنوان كرد.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير و جوايزي از كاركنان زن ممتاز نيروي هوايي ارتش با حضور امير سرتيپ محسن دره‌باغي تقدير به عمل آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
سلام من به سردار دره باغی
اسرائیل مرگ تو نزدیک است.
انشاالله بزودی آمریکا واسرائیل را از صفخه روزگار محو خواهیم نمود.
سردار من خارج از کشور زندگی میکنم.فقط روی جوانان داخل حساب باز نکنی که من اگر کوچکترین مساله ای برای سرزمین پدری ام پیش بیاید به همراه همسرم و دو فرزندم به ایران خواهیم آمد و همه زندگی ام را در طبق اخلاص گذاشته و فدای خاک پاک میهنم خواهم کرد.کاری ندارم سیاست مملکتم چگونه است این مساله برای من ایرانی ناموسی و تعصبی است و اصلا و ابدا شوخی بردار نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل