نبض خبر؛

بازسازی ترور محسن فخری‌زاده در تلویزیون اسرائیل

کد خبر: ۱۰۲۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 17 December 2020
تعداد بازدید : 138555
بازدید 120009
محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران هفتم آذر 1399 توسط عوامل موساد در تهران ترور شد. بنابر گزارش‌های منتشر شده، خودرو فخری‌زاده حوالی ساعت 14 هفتم آذر به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد دماوند شده و یک کیلومتر جلوتر از ورودی، نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ خودرو با رگبار متوقف می‌شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوارهای چوبی بوده است منفجر می‌شود. پس از انفجار تا شعاع 500 متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب شده و با آسیب دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود. با وقوع انفجار، تروریست‌هایی که کمین کرده‌ بودند، از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودروی این دانشمند هسته‌ای می‌کنند. یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شهید فخری‌زاده، خودرو را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد. با این حال این اقدام مانع از اصابت گلوله به شهید فخری‌زاده نشد و دچار جراحات جدی شد و به شهادت رسید. کانال 13 رژیم اسرائیل طی روزهای اخیر اقدام به پخش مستندی درباره عملیات‌های موساد نموده که در بخشی از آن به بازسازی عملیات ترور شهید محسن فخری زاده کرده که البته عمدتاً متکی بر روایت ایران است و مقامات موساد در آن موضع گیری نکرده‌اند. البته در دیگر بخش‌ها نظیر عملیات تروریستی علیه عبدالرحمان المبحوح از اعضای برجسته حماس در امارات نیز از اظهارات مقامات محلی استفاده شده و سیاست عدم تایید عملیات‌ها توسط مقامات رسمی موساد تداوم یافته است. این ویدیو بازسازی عملیات ترور شهید محسن فخری زاده را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
چرا ایشون ماشین ضد گلوله مناسب نداشته؟ اصلا ایشون چرا باید توی صندلی جلو بشینه؟ باید حداقل دو لایه شیشه ضد گلوله در هر طرف ایشون میبوده اونهم با شیشه کاملا دودی و غیرقابل دیدن از بیروت.
مرگ بر اسرائیل
سلام
لازم است این مشکل. وترور بارها بررسی شود
چون اگر مواظب نباشیم ‌اقدامات پیشگیرانه انجام ندهیم ضربه مجدد خواهیم خورد.

بررسی ریسک ها حفاظت واستفاده از روش های جدید ‌علمی لازمه کار میباشد
از لحاظ علمی

وریسک ها. بایستی مجددا چک شود
اسراییل به این وضوح داره اعتراف میکنه، اگه زود جواب ندیم و انتقام نگیریم در دنیا ضعیف و بی دفاع دیده میشویم.
باید کاری کنیم هر یک ایرانی که شهید میشود ۱۰ سرباز اسرائیلی به درک واصل شود
مرگ بر اسراییل- درود بر اسلام و ایران
ایشون رو شهید کردند - اما کور خوندند به یاری خداو به امید حق در تمام عرصه ها انشالله چنان پیشرفتی در کشورمون می کنیم که چشم تمام دنشمنان کور بشه - شهید فخری زاده و شهید سلیمانی و و شهدای دفاع مقدس الان در بهشت خداوند هستند - اما این کوردلان راهی جهنم خواهند شد
یعنی یه ترجمه زیاد بود که کپیشو گذاشتین؟
خداوند ان شاء الله این قوم رو از زمین برداره
خدا نیا مرزتون اسراییلی ها رو
خدا لعنت کنه ایران باید حق این همه شهید رو از اینها بگیره
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
از ماست که برماست
این روز ها روز امتحان الهیست بزودی میگذرد مردان خداراهی که خداوند خواسته میروند نتیجه کار با خداست باعشق میروند ورستگارند بخاطر خدا خدمت برای بشریت را عبادت میدانند ای کاش من هم مثل این بزرگان باشم ومثل این عزیزان بسوی معشوق خود پرواز کنم .وای بحال ان گور دلان خود باخته چرا به یوم الحساب فکر نمکنند
لعنت خدا بر شما و تمام دشمنان ایران زمین که هیچوقت نتونستین موفقیت ایران رو ببینین دانشمندان ما خاری هستن‌تو چشم شما به امید یه انتقام درست حسابی
اللهم عجل لولیک فرج
تنها راه تسکین این داغ انتقام عاقلانه است تا بیشتر از این پاشونو از گلیمشون دراز تر نکنن
بریده باد دست ابو لهب وسرفراز باد ایران وایرانی
با چه حقی، باچه منطقی دانشمندان کشورهای دیگر را به وسیله یک گروه تروریستی میکشند(ترور می کنند)؟!!!!!! اگر کسی بزرگترین دانشمند هسته ای آنها را می کشت، آنها راحت از آن می گذشتند و سکوت می کردند و از انتقام گرفتن خودداری می کردند؟؟؟!!!! حتی اگر نخواهیم برای مردم فلسطین دلسوزی کنیم، باز هم نمی توانیم راحت بگذریم و به فکر نابودی چنین رژیم سفاک و آدم کشی که راحت مزدوران خود را وارد کشورهای دیگر می کنند و مردم و دانشمندان ما را می کشد، نباشیم. حاج قاسم و فخری زاده چه کرده بودند که سزوار ترور بودند؟؟؟!!!
پیشرفت برای بعضی کشورها(مثل آمریکا و اسرائیل) خوب است ولی برای ایران بد است!؛وقتی دانشمندان ما را ترور می کنند معنایش غیر از این، چه می تواند باشد؟؟؟!!! آنها دانشمندانی دارند که در ساخت و نگهداری بمب اتم تلاش می کنند، ما دانشمندانی داریم که در تولید انرژی هسته ای صلح آمیز فعایت می کنند؛ چه کشوری خطرناک تر است؟؟؟!!!!!!
آری، ما از نظر علمی از بعضی کشورهای جهان عقب افتاده بودیم و هستیم، چون نمی گذاشتند و نمی گذارند پیشرفت کنیم و حتی دانشمندان ما را می دزدند و می کشند(ترور می کنند)!!!!!!! آنهایی که می گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرئیل نگویید، چرا به این نظام های ظالم فشار نمی آورند تا از کشتن بزرگان و دانشمندان ما دست بردارند؟؟؟!!!!! کجای این نا عادلانه است برای قاتلانی که مردم خوب کشورت را ترور کردند آرزوی مرگ و در این راه تلاش کنی؟!!!!! کجا عادلانه است ظلم ظالم را ندیده بگیری و واکنش نشان ندهی؟!!!! چگونه قضاوت می کنند؟؟؟!!!!!!!!!!!!