بازدید 7931

شصتمین شکایت ترامپ برای ابطال آرا هم شکست خورد

آخرین دادخواست ستاد رئیس‌جمهور مستقر در کاخ سفید برای ابطال آرای ایالت ویسکانسین نیز توسط دادگاه عالی این ایالت رد شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 14 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، دادگاه عالی ایالت ویسکانسین نیز آخرین شکایت ستاد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای ابطال آرای این ایالت را رد کرد.

دادگاه عالی ویسکانسین اعلام کرد که ستاد ترامپ نتوانسته این دادگاه را برای تحقق خواسته‌اش برای ابطال آرای این ایالت متقاعد کند.

این در حالی است که «مارک الیاس» وکیل دموکرات روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در حال حاضر هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی ترامپ یا متحدان وی در هیچگونه دادگاهی در آمریکا وجود ندارد.

شکایتی که امروز دادگاه عالی ویسکانسین آن را رد کرد تنها پرونده‌ای بود که همچنان باقی مانده بود که طی آن ستاد ترامپ درخواست تجدید نظر درباره رد یکی از دادخواست‌هایش را داده بود.

تاکنون و در صورتی که ترامپ دادخواست جدید دیگری را ارائه ندهد، وی و متحدانش ۶۰ دادخواست برای ابطال نتایج آرا در چند ایالت داشته‌اند که تمامی دادخواست آن‌ها با شکست مواجه شده است.

ادعا‌های ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دیوان عالی آمریکا روز شنبه درخواست ایالت تگزاس و ستاد وی برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت این کشور را رد کرد. هر سه قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده‌اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترامپ را رد کردند.

ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ۴ ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر