بازدید 8824

متهم ردیف اول جدایی بشار رسن، سکوت کرد

کد خبر: ۱۰۲۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 22 December 2020

جدایی بشار رسن از پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بار دیگر نام رسول پناه را بر سر زبان ها انداخت. مدیری که پس از حضور جعفر سمیعی، نامش رفته رفته کمرنگ شد، یک بار دیگر به واسطه جدایی بشار رسن به سر تیتر اخبار تبدیل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل محمدی هم که همواره رابطه تیره و تاری با رسول پناه داشته یک بار دیگر از او خواست تا در پیشگاه هواداران پاسخگو باشد.

اظهارات گل محمدی و البته نتیجه کار که جدایی بشار رسن بود، فشار زیادی را متوجه رسول پناه کرده اما او هنوز حاضر به پاسخگویی نشده است. طی 48 ساعت اخیر، بسیاری از خبرنگاران و سردبیر ها و همین طور برخی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرده اند قصد مصاحبه با رسول‌پناه را دارند‌ تا مدیرعامل سابق پرسپولیس فرصتی برای دفاع از خود و بیان حقایق داشته باشد اما تا به این لحظه کسی موفق به انجام این کار نشده است. گویا درخواست برخی چهره ها باعث سکوت مدیرعامل سابق سرخ ها شده چرا که پیش بینی می شود رسول پناه ممکن است در مصاحبه های خود به نکاتی اشاره کند که بار دیگر برای پرسپولیس و گل محمدی مشکلات حاشیه ای ایجاد کند.

هرچند آن هایی که رسول پناه را می شناسند مدعی اند بسیار بعید است این سکوت ادامه پیدا کند و مدیرعامل سابق سرخ ها ممکن است به خاطر اتفاقات اخیر، با حضور در یک برنامه تلویزیونی صحبت هایی را مطرح کند که بی تردید پرسپولیس را از وضعیت پایدار و آرام فعلی اش خارج کرده و حاشیه های جدید را علیه این تیم و یحیی گل محمدی ایجاد خواهد کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان