بازدید 14415
۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت در اصفهان اعلام کرد:

ابلاغیه‌ جدید اقتصادی تصمیم‌شجاعانه رئیس‌جمهور بود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان بر عزم و اراده استوار این وزارتخانه در راه سخت و دشوار مبارزه با فساد، رانت خواری و حذف امضاهای طلایی بار دیگر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 10 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی با تاکید بر این مطلب، افزود: به‌دنبال تسهیل فرایند تولید از طریق کاهش بروکراسی اداری، حذف قوانین مزاحم و امضاهای طلایی هستیم که مطمئناً حرکت در این مسیر سخت ترین کار می‌باشد.


وی همچنین بر ضرورت تعامل همه دستگاه های مرتبط برای حذف بروکراسی اداری، مبارزه با فساد و راهی که وزارت صمت برای حذف امضاهای طلایی شروع کرده است، تاکید کرد.

عبور از شرایط سخت کشور با هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های مرتبط

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط سختی که اکنون در آن قرار داریم، گفت: تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را به وجود آورده است که با همت تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و همراهی نظام، دولت و بخش خصوصی تاکنون با سربلندی از این شرایط عبور کرده‌ایم.

ابلاغیه های جدید اقتصادی تصمیم شجاعانه رئیس جمهور بوده است

رزم حسینی با اشاره به ابلاغیه های جدید رئیس جمهور و ستاد اقتصادی دولت، تصریح کرد: این ابلاغیه ها که به پیشنهاد وزارت صمت و با تصمیم شجاعانه رئیس جمهور و همکاری بانک مرکزی بوده است، گره های بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان را باز کرد.

حمایت از فعالان اقتصادی اولویت وزارت صمت است

وزیر صمت اولویت این وزارتخانه را حمایت از فعالان اقتصادی دانست و گفت: به یقین این فعالان اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

افزایش روند صادرات در دو ماهه اخیر با تصویب ابلاغیه های جدید صادراتی

وی با اشاره به آمار های صادراتی در چند ماهه اخیر اعلام کرد: به همت فعالان اقتصادی و با تصویب ابلاغیه‌های رئیس جمهور شاهد افزایش ۴۶ درصدی صادرات در مهرماه و افزایش ۹ درصدی صادرات در آبان ماه بوده‌ایم.

هیچ تصمیم سازی بدون نظر کارشناسی بخش خصوصی انجام نمی‌شود

وزیر صمت بار دیگر بر تعامل با بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در وزارت صمت بر ۳ نهاد استوار است که تشکل ها و بخش خصوصی، دولت و کمیسیون‌های تخصصی و مجلس این سه نهاد هستند و مطمئنا هیچ تصمیمی را بدون نظر کارشناسی بخش خصوصی انجام نخواهیم داد.

تسهیل قوانینی که ظرفیت انعطاف دارند برای حمایت از تولید

رزم حسینی همچنین با بیان اینکه رفع موانع تولید را در دستور کار داریم، افزود: اگر در قانونی ظرفیت انعطاف به سمت حمایت از تولید باشد، حتما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا مسیر تولید و اشتغال در کشور تسهیل یابد.

وزیر صمت جذب سرمایه گذاری را سبب اشتغال و توسعه دانست و گفت: کشور را همین کارآفرینان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ها می چرخانند.


وی همچنین با بیان اینکه در حوزه صادرات محدودیت هایی نداریم، تصریح کرد: در خصوص تجهیزات و لوازم مرتبط با کرونا فقط مجاز به ممنوعیت و محدودیت هستیم, برای سایر کالاها این اختیارات را نداریم.

وزیر صمت همچنین با بیان اینکه در حوزه واردات نیز محدودیت نداریم، گفت: سامانه تجارت فرصت بسیار مناسبی برای فعالان اقتصادی است و درب وزارت صمت برای همه فعالان اقتصادی همواره باز است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
دارنده این امضاهای طلایی خودتان و وابسته به قدرت هستند فقط شعار ندهید که 40 سال است شعار دادین و هر وقت اظهار نظر کردین افزایش قیمتها و بی ثباتی در اقتصاد را رقم زدین. فکر کنم شعار ندین و صحبت نکنید مردم راحت ترند چون اعتمادی ندارند و برعکس اظهارات شماها سیگنال افزایش قیمتها رقم می خورد.
خدا به دادمان برسد بوروکراسی برای رانت خواران از بین رفته است. بهتر نیست راه های اختلاس بسته شود؟
پاچه خواری رو ول کنید وزیر محترم کارشناسی حرف بزنید
خدا نکنه کار کسی به دارایی بیافتد ممیز بنده خدا با ناراحتی تمام میگفت به ارباب رجوع که دستور داریم هرجور شده بگیریم من نگاه میکردم‌ و دلم برای تمام فعالان می سوخت که همه جای دنیا چه جور از اینها دفاع میکنند ولی اینجا انگار با دزد برخورد میکنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان