بازدید 2890

احمدی نژاد: وزیران بیشتر به ایلام سفر کنند

کد خبر: ۱۰۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸ 02 June 2010
رئیس جمهور گفت: گرد و غبار یکی از مشکلات اساسی استان ایلام و کشور است که سه کشور عربستان، سوریه و عراق کانون اصلی این معضل هستند، اما برای حل این مشکل پنج سال زمان نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر در ایلام، محمود احمدی نژاد شامگاه سه شنبه در برنامه استانی شبکه ایلام اظهار داشت: شش کانون گرد و غبار در کشور عراق شناسایی شده که با آمدن دولت جدید کشور عراق کار برای از بین بردن کانونهای گرد و غبار در کشور عراق شروع می شود.

وی تصریح کرد: پنج سال طول می کشد گرد و غبار بطور کامل بر طرف شود.

وزیران بیشتر به ایلام سفر کنند

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به محرومیتهای استان ایلام اذعان داشت: وزیران دولت باید بیشتر از استانها و مناطق دیگر کشور به استان ایلام سفر کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان ایلام بالاتر از متوسط کشوری است و دولت پشتیبان کارهای مولد و رفع موانع برای اشتغال در استان ایلام است.

وی بیان داشت: خود جوانان استان ایلام نیز باید همت کنند و دولت نیز وام ، زمین و آموزش در اختیار جوانان قرار می دهد.

رئیس جمهور گفت: دولت در این سفر و سفرهای قبلی مصوبات زیرساختی برای اشتغال در استان ایلام تصویب کرده است.

دامداری و استفاده از استعدادهای طبیعی راه توسعه ایلام است

احمدی نژاد گفت: راه اصلی توسعه استان ایلام دامداری و استعدادهای طبیعی است و بعد بخشهای کشاورزی، صنعتی و خدماتی است.

احمدی نژاد بیان داشت: اخباری که از استان ایلام در کشور عنوان می شود باید امیدوارانه باشد و باید استان را به خوبی معرفی کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
همه مشکلات اقتصادی و ... ایلام که در سفرهای قبلی دولت محترم حل شد.فقط مونده مشکلات فرهنگی که اونهم با این سفر حل خواهد شد
اقای رییس جمهور من بعنوان یک ایلامی از این همه وعده بی سرانجام خسته شدم . بعنوان مثال 20سال از پایان جنگ می گذرد و هنوز زمینهای کشاورزی ما در شهر مهران زیر کشت مین است . بارها کتبا و شفاها مردم از ریس جمهوران مختلف قول پرداخت خسارت و یا بازگرداندن زمینهای خود را گرفته اند اما هنوز خبری نیست.اقای رییس جمهور خواهش میکنیم ...
اگربامسافرت كردن صرف مشكلي حل ميشد مردم ايلام چون ساير شهرهاي ديگر زير بارگراني ومشكلات اقتصادي كمرشان خم نميشد وبا توجه به سه بار مسافرت شما و هيات وزيران همه جا آبادشده بود ولي متاسفانه جز هزينه هاي هنگفت و مضاعف كردن مشكلات نتيجه ديگري نداشته
وزیران: فایده ندارد، مردم از ما دل کنده اند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر