بازدید 4328
کولاک خبری رئیس فدراسیون فوتبال از صبح تا ظهر؛

کفاشیان اینجا، کفاشیان اونجا، کفاشیان همه جا

باید توجه داشت که این اظهارات و گفت‌و‌گوها در نوبت‌های مختلف و در حدفاصل صبح تا ظهر انجام شده و توانایی رئيس فدراسیون در جولان دادن در محافل خبری را متذکر می شود. در کشورهایی مثل آلمان رئيس فدارسیون سال تا سال مصاحبه نمی کند و اصولا شخصیت شناخته شده ای نیست اما رئيس فدراسیون فوتبال ایران آنقدر به رسانه ها عنایت دارد که خوراک همه آنها را تامین می کند.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴ 03 June 2010
اواخر سال گذشته انتقادات زیادی در خصوص علاقه وافر روسای کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال به مصاحبه و ارتباط با رسانه ها مطرح شد.

به نوشته تهران امروز؛ دامنه این انتقادها تا آنجا پیش رفت که رئيس فدراسیون فوتبال شخصا از روسای کمیته‌ها درخواست کرد صحبت های خود را در کنفرانس های مطبوعاتی مطرح کنند و حتی برای گفت‌و‌گوهای خودسرانه جرایم و محدودیت‌هایی در نظر گرفته شد. از آن به بعد افرادی مثل قاضی شریفی، رئیس کمیته انضباطی و مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران کمتر در رسانه ها ظاهر شدند اما انگار علی کفاشیان تصمیم گرفته جای خالی همه آنها را پر کند و لحظه ای از ارتباط با رسانه ها غافل نشود. رئيس فدراسیون فوتبال از صبح تا ظهر دیروز به اندازه یک روزنامه ورزشی 16 صفحه ای مصاحبه و اظهارنظر داشت و به هیچ عنوان گذر زمان را احساس نکرد.


كفاشيان، درباره تیم ملی امید
چشم اميد فدراسیون فوتبال به تیم ملی امید است. بايد تمام فكر و ذكر بازیکنان امید به بازيهاي آسيايي گوانگجو و پس از آن بازي‌هاي انتخابي لندن معطوف باشد. اگر آنها با هم متحد شوند مي‌توانند بر تمامي مسايل غلبه كنند. اخيرا در يكي از روزنامه‌ها خواندم سرمربي تيم ملي پرتغال بازيكنان تيمش را به اردوي نظامي برده و بر تن آنها لباس نظامي كرده است. اين یعنی فوتبال به چیزی فراتر از ورزش تبدیل شده است.

كفاشيان، درباره تیم ملی امید فوتسال
به اعضاي كادر فني تیم ملی امید فوتسال گفته‌ام بايد جهاني فكر كنند. بايد با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازی كنيم. از ژورانديرو و سایر اعضای کادر فنی هم مي‌خواهم بازيهاي خوبي را براي تيم اميد تدارك ببيند. اعتقادم این است که اگر به جای تیم ملی بزرگسالان تیم ملی امید ما در بازی‌های آسیایی شرکت می کرد باز هم قهرمان می شدیم.

کفاشیان، درباره استعفای حسین شمس
از شمس استعفايي نديده‌ام. او با فدراسيون فوتبال قرارداد دارد و وظيفه دارد براساس اين قرارداد با فدراسيون كار كند. ما بهترين امكانات را در اختيار تيم ملي فوتسال قرار داده‌ایم و شمس هم بايد حرف اصلي‌اش را در جام جهاني بزند. بر همين اساس اختيارات و سرمايه‌گذاري خوبي در فوتسال انجام شده و بودجه‌اي كه ما به فوتسال اختصاص داده‌ايم از بسياري از فدراسيون‌ها بيشتر است.

کفاشیان، درباره کنگره فیفا
قصد داريم در حاشيه كنگره‌اي كه قرار است هفته آينده در فیفا برگزار شود جلسه‌اي را با روساي فدراسيون‌هاي مختلف برگزار كنيم و احتمالا يك تفاهمنامه همكاري را با رئيس فدراسيون روسيه امضا خواهیم کرد. اين كنگره فرصت بسيار خوبي خواهد بود تا با كشورهاي مختلف تعامل برقرار كنيم.

کفاشیان، درباره داورها
ترافيك كار در كميته داوران با اين حجم از رقابت‌ها سنگين است و به نظر مي‌رسد بايد توجه خود را بيشتر به اقدامات اصولي معطوف كنیم. سال پيش سال خوبي از لحاظ بين المللي براي داوران بود و كنفدراسيون فوتبال آسيا سهميه هاي زيادي به داوران ايران داد. همچنين حضور يك كمك داور ايراني در جام‌جهاني نشان مي دهد كه ظرفيت داوري فوتبال ايران چقدر بالاست. از فصل بعد اگر كسي به داوری اعتراض داشته باشد و آن را به صورت مستند ارائه كند قبول مي كنيم اما اگر از طريق رسانه‌ها و غيرمستند اعلام كند برخورد مي‌كنيم و به كميته انضباطي مي فرستيم.

باید توجه داشت که این اظهارات و گفت‌و‌گوها در نوبت‌های مختلف و در حدفاصل صبح تا ظهر انجام شده و توانایی رئيس فدراسیون در جولان دادن در محافل خبری را متذکر می شود. در کشورهایی مثل آلمان رئيس فدارسیون سال تا سال مصاحبه نمی کند و اصولا شخصیت شناخته شده ای نیست اما رئيس فدراسیون فوتبال ایران آنقدر به رسانه ها عنایت دارد که خوراک همه آنها را تامین می کند.

او گویا کار مهم‌تری از مانور دادن در رسانه ها ندارد و احتمالا امور فدراسیون طوری روی غلتک افتاده که نیازی به کار بیشتر احساس نمی شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل