بازدید 21319

آخرین آمار کرونا تا سیزدهم آذر/ عبور شمار مبتلایان ایرانی از مرز یک میلیون نفر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۳۹۲۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۸۲۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 03 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سیزده هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که هزار و ۹۲۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۳ هزار و ۴۹۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۵۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۹ هزار و ۳۴۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۸۲۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
اگر سپردن کار دیپلماسی به دیپلمات‌ها کار درستی است کار بهداشت کشور و مقابله با کرنا را هم باید به کارشناسان پاندمی و بهداشتی سپرد
دولتی ها خوب میدونن حکومت نظامی های اخیر هیچ تاثیری بر کاهش مرگ و میر نداره و تغییر دستی آمارها بیشتر مردم را مشکوک میکنه
امیدوارم خیلی زود مثل لو رفتن جاسوس ها در سازمان محیط زیست و گروه مذاکره ای برجام، بدخواهان و جاسوسان ستاد مبارزه با کرونا هم لو برن
یاخدا ۱۴ هزار مبتلای جدید. جالب توجه اینه که مبتلا هرچه بیشتر ، فوتی کمتر . این است روش شکست کرونا در ایران
دنیا باید الگوبرداری کنه از موفقیتمون.
ووهان ماهان روحان کرونا مرونا قم سوهان تومان کش تنبان سوهان روحمان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
والا تو بیشتر سوهان روحی تا کرونا , هر روز میای چرند می بافی
مگه من پیدا نکنم اون شل مغزی رو که به تو گفته بامزه
انصافا ظاهر آمار مربوط به مرحوم شوندگان که یک هفته ای است که روزی 10 نفر کم می شود، عجیب نیست؟
کاهشی شده؟ بازم خدا رو شكر كه الحمدلله وگرنه والا به خدا
حتی شده ده بیست تا دونه میارن زیر چهارده هزار تا که بگن آما کاهشی شده باشه هر چی شما میگی
ما که از خدامونه کم شده باشه که بریم به کار و زندگی مون برسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
هنوز عادت نکردی؟
6.6 درسته نه 6.7
آخه لامصبا یه کم آمار مبتلایان رو هم دستکاری کنید که با فوتی ها و بد حالا که دارن کاهشی میشن همخونی داشته باشه!!!!
نگاه و کنترل امنیتی مسائل عاقبتش چنین فاجعه ای است
در مراکز شهرها چندین مغازه وپاساژ ها را کنترل میکنند بقیه با د هواست حاشیه های شهر نه کنترلی هست نه اهمیتی میدهند حاشیه های شهرما اکثر از مهاجرین روستایی هستند که در انجا ها سکونت دارند نه کسب ممنوعه دارند نه هیچ پروتکلی را رعایت میکنند بنده مشاهده کردم به راحتی عروسی گرفته اند ارایشگاه ها باز حتی قهوه خانه ها باز بدون حتی یک ماسک مثل لانه زنبور انسانها درهم نشسته اند ستا دکرونا زنگ زدم را حت جواب میدهند ازدست ما کاری ساخته نیست
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
بله وقتی خود مردم رعایت نمی کنند میشه همین. دولت که نمی تونه واسه هر نفر یه پلیس استخدام کنه. من به کرات تذکر دادم میگن کرونا دروغه. وقتی یه همچین مردم احمقی داریم چه توقعی
با این آمار باید آماده بشیم واسه راهپیمایی 22 بهمن
شما بگید یک میلیون
ما می خوانیم ده میلیون
به عبارتی از هر هشتاد ایرانی یک نفر ،فاجعه س
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل