بازدید 6338

کنترل مکانیزه محدوده طرح ترافیک

کد خبر: ۱۰۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۳ 02 June 2010
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اتمام طرح پایلوت مکانیزه شدن کنترل محدوده طرح ترافیک خبر داد و گفت: از ایتدای هفته آینده محدوده طرح ترافیک به صورت مکانیزه و توسط دوربینهای ثبت تخلفات کنترل می شود.

سرهنگ سید هادی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سال جاری یکصد دوربین هوشمند ثبت تخلفات در محدوده های طرح ترافیک به صورت آزمایشی نصب شد.

وی ادامه داد: قبل از نصب این دوربینها از هر 10 متخلفی که وارد محدوده طرح ترافیک می شدند تنها دو نفر از سوی ماموران پلیس راهور جریمه می شدند اما اکنون با راه اندازی این دوربینها بیشتر متخلفان از سوی پلیس شناسایی می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: مکانیزه شدن کنترل محدوده طرح ترافیک به معنای جلوگیری از ورود صد در صدی متخلفان به این محدوده نیست زیرا واقع شدن منازل برخی افراد در این محدوده زمینه برخی تخلفات را فراهم می کند.

وی گفت: در پایان هفته جاری مرحله آزمایشی این طرح به اتمام می رسد و دوربینهای ثبت تخلفات در محدوده طرح ترافیک با صدور جریمه برای متخلفان کار خود را آغاز می کنند.

هاشمی ادامه داد: تا کنون بسیاری از افراد وارد نشدن به محدوده طرح ترافیک را جدی نمی گرفتند اما از این پس با ارسال برگه های جریمه به درب منازل خاطیان، افراد کمتر اقدام به ارتکاب تخلف در این محدوده می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
واقعا از روش حرف زدن رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ناراحت تشدم:
واقع شدن منازل برخی افراد در این محدوده زمینه برخی تخلفات را فراهم می کند.
درب منازل خاطیان
اي كاش به جاي اين همه هزينه بيجا سيستمي مثل خيلي كشورهاي ديگر طراحي مي كردند كه هر كس در صورت نياز بتواند وارد طرح شود و از اعتبار او كاسته گردد. تا كي مجرم پروري كنيم؟ چرا بنده كه اول صبح فقط ماشينم را به پاركينگ اداره مي آورم و بعد از ساعت طرح خارج مي شوم بايد به اندازه كسي كه از صبح تا شب در محدوده طرح تردد مي كند به يك اندازه بپردازيم؟ اين يعني عدالت!!! يا علي(ع)
آیا بهتر نیست با انتقال نهادهای متمرکز در محدوده طرح ترافیک به نقاط خلوت تر شهر در اضلاع مختلف شهر بویژه خارج شهر بطور کلی لزوم وجود محدوده ترافیک منتفی شود؟
نمیدانیم آیااین دوربینها هم با شیرینی مشکل ورود را حل میکنند یا نه .اگر جواب نه باشد امکان ندارد ما به آن اجازه کار بدهند.خواهید دید.
براي جريمه كردن و پول گرفتن تمام كارهايمان مكانيزه و پيشرفته مي شود ولي زماني كه قرار به ارائه خدمات هستيم همانند دوران تيركمان عمل مي كنم اين خود جاي بحث دارد
پس تکلیف کارت های شناور عبور از طرح که توسط شهرداری رای کاشین ها صادر شده چی می شه؟
حالا ما که منزل مان در صد متری اول این محدوده است احتمالا هر روز برای وارد شد به پارکینگ منزلمان جریمه می شویم. از این پس نیز ماهی یکبار باید در دادگاه های مختلف توضیح دهیم که این جریمه ها چطور است و التماس کنیم که تخفیف بدهند. دستشان درد نکند. با پلیس می شد حرف زد و از همان نقطه ای که پلیس ایستاده بود ریموت درب پارکینگ را می زدم و قانع می شد که درست می گویم و منزلمان آنجاست اما با دوربین چه کنیم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار