بازدید 3047

فروش كيف‌هاي دخترانه با تصاوير برهنه در مترو؛ فقط 1400 تومان

شايد اگر مسئولان مترو نسبت به فروش و توزيع انواع كالا و پوشاك كه توسط افراد مختلف صورت مي‌گيرد،‌ كنترلي داشتند،‌ اين افراد نمي‌توانستند از شلوغي مترو براي تبليغ كالاهاي ضداسلامي و ضداخلاقي خود استفاده كنند.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵ 02 June 2010
برخي افراد سودجو با استفاده از شلوغي قطارهاي مترو، ‌اقدام به فروش كيف‌هاي دخترانه‌اي مي‌كنند كه بي‌حجابي را در كشور ترويج مي‌‌دهد.

به گزارش فارس،‌ چند وقتي است كه برخي از فروشندگاني كه در مترو كالا مي‌فروشند،‌ اقدام به توزيع كيف‌هاي دستي دخترانه‌‌اي با تصاوير برهنه ‌به ‌قيمت 1400 تومان كرده‌اند.

روي اين كيف‌ها تصاويري از دختران و پسران در كنار هم چاپ شده وجود دارد كه لباس تن دختران نشان از ترويج و تبليغ نوعي پوشش غربي در بين نوجوانان به خصوص دختران دبستاني دارد.

تصاوير چاپ شده بر روي اين كيف‌ها مربوط به بازيگران فيلمي با نام " HIGH SCHOOL Musical Dance 3 " است. اين فيلم توسط مؤسسه Walt disney تهيه و توليد شده است.

شايد اگر مسئولان مترو نسبت به فروش و توزيع انواع كالا و پوشاك كه توسط افراد مختلف صورت مي‌گيرد،‌ كنترلي داشتند،‌ اين افراد نمي‌توانستند از شلوغي مترو براي تبليغ كالاهاي ضداسلامي و ضداخلاقي خود استفاده كنند.

به نظر مي‌رسد همزمان با آغاز هفته زن و اهتمام تمامي دستگاه‌هاي دولتي براي اجراي هرچه‌ بهتر طرح حجاب و عفاف و اينكه تمام مردم ايران يكپارچه خواهان مبارزه با بي‌حجابي و بي‌بندوباري در كشور هستند،‌ مسئولان گمرك و وزارت بازرگاني بايد نظارت بيشتري روي اين موارد داشته باشند.

لازم به ذكر است كه يكي از وظايف اصلي وزارت امور اقتصادي و دارايي در اجراي طرح حجاب و عفاف اهتمام بيشتر در ممانعت از ورود غير قانوني پوشاك و محصولات فرهنگي مغاير با عفت عمومي و شئون اسلامي با توجه به قوانين مربوطه است.

وظايف وزارت امور اقتصادي و دارايي در اجراي طرح حجاب و عفاف شامل اهتمام بيشتر در ممانعت از ورود غير قانوني پوشاك و محصولات فرهنگي مغاير با عفت عمومي و شئون اسلامي با توجه به قوانين مربوطه؛ ممنوعيت ورود، توليد و عرضه مجسمه‌ها، عروسك‌ها، مانكن‌ها و تابلوهاي مروج ضد عفاف نظير نقاشي، فرش، روزنامه و غيره؛ تدوين قوانيني براي ممنوعيت عرضه لباس‌هاي دست دوم خارجي؛ وضع تعرفه گمركي ويژه بر پوشاك و محصولات فرهنگي و كالاهاي مغاير با عفت عمومي و شئون اسلامي؛ نظرات دقيق بر واردات و صادرات و ترانزيت عبور تمام كالاها (از جمله كالاهاي فرهنگي، مواد غذايي، دارويي، آرايشي، پوشاك) با همكاري دستگاه‌هاي ذيربط است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل