بازدید 8796

کشف چهار هزار لیتر محلول ضدعفونی با برند تقلبی در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف چهارهزار لیتر محلول ضد عفونی کننده تقلبی و غیر بهداشتی با برند غیرواقعی بازرگانی جاده ابریشم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 04 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ اکبر نجفی شامگاه پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس بم پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی محل تهیه و توزیع محلول ضدعفونی کننده تقلبی با برند تقلبی در پوشش ‌موبایل فروشی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همراهی نمایندگان اداره بهداشت در بازرسی از یک واحد صنفی موبایل فروشی در بم و همچنین بازدید از کارگاه مربوط به متهم چهار هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده غیر بهداشتی کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: طی بررسی های پلیس مشخص شد متهمان محلول ها را در بطری های کوچک ریخته و پس از نصب برچسب های تقلبی با برند بازرگانی جاده ابریشم روی آنها اقدام به فروش این محلول در سطح شهرستان کرده اند.

سرهنگ نجفی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، گفت:عده‌ای سودجو با سوءاستفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا به جای ابراز همدردی با مردم، برای مطامع پَست دنیوی خود به دنبال سودجویی و مال اندوزی از طریق اقدامات غیرقانونی هستند که در این راستا از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر