بازدید 3425
مهاجرانی:

بعید می‌دانم رایکارد و کریمی دیدار کرده باشند

ببینید در دنیای حرفه‌ای روزی که می‌آیی باید برای رفتن آماده باشی! این مسائل فقط در ایران وجود دارد که می‌گویند باید رخصت می‌گرفتند یا چیزهایی شبیه به این! من حرفه‌ای هستم و این نوع روابط را نمی‌پسندم، ضمن اینکه خود علی (پروین) در روز پیش با من تماس گرفت. حال و احوال کردیم و به وی حضورش در استیل‌آذین را تبریک گفتم. حقیقتش را بخواهید حتی اطلاع هم نداشتم، چرا که به دلیل بیماری دخترم که در بیمارستان بستری است به دوبی آمدم و همان روزها تقریبا صحبت کردیم که کار جور دیگری جلو برود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۵ 03 June 2010
به نظر می‌رسید نحوه برخورد با حشمت مهاجرانی در استیل‌آذین خوب نبوده است. هرچند علی پروین یک اسطوره برای فوتبال ایران است و بازگشت ایشان به فوتبال خواسته همه فوتبالدوستان بوده اما اینک وی را جانشین استادش حشمت مهاجرانی کنند آن هم به این شکل چندان جالب نبود، هرچند خود مهاجرانی نظر دیگری دارد. گفتگوی ایپنا، با حشمت مهاجرانی را در ادامه می خوانید:

* ظاهرا علی پروین جانشین شما شده. برنامه شما حالا با این شرایط چیست و اصالتا فکر می‌کنید این کار خوبی بود که بدون اطلاع شما چنین تصمیمی گرفته شود؟
- ببینید در دنیای حرفه‌ای روزی که می‌آیی باید برای رفتن آماده باشی! این مسائل فقط در ایران وجود دارد که می‌گویند باید رخصت می‌گرفتند یا چیزهایی شبیه به این! من حرفه‌ای هستم و این نوع روابط را نمی‌پسندم، ضمن اینکه خود علی (پروین) در روز پیش با من تماس گرفت. حال و احوال کردیم و به وی حضورش در استیل‌آذین را تبریک گفتم. حقیقتش را بخواهید حتی اطلاع هم نداشتم، چرا که به دلیل بیماری دخترم که در بیمارستان بستری است به دوبی آمدم و همان روزها تقریبا صحبت کردیم که کار جور دیگری جلو برود.

*... و تصور می‌کنید علی پروین موفق می‌شود؟
- چراکه نه؟ این را هم بگویم که از بازگشت پروین به فوتبال خیلی خوشحالم. او هم فاکتورهایش را دارد و هم باید در فوتبال باشد به خودش هم گفتم که اگرتو کار کنی برای من هم بهتر است چون تو را می‌شناسم و مثل یک حرفه‌ای آرزوی موفقیت برایت دارم.

*می‌گویند علی کریمی با رایکارد در هتل کنکورد نشست داشته،‌ شما که در دوبی هستید و با علی کریمی هم ارتباط دارید این مسأله را تأیید می‌کنید؟
- من با علی و محمد نصرتی در یک هواپیما بودیم که به دوبی رفتیم. این را می‌دانم که علی از 2 باشگاه اماراتی پیشنهاد داشت اما نفهمیدم چه کار کرد. تا جایی که من می‌دانم هم رایکارد در دوبی نبوده که بخواهد با کریمی جلسه داشته باشد و بعید می‌دانم که این جلسه شکل گرفته باشد، چراکه رایکارد برای دیدن بازی اینترمیلان با بایرن مونیخ به مادرید رفته بود و بعید می‌دانم که به دوبی آمده باشد.

*حتما ماجراهای استقلال و استعفای هیأت مدیره را هم شنیده‌اید؟
- بله شنیدم. من فکر می‌کنم آنها که سنگ استقلال را به سینه می‌زنند باید آستین بالا بزنند و کار کنند، نه اینکه فقط وقتی کار کنند که پول هست و وقتی پول نبود خدمت نکنند. استقلال یک باشگاه بزرگ است و جایگاه خاصی در بطن فوتبال ایران دارد و همیشه سازنده بازیکنان ملی بوده است. حالا هم امیدوارم سازمان، فدراسیون و... همه کمک کنند تا استقلال بتواند روی پای خود بایستد، چون با این شرایط وضعیت این باشگاه چندان خوب به نظر نمی‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل