بازدید 6099

تیم کاناوارو هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

کد خبر: ۱۰۱۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 04 December 2020

دور پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار شد که در تنها بازی گروه G تیم سوون سامسونگ با نتیجه از سد ویسل کوبه گذشت و به همراه این تیم ژاپنی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.


رقابت های این گروه به دلیل انصراف تیم جوهردار التعظیم مالزی با حضور سه تیم برگزار شد و به همین دلیل، امروز تنها یک بازی از این گروه برگزار شد که با برتری نماینده کره جنوبی به پایان رسید.


در این مسابقه، ویسل کوبه که صعودش را به عنوان تیم نخست قطعی کرده بود، با ترکیب اصلی خود به میدان رفت. آنها ستارگان سابق بارسلونا یعنی آندرس اینیستا و توماس فرمایلن را نیز در ترکیب خود داشتند.

 


فرمایلن 35 ساله که سابقه بازی در آرسنال، آژاکس و بارسلونا را در کارنامه دارد، به همراه هوتارو یاماگوچی و دایگو نیشی و گوتور ساکای هافبک سابق اشتوتگارت و هامبورگ در این دیدار برای ویسل کوبه به میدان رفتند ولی کاری از پیش نبردند.

 

در این مسابقه و در دقیقه 49، کرنر ارسالی کیم مین وو با اثرگذاری کیم گان هی مواجه شد ولی ضربه سر تدسوشی یاماکاوا مدافع ویسل کوبه به اشتباه دروزاه تیم خودش را باز کرد تا سامسونگ با یک گل از حریفش پیش بیفتد.


در دقیقه 68 سوون سامسونگ صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیم سانگ هیوب آن را وارد دروازه کرد تا این تیم با همین نتیجه از سد ویسل کوبه بگذرد و به عنوان تیم دوم گروه G راهی مرحله بعد شود.

 


در پایان دور گروهی، سامسونگ و گوانگژو هر دو 5 امتیازی شدند ولی سوون سامسونگ به دلیل تفاضل گل بیشتر راهی مرحله بعدی شد تا بدین ترتیب تیم فابیو کاناوارو با عملکردی ضعیف در این رقابت ها، خیلی زود از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.


سوون سامسونگ کره جنوبی در مرحله بعدی، باید به مصاف یوکوهاما مارینوس ژاپن برود و ویسل کوبه دیگر تیم ژاپنی نیز باید در مرحله یک هشتم نهایی با شانگهای SIPG چین دیدار کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر