بازدید 15680

قراددادهاي جديد استيل آذين و سپاهان

کد خبر: ۱۰۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹ 03 June 2010
سه بازيكن ليگ برتري با تيم‌هاي اسيتل آذين و سپاهان قرارداد بستند.

به گزارش مهر، حسن اشجاري، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم استیل آذین تهران درآمد.

وي چهارشنبه در دفتر باشگاه استیل آذین حاضر شد و پس از مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد دو ساله‌ای با سرخپوشان به امضا رساند تا برای فصل دهم رقابت‌های لیگ برتر با پیراهن این باشگاه به میدان رود.

ايسنا نيز از قرارداد هاشم بيک‌زاده بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران با تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خبرداد.

بيک‌زاده هم چهارشنبه با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و انجام توافقات نهايي با عقدقرادادي 2 ساله رسما به جمع زرد پوشان فولاد مبارکه سپاهان پيوست.

وي در مورد حضورش در سپاهان گفت: حضور در تيم فوتبال سپاهان که هميشه چهره يک مدعي و قهرمان را باخود به همراه دارد آرزوي بسياري از بازيکنان ايراني است که بتوانند با حضور در آن به رشد فوتبالي شان کمک کنند. حضور مداوم اين باشگاه در رقابت‌هاي آسيايي نيز به تجربه بين المللي بازيکنان کمک مي کند تا به بازيکناني فرا ملي تبديل شوند
از سوي ديگر مهدی کریمیان نيز با حضور در باشگاه سپاهان اصفهان قرادادش را با تیم فوتبال این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش مهر، کریمیان در مورد تمدید قرارداد خود با سپاهان گفت: "با توافقات انجام شده دو سال دیگر در خدمت سپاهان هستم و می خواهم به عشق مردم اصفهان سال آینده هم مانندامسال از هیچ تلاشی برای موفقیت در سپاهان کوتاهی نکنم."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل