بازدید 6510

فروشنده داروی تقلبی کرونا در دام پلیس

رئیس پلیس فتای استان زنجان از دستگیری فروشنده داروی تقلبی کرونا در زنجان خبر داد و گفت: فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعته تحت رصد پلیس فتاست.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 23 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی آدینه‌لو با بیان اینکه در فضای مجازی نیز همچون فضای حقیقی احتمال وقوع جرم وجود دارد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که جرم در فضای مجازی را گسترش داده است، استفاده بیش از اندازه اغلب افراد جامعه با این فضاست.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه این روز‌ها حضور در فضای مجازی به اندازه‌ای افزایش یافته که برخی به راحتی به آن اعتماد هم می‌کنند، گفت: فضای مجازی به دلیل اعتماد بیش از اندازه کاربران این فضا به راحتی فرصت کلاهبرداری را در اختیار مجرمان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور ما به گونه‌ای است که برخی افراد به دنبال این هستند که به انواع مختلف از افراد دیگر سواستفاده کنند، گفت: باید کاربران فضای مجازی از آسیب‌های این فضا آگاه باشند. پ

آدینه‌لو با بیان اینکه قدرت کشف پلیس در جرایم فضای مجازی بر اساس آمارها، آمار بالایی است، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون جرائم بسیاری در فضای مجازی کشف و متخلفان آن تحویل قانون شده‌اند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان در ادامه از کلاهبرداری جدیدی در فضای مجازی با عنوان فروش داروی مکمل کرونا خبر داد و گفت:

فردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، اقدام به فروش دارو‌های مکمل درمان کرونا می‌کرد، دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف فعالیت یک شخص در شبکه‌های مجازی به بهانه فروش مکمل داروی کرونا افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه تا این لحظه واکسن و داروی درمان قطعی کرونا در کشور کشف و تولید نشده، افزود: شهروندان به تبلیغات گسترده در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند.

وی از شهروندان خواست: اخبار مربوط به کرونا را از طریق رسانه ملی و جراید معتبر دنبال کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی