بازدید 27942

ناگفته ها در رابطه با قیمت سرامیک خودرو

اگر شما نیز قصد دارید بدنه خودرو خود را جان تازه ای ببخشید، این فرصت را از دست ندهید . برای بالا بردن اگاهی خود در رابطه با خدمات واکس و پولیش و سرامیک و سرامیک وکس پیشنهاد میکنیم این متن را بخوانید .
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 December 2020

سه میلیون تومان تخفیف ویژه سرامیک بدنه خودرو

با افزایش قیمت خودرو، قیمت قطعات خودرو و خدمات خودرو نیز افزایش پیدا کرده است. نگهداری از خودرو از هر زمانی دشوارتر به نظر می رسد.شرکت هاب کار ارایه دهنده خدمات تخصصی خودرو در محل با کمپین یلدای روشن ماشین خاموش تخفیفات ویژه ای به مناسبت اخرین پاییز قرن در نظر گرفته است اگر شما نیز قصد دارید بدنه خودرو خود را جان تازه ای ببخشید، این فرصت را از دست ندهید . برای بالا بردن اگاهی خود در رابطه با خدمات واکس و پولیش و سرامیک و سرامیک وکس پیشنهاد میکنیم این متن را بخوانید .

چه زمانی خودروی شما نیاز به پولیش دارد ؟

سه میلیون تومان تخفیف ویژه سرامیک بدنه خودرو

استفاده از خدمات پولیش بستگی به خودرو و میزان استفاده شما از آن دارد. پولیش کردن خودرو را می توان احیای رنگ خودرو نیز به حساب آورد. از این رو کارشناسان توصیه می کنند که هر 1.5 تا 2 سال یک بار خودرو خود را پولیش کنید.

باران هایی که معمولاً در شهرهای بزرگ با مقداری اسید نیز همراه است، به مرور رنگ خودرو شما را از بین می برد. همچنین فضولات پرندگان و سایش های ناخواسته باعث می شود که رنگ خودرو شما هر روز در معرض آسیب قرار بگیرد. از این رو پولیش خودرو حداقل هر 2 سال یک بار می تواند جان دوباره ای به رنگ خودرو شما ببخشد.در کمپین یلدای هاب کار این خدمات توسط کارشناسان خبره در محل شما به قیمت 750 هزار تومان فابل رزرو میباشد .

سرامیک واکس خودرو چیست ؟

سه میلیون تومان تخفیف ویژه سرامیک بدنه خودرو

یکی دیگر از خدمات خودرو که در سال های اخیر با تقاضای چشمگیری روبرو شده است، سرامیک واکس است. سرامیک واکس یا روکش نانو سرامیکی از جنس پلیمر مایع است و روی خودرو شما به کار می رود.

اگر قصد دارید که بدنه خودرو شما مانند روزی شود که از کارخانه خارج شده است، خدمات نانو سرامیک را درخواست کنید. پس از اینکه رنگ بدنه خودرو شما احیا شد، یک لایه سرامیک واکس روی بدنه به کار گرفته می شود. این لایه علاوه بر درخشندگی بیش از حد، باعث می شود که بدنه خودرو آب گریز شود.

بسته به کیفیت و مهارت ، مدت زمان ماندگاری پوشش نانو سرامیک از 6 ماه تا 1 سال متغیر است. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتماً این خدمات را از افرادی درخواست کنید که تخصص، مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند.در کمپین یلدای هاب کار این خدمت با تخفیف ویژه 400000 تومانی به مبلغ 1400000 در محل شما قابل ارایه میباشد . 

سرامیک سه لایه خودرو چیست ؟

یکی از خدمات پر طرفدار این روز ها سرویس سرامیک خودرو میباشد .یرامیک لایه ای محافظ به قطر چند میکرون است که بعد از احیای رنگ روی بدنه خودرو شما پوششی محکم را بوجود می اورد .این پوشش علاوه بر محافظت از رنگ بدنه خودرو از خودروی شما در برابر ضربه و اسیب های محیطی محافظت می کند همچنین خودروی شما را ابگریز و خاک گریز کرده و براقییت ویژه ای به بدنه خودرو میبخشداین سرویس بایستی در کارگاه انجام شود .مدت زمان اجرا حد اقل 2روز می باشد . سرامیک سه لایه با توجه به شرایط نگه داری مناسب حد اقل 2سال ماندگاری دارد .شرکت هاب کار علاوه بر اخذ قرارداد تضمینی جهت ارایه سرویس به شما ارایه میدهد .در کمپین یلدا تخفیف ویژه ای برای این سرویس در نظر گرفته شده است برای اطلاعات بیشتر با شماره 88674463 تماس بگیرید .

مراقب باشید!

تقریباً هرکسی می تواند خودش ابزار واکس و پولیش و سرامیک واکس را تهیه کرده و از آن استفاده کند. به همین خاطر شرکت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت دارند و بازار خودرو را نشانه گرفته اند. با این وجود مهمترین عامل در انجام این خدمات تخصص و تجربۀ کافی در این زمینه است.

اگر شما یا هر شرکتی که برای انجام خدمات در نظر دارید، توانایی لازم را نداشته باشد، نه تنها کیفیت رنگ بدنه خودرو شما افزایش نمی یابد، بلکه ممکن است رنگ خودرو با آسیب جدی روبرو شود. پولیش و سرامیک خودرو از خدمات بسیار حساس و تخصصی است.

از آنجایی که پولیش خودرو از رنگ بدنه خودرو می کاهد، ممکن است عدم توانایی افراد موردنظر باعث وارد شدن خسارت به خودرو شما شود و به جای برق انداختن به خسارت منجر شود.

سه میلیون تومان تخفیف ویژه سرامیک بدنه خودرو

هاب کار؛ خدمات تخصصی خودرو در محل

هاب کار در زمینه خدمات تخصصی خودرو مانند: واکس و پولیش و سرامیک خدماتی تضمینی و تخصصی ارائه می کند. ممکن است برخی خاطرات بدی با نام سرامیک خودرو داشته باشند، اما ما در هابکار به شما تضمین می دهیم که سرامیک خودرو را به معنای واقعی و تخصصی آن به شما ارائه کنیم تا از مزایای بی نظیر آن در حفاظت از خودروی خود بهره ببرید.

شایان به ذکر است  ویژه ای به تعداد محدود در کمپین یلدا روشن ماشین خاموش بر روی خدمات سرامیک وکس و سرامیک سه لایه خودروواکس و پولیش و صفر شویی  در هاب کار قابل ارایه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق سایت  www.hubcar.ir و یا شماره   021-88674463 در ارتباط  باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر