بازدید 2770

نقشه دیجیتالی تهران روی موبایل

جابجایی‌ نقشه توسط دکمه‌های چهار جهت مرورگر موبایل میسر است و در صورتی که گوشی لمسی باشد نقشه با لمس صفحه جابجا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۸ 02 June 2010
نسخه موبایل نقشه دیجیتالی تهران با قابلیت جست‌وجوی اماکن و معابر شهر تهران طراحی و ارائه شد که کاربران می‌توانند این نرم‌افزار را از پرتال شهرداری تهران دریافت کنند.

به گزارش مهر این نرم‌افزار توسط شهرداری تهران در فروردین ماه امسال تولید شده و به صورت رایگان قابل استفاده خواهد بود.
نرم‌افزار نقشه تهران در محیط جاوا طراحی و پیاده‌‌سازی شده و براساس توانایی و امکانات پردازنده و حافظه گوشی‌ها در دو نسخه ارائه شده است که در نسخه اول 6 سطح بزرگنمایی و در نسخه دوم، یک سطح بزرگنمایی وجود دارد.

امکانات متعددی برای نرم‌افزار نقشه موبایل تهران برنامه‌ریزی و طراحی شده که می‌توان به قابلیت جابجایی نرم و آهسته برای مرورگر نقشه اشاره کرد.
جابجایی‌ نقشه توسط دکمه‌های چهار جهت مرورگر موبایل میسر است و در صورتی که گوشی لمسی باشد نقشه با لمس صفحه جابجا می‌شود.

قابلیت جست‌وجوی اماکن و معابر نیز از دیگر امکانات این نرم‌افزار است و کاربر می‌تواند با این قابلیت روی خیابان و منطقه خاصی از تهران بزرگنمایی و جست‌وجو کند.
قابلیت ثبت یک مکان نیز از طریق این نرم‌افزار ممکن است و کاربران می‌توانند مکان دلخواه خود را (مثلا یک رستوران) در یک لیست برای خود ثبت کنند که همواره به راحتی آن را پیدا کنند.

شهرداری تهران قصد دارد به زودی نسبت به بهینه کردن این نرم‌افزار هم از نظر بروزرسانی اطلاعات و هم از نظر امکانات نرم‌افزار اقدامات مناسبی انجام دهد که در راستای این فعالیت‌ها به زودی نسخه انگلیسی این نرم‌افزار نیز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان