بازدید 6368

مدیران بد اخلاق ورامین معرفی شدند

وی تأکید کرد: مدیران و کارمندان دستگاههای اجرایی و خدمات رسان به عنوان یک مسلمان مسئولیت دارند که ارباب رجوع را تکریم کنند و این امر از منظر اخلاقی و اعتقادی سنجیده می شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۷ 02 June 2010
نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین گفت: هفت مدیر، معاون و کارمند بد اخلاق شهرستان که در تکریم ارباب رجوع کوشا نبودند، به مدیران استانی معرفی شدند.

به گزارش مهر سید محمد میربزرگی افزود: تا کنون به نحوه مدیریت و عملکرد این هفت مدیر، معاون و کارمند بد اخلاق اعتراض شده و آنها به مدیران ارشد معرفی شده اند.

وی تأکید کرد: مدیران و کارمندان دستگاههای اجرایی و خدمات رسان به عنوان یک مسلمان مسئولیت دارند که ارباب رجوع را تکریم کنند و این امر از منظر اخلاقی و اعتقادی سنجیده می شود.

بازرسی فرمانداری فعال است

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین افزود: ستاد بازرسی فرمانداری در بخش امور اداری فعال است و هر بار به صورت رندوم، از دستگاههای مختلف اجرایی بازدید می شود.

وی در خصوص برخی بد اخلاقی ها در بر خورد با ارباب رجوع در فرمانداری و ادارات تابعه نیز اظهار داشت: تلاش فرماندار، معاونان و بخشداران شهرستان این است که در جهت تکریم ارباب رجوع کوشا باشند.

میربزرگی افزود: برخی اعتراضهای مردم به دلیل ملاقات های نیمه تمام مسئولان فرمانداری و ادارات تابعه است که به طور حتم، به قصد آزار مردم نیست، ولی برخی اوقات جلسه ای پیش می آید که اضطراری است و ترک جلسه ملاقاتهای عمومی و جایگزینی قرار ملاقاتهای جدید، به اجبار صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ورامین که مهد تمدن و فرهنگ است، باید مدیرانی فعال و در خدمت مردم داشته باشد تا پیشرفت بهتری حاصل شود.

این مسئول افزود: به طور حتم، محرومیت ها و عقب ماندگی های شهرستان ورامین با وجود مدیران و معاونان لایق و کارمندان خدوم در همه ادارات و نهادهای شهرستان، می تواند جبران شود.

میربزرگی در پایان تأکید کرد: نقیصه هایی که در امر تکریم ارباب رجوع در تمامی ادارات شهرستان وجود دارد، باید بر طرف شده و کار مردم به سرعت انجام شود تا میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد مسئولان و ادارات شهرستان به بالاترین حد برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل