بازدید 31305

ارزان‌ترین تلویزیون 4K ال جی، سونی و سامسونگ در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

یکی دیگر از قابلیت و امکانات تلویزیون فورکی ال جی UM7340 ریموت کنترل جادویی آن است. شما می‌توانید محتوا و فیلم های مورد علاقه خودتان را با کیفیت بالا دریافت کرده و از مشاهده آنها لذت ببرید.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 03 December 2020

تلویزیون هوشمند ال جی UM7340 محصول سال ۲۰۱۹

تلویزیون 4K ال جی UM7340 یکی از محصولات سال 2019 برند الجی می‌باشد. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 4K است و از تکنولوژی HDR نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ال جی UM7340 با عنوان دیگر UM7340PVA نیز شناخته شده است. این محصول قادر است تصاویر و محتواها را با کیفیت عالی بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان دهد. این تلویزیون از فرمت 4K Active HDR پشتیبانی کرده و دارای فرمت‌های HDR10 و HLG می‌باشد. تصاویر پخش شده بر روی صفحه نمایش این تلویزیون بسیار واقعی و طبیعی است. صفحه نمایش این محصول از نوع LED می‌باشد و این تلویزیون مجهز به پنل IPS است. وجود این پنل باعث شده است که این محصول زاویه دید گسترده‌ای داشته باشد و شما زمانی که این تلویزیون را از زوایای مختلف مشاهده کنید تصاویر و محتوا را با همان کیفیت اولیه دریافت می‌کنید. ال جی تلویزیون هوشمند UM7340 را در سایزهای مختلف به بازار عرضه نموده است و شما متناسب با محیطی که میخواهید تلویزیون را خریداری کنید هر کدام از این محصولات و انتخاب و آنها را تهیه فرمایید هر کدام از این سایت ها را می‌توانید با مناسب ترین قیمت از دبی کوچولو خریداری کنید تلویزیون ال جی UM7340 در سایزهای 43 اینچ 49 اینچ 55 این 65 اینچ و 75 به بازار عرضه شده است تلویزیون 4K ال جی UM7340 در کنار ارائه تصاویر به بهترین شکل ممکن قادر است موسیقی ها و دیالوگ ها را نیز با کیفیت صدای عالی برای کاربران ارائه دهد این تلویزیون سیستم صوتی دو کاناله دارد و به طور کلی از 20 وات توان صوتی برخوردار است ال جی تلویزیون UM7340 را به قابلیت‌های صوتی مختلفی مانند تکنولوژی Dolby Digital و DTS و همچنین DTS Virtual:X مجهز شده است.

به طور کلی این تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند صدای فراگیر و شفاف را در سراسر محیط پخش کند. تلویزیون LED ال جی UM7340 دارای4.5 نسخه سیستم عامل WebOS می‌باشد. تلویزیون UM7340 با داشتن این سیستم عامل می‌تواند امکانات و قابلیت‌های هوشمندی برای شما ارائه داده و زندگی شما را به معنای واقعی هوشمند کند. این تلویزیون از هوش مصنوعی به نام ThinQ AI پشتیبانی کرده و از اینترنت اشیا برخوردار است. یکی دیگر از قابلیت و امکانات تلویزیون فورکی ال جی UM7340 ریموت کنترل جادویی آن می‌باشد. شما می‌توانید محتوا و فیلم های مورد علاقه خودتان را با کیفیت بالا دریافت کرده و از مشاهده آنها لذت ببرید. تلویزیون هوشمند ال جی UM7340 بسیار شیک و زیبا ساخته شده است و برای تمامی محیط ها هماهنگ می‌باشد. اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت تلویزیون ال جی UM7340 را دارید با مشاوران حرف های دبی کوچولو تماس گرفته و این محصول را با استثنایی ترین قیمت خریداری نمایید.

تلویزیون سونی X7000G

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان ارزان قیمت ترین تلویزیون های 4K در بازار شناخته شده است تلویزیون سونی X7000G می‌باشد. این محصول در 2019 به بازار عرضه شده است و نام دیگر این محصول XG70 است. تلویزیون سونی X7000G در سال 2019 به بازار عرضه شده است و می‌توان گفت که مدل X7500H جایگزین آن است. تلویزیون هوشمند سونی X7000G با داشتن کیفیت تصویر فورکا می‌تواند تصاویر و محتوا را به شکل خیره کننده برای کاربران ارائه دهد. یکی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات این تلویزیون تکنولوژی HDR است این تکنولوژی تصاویر را با کیفیت واقعی و طبیعی برای شما ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این محصول مجهز به تکنولوژی LED است و به لطف این تکنولوژی می‌تواند طیف گسترده‌ای از محتواها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد به گونه ای که شما غرق در مشاهده تصاویر خواهید بود و نوآوری دیگری که باید به آن اشاره کنیم فناوری Live Colour می‌باشد. شما با خرید تلویزیون سونی X7000G تصاویر و محتوا را به صورت طبیعی و درخشان دریافت می‌کنید. تلویزیون LED سونی X7000G دارای تکنولوژی  4K X-Reality Pro است و اگر شما به محتواهای فورکا درستی نداشتید و جای هیچ نگرانی نیست. وجود این تکنولوژی باعث شده است که تصاویر در حد 4K ارتقا یافته و شما بتوانید محتواها را به صورت واقعی و شفاف ببینید. این تلویزیون در کنار ارائه تصاویر با کیفیت بالا و سیستم صوتی خوبی نیز پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی این محصول 10 وات توان صوتی دارد و با داشتن فناوری های مختلف می‌تواند صدای پر قدرت و واضح را در سراسر محیط پخش کند. تلویزیون LED سونی آسمان از درگاه های ارتباطی و مختلفی پشتیبانی کرده و با داشتن گیرنده داخلی کاربران را از خرید گیرنده بی‌نیاز می‌کند سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون اسمارت سونی X7000G سیستم عامل لینوکس است و شما با خرید این تلویزیون به معنای واقعی زندگی هوشمندی خواهید داشت. این تلویزیون در سایزهای مختلف 43 اینچ 49 اینچ 55 اینچ 65 اینچ به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید این محصول را با استثنایی ترین قیمت تلویزیون سونی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه کنید.

تلویزیون سامسونگ RU7100

تلویزیون سامسونگ RU7100 یکی از محصولات برند سامسونگ می‌باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون سایزهای مختلفی دارد و شما می‌توانید هر کدام از سایزهای 43 اینچ 49 اینچ 50 اینچ 55 اینچ 58 اینچ 65 و 75 اینچ را با توجه به محیط خانه خودتان خریداری نموده و از داشتن زندگی هوشمند و باکیفیت لذت ببرید. تلویزیون LED سامسونگ RU7100 مجهز به کیفیت تصویر 4K است و سامسونگ این تلویزیون را به فناوری ها و تکنولوژی های مختلفی مجهز نموده است. شما می‌توانید تصاویر را به بهترین شکل ممکن بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. اگر جزو افرادی هستید که بازی‌های مختلف علاقه دارید این تلویزیون گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 قادر است تصاویر را بهبود داده و آنها را با کیفیت عالی برای شما ارائه دهد. این تلویزیون پردازشگر چهار هسته‌ای دارد و تمامی برنامه‌ها را به صورت روان و با سرعت بالا اجرا می‌کند. وجود تکنولوژی HDR باعث شده است که روشنایی و کنتراست تصاویر تنظیم شده و همچنین وجود فناوری PurColor باعث شده است تصاویر را با رنگ های غنی دریافت کنید. تکنولوژی صفحه نمایش این تلویزیون از نوع LED است. تلویزیون فورکی RU7100 سامسونگ دارای واحد PQI 100 تا 2700 می‌باشد و این عدد به این معنی است که تمامی تصاویر پخش شده برای این تلویزیون کاملا واقعی و طبیعی است.

تلویزیون سامسونگ RU7100 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در مقابل امکانات و قابلیت‌های فراوانی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله و به طور کلی 20 وات صدا در سراسر محیط پخش می‌شود یکی از تکنولوژی‌های صوتی این تلویزیون فناوری دالبی دیجیتال پلاس است. تلویزیون LED سامسونگ RU7100 ورودی‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دارد. این تلویزیون هوشمند است و با داشتن سیستم عامل تایزن امکانات و قابلیت‌های هوشمندی به شما پیشکش می‌کند. تلویزیون سامسونگ RU7100 بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و خانه شما را زیبا می‌کند. شما با خرید این تلویزیون به راحتی می‌توانید به دستیارهای صوتی متصل شده و با استفاده از قابلیت Google Assistant و Amazon Alexa دستورات خودتان را به صورت صوتی ارائه داده و همچنین اگر دارای دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل هستید می‌توانید با داشتن قابلیت AirPlay 2 محتواها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید. اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت تلویزیون سامسونگ RU7100 را دارید با مشاوران حرف های دبی کوچولو تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها