بازدید 10199

زن کلاهبردار دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۱۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 05 December 2020

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار، پس از ۹ سال متواری شدن، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش فعلی اموال کلاهبرداری شده را یک تریلیون ریال اعلام کردند.

به گزارش مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای توضیح داد: پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به قرارگاه جلب محکومین و متهمین فراری پلیس پیشگیری تهران ارجاع که محتویات پرونده حاوی این بود، خانمی با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین، آنها را به ۶ خریدار فروخته و به مدت ۹ سال متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگروهی ویژه ای در این خصوص تشکیل شد، بیان داشت: با رصدهای اطلاعاتی و بررسی کلیه سرنخ‌های به دست آمده، مأموران این پلیس موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم قبل از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود، عنوان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشت، اسناد چند قطعه زمین را جعل و به ۶ خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را به قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان برای انجام معاملات ملکی و غیر ملکی با کارشناسان مربوط مشورت، پس از انجام استعلام‌های لازم اقدام به تنظیم قرارداد و پرداخت ثمن معامله کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر