بازدید 12248
۴

سرلشکر موسوی: ارتش همواره در کنار مردم بوده است

فرمانده کل ارتش از وضعیت و نحوه آموزش دانش‌آموزان دوره رزم مقدماتی آموزشگاه‌های نظامی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 24 December 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، در جمع فرماندهان و دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در حال طی دوره آموزش رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی هستند گفت: آینده کشور و ارتش متعلق به شما جوانان است.

وی با تأکید بر تأثیر بالای دیدارهای چهره به چهره توسط روحانیون و پیشکسوتان با کارکنان وظیفه افزود: تبیین و تشریح عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تحت عنوان دوره تئوری معارف جنگ، برای کارکنان وظیفه تأثیر بسزایی در ارائه تصویر چهره درخشان و ایثارگر ارتش دارد.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی و در خط مقدم بوده، امروز هم در مصاف با این بیماری مرموز و منحوس، توان و ظرفیت بهداشتی و درمانی خود را برای کمک به مردم عزیزمان پای کار آورده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: افرادی که آموزش‌های لازم را در این مرکز سپری می‌کنند غالباً نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند. بنابراین لازم است از این موقعیت به خوبی استفاده شود تا نقش ارتش را در تمامی عرصه ها بشناسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
کدوم مردم؟
مردم هم قدر خادمین صادقشون را میدانند
سلام خدمت امیر موسوی فرمانده محترم نمیدانم صدای امثال من بشما میرسد یا خیر ؟تنها قشر مظلوم سربازان جنگ که با تنهایی از ان زمان پر از درد ورنج واعصاب خراب به داد ما کسی نرسید در حال که همه کشور ها سربازان جنگ کهن سربازان را از تکریم خاصی برخوردار میسازند هنوز هم منتظر یک مساعدت
امیدوارم به حقوق پرسنل ارتش توجه بیشتری شود وحق منطقعه جنگی که مجلس تصویب کرده از سال ۹۷ سفور شهرداری در اهواز وکرمانشاه میگیره بجز نیروهای مسلح که در جنگ بودن امیدوارم پرسنل را دل گرم کنید پرستاران ۹ ماهه کرونا آمده حقوقشان شده 10میلیون ولی نظامی ۸ سال جنگیده والان هم درمنطقعه است اصلآ به چشم کسی نمیاد واقعآ به داد پرسنل ارتش برسید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار