بازدید 7922

واکنش رشید مظاهری به محرومیت باحکم کمیته اخلاق

کد خبر: ۱۰۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 09 December 2020

محمود فکری پس از دیدار در مقابل صنعت نفت صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد. او گفت روز بازی به او خبر داده اند که از دو بازیکن تیمش به دلیل محرومیت نمی‌تواند استفاده کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که مشخص بود یکی از این دو نفر، بابک مرادی است، جستجو‌ها برای مشخص شدن نام فرد دوم آغاز شد و خبر‌های غیر رسمی مبنی بر محرومیت رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان توسط کمیته اخلاق، منتشر شد.

در حالیکه نه باشگاه استقلال و نه شخص رشید مظاهری و همچنین کمیته اخلاق خبر رسمی دال بر محرومیت مظاهری را منتشر نکرده و واکنشی به این موضوع نداشته اند، اما مظاهری در تمرین امروز آبی پوشان به نوعی خبر محرومیتش را تأیید کرد.

مظاهری در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا در مورد محرومیتش صحبت می‌کند یا خیر، گفت: نظری در این مورد ندارم، ولی پیگیر محرومیتم هستم. رشید مظاهری همچنین در خصوص محرومیت ۴ ماهه بابک مرادی که در روز بازی استقلال و صنعت نفت اعلام شد، به خبرنگاران گفت: این موضوع را باید از خود بابک مرادی سؤال کنید.

او در خصوص این که هواداران استقلال از این تیم راضی نیستند و آبی پوشان تاکنون نتایج خوبی نگرفته اند، گفت: درست است، اما استقلال بد هم نتیجه نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی