بازدید 29691
۴

تمدید محدودیت منع تردد شبانه در تهران

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر لزوم خودداری از برگزاری مراسم دورهمی شب یلدا توسط شهروندان گفت: تمامی محدودیت‌های شهر‌های نارنجی از فردا برای تهران همانند هفته سپری شده اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 12 December 2020

به گزارش «تابناک»، حسین قاسمی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: شهر تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد لذا محدودیت‌های شهر‌های نارنجی برای آن حاکم خواهد بود؛ بنابراین محدودیت منع تردد شبانه نیز همچنان در تهران اجرا خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان درخواست کرد: لازم است امسال جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس از برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی شب یلدا خودداری کنیم، باتوجه به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در شیوع کرونا ویروس در برگزاری دورهمی‌ها است و شب یلدا نیز همین ویژگی را دارد لذا از مردم درخواست می‌شود که امسال شب یلدا در خانه‌های خود بمانند و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی امسال را پشت سر بگذاریم تا سال آینده به یاری خداوند مراسم یلدا را در سلامت برگزار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
اين همه قصه ندارد ..هفته بعد را هم ادامه محدوديت تردد داشته باشيم ..
با این سطح از عقل به بدتر نشدن اوضاع امیدی هست؟ فقط کرونا رو نمی گم.
با این گرانی و تورمی که ایجاد کردین مگر ملت توان خرید تخمه را دارند تا بتوانند دور همی ایجاد کنند با این ترفندها مردم را فریب ندهید و محدویتها را بردارید به فرافکنی ترافیک ایجاد کرده و با محدودیت از رانت اسنپ و تپسی و فروش بنزین و جریمه به عنوان محدودیت استفاده و جیب ملت را غارت می کنید ای مردم همه این ترفندها برای چپاول جیب شماست و کارآیی ندارند مگر رانتخواران محتکر انحصارگر که همه اجناس را به 10 برابر قیمت رسانده اند به بهانه تحریم به فکر سلامتی مردم هستند؟ هرگز محدودیتها را بردارین مردم دیگر اعتمادی ندارند.
اگر سرعت نت خوب باشه و بشه دورهمی های مجازی ترتیب بدیم خیلی هم خوب میشه.
خواهش میکنم اون شب یه کاری کنید که سرعت نت خوب باشه.
تو رو خدا!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار