بازدید 89506

ادعای جنجالی نماینده رباط کریم و پاسخ امیرآبادی

نماینده مردم رباط کریم در مجلس در مورد احمد امیرآبادی فراهانی مدعی شد که تاکنون ۱۰ طرح ارائه داده است که هیچ کدام از آن‌ها مطرح نشده است. احمد امیر آبادی فراهانی نیز در پاسخ به حسن نوروزی گفت: همکاران می‌توانند کارتابل ما را مشاهده کنند. اگر یک طرح ارجاع نشده باقی مانده بود، حاضرم استعفا بدهم.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 02 December 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسن نوروزی در جلسه امروز (چهارشنبه) در تذکری شفاهی از عدم حضور رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ انتقاد کرد و ادعا کرد: در این بودجه برای دولت آینده ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری به وجود خواهد آمد؛ از این رو باید چنین ارائه بودجه‌ای را به خودشان برمی‌گرداندید.

نوروزی همچنین خطاب به احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: در زمان ریاست آقای لاریجانی به دلیل همشهری بودن در جایگاه هیات رئیسه می‌نشستید و اکنون نیز از نجابت آقای قالیباف سوءاستفاده می‌کنید. تاکنون ۱۰ طرح ارائه دادم که هیچ کدام از آن‌ها مطرح نشده است. به عنوان مثال طرحی برای ایثارگران ارائه شد اما آقای امیرآبادی طرح خودش را ارائه کرد که این امر ظلم است.

احمد امیر آبادی فراهانی در پاسخ به حسن نوروزی گفت: شما برادر عزیز ما، روحانی و آزاده هستید. به خدا قبر و قیامتی است. من جلوی طرح‌ها را می‌گیرم؟ به من چه ربطی دارد؟ شما طرحی داده‌اید و اعلام وصول شده اما هنوز در دستور قرار نگرفته است.

امیرآبادی خطاب به علی نیکزاد گفت: شما بهتر می‌دانید که طرح‌ها در سامانه ثبت و ارجاع می‌شود. بنده طرح‌ها را در گذشته به آقای دهنوی و الان به موسوی لارگانی ارجاع می‌دهم. همکاران می‌توانند کارتابل ما را مشاهده کنند. اگر یک طرح ارجاع نشده باقی مانده بود، حاضرم استعفا بدهم. طبق آئین‌نامه طرح‌های یک فوریت و دو فوریت طبق نوبت و بر اساس تصمیم رئیس مجلس تعیین می‌شود. من فکر می‌کنم که باید فکر آخرت خود باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۱
به خدا قسم اگر این طرح مجلس به ضرر و سختی مردم منجر بشه منم دیگه مثل خیلی از مردمی که از این نظام بریدن . مطمئنا خیلیای دیگه هم مثل من طاقتشون تموم شده از این همه لجبازی و نادانی
شما بعنوان یک فرد حقیقی حق دارید بفکر آخرت خود باشید . ولی بعنوان یک نماینده وظیفه قانونی دارید که بفکر ملت و مملکت باشید . ولی متاسفانه ؟
سلام رزمندگان معسرفاقدبیمه درمانی تقاصاداریم مشکل بیمه درمانی رزمندگان اجراشود
سلام. درود بر آقای امیر آبادی بالات نیی من یقین دارم که صحبت درست رو شما میکنی و حق با شماست از متن پیداست
این مجلس منطق ندارد تا الان با دولت درگیر بود الان خودشان با هم جنگ دارند
جالبه که اسم اینها را می ذارید نمایندگان مردم!!!!
اگر فکر آخرت بودید،روزگار ملت بهتر از این بود!!!
حاج اقا احتمالا کار با کامپیوتر را بلد نبوده یک چیزی نوشته و بجایی ارجاع نداده فکر کرده ا جاع شدده
کاش نمایندها بجای تملق و گروه بازی یه کم سواد و انسانیت داشتند
طرح هاتان هم از سر لجبازی با اکثریت مردم و ضد ان ها است.نمونه همین الحاق هسته ای با ان بازه زمانی.مردم نا امید را نا امید تر کرد و همه چیذ دوباره گران شد
مجلس انقلابی!
دیگه تو مجلس هرکس آزاده هست به نفع خودش طرح میده هرکس بقالی داره طرح میده هرکس سهم خودرو داره طرح میده هرکس به فکر منافع خودشه .مملکت اینطور به سرش میاد دیگه
حتما تازه وارده. اتوماسیون مجلس رو بلد نیست طفلک. دوره آموزشی براش بگذارید
گله وشکایتهای مدل بچگانه از نمایندگان انقلابی
چرا نظرات را نشر نمی دهید
آقای قالیباف مصوبات و حرکات شما اگر باعث ماندن تحریمها پشه و اوضاع مردم بدتر بشه و دلار تک رقمی نشه
مسئولیت این خطر با شماست
مردم هم آگاه شده مثل زمان قبل نیست
پس مراقب باشید که ترامپ و اسداییل همینو میخواد
وقتی اینا از خدا و آخرت حرف میزنن خنده ام میگیره.
سلام
قربونتون برم نیاز به طرح های شما این مملکت ندارد
چون سواد این کار را ندارید
تا حالا کدام طرحتان به درد این مردم بدبخت خورده
برید طرح و برای خودتان نگه دارید
اگه طرح های تان خوب بود مملکت که وضعش این نبود
این ها حقوق مزایا دنا و....دارند.درک درستی از مردم ندارند.قوانینی تصویب می کنند که به ضرر مردم وبه نفع جناحشان است
اقای فراهانی در جلسه ای که با اقای جمشیدانصاری رییس سازمان استخدامی گذاشتند قانون تبدیل وضعیت ایثارگران رو به چالش کشوندن و به حاشیه روندن و سازمان استخدامی گفت بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران رو صادر نمیکنه
وقتی به شما نزکتر از گل گفته شود باید بفکر قیامت باشیم اما اهانتها و دروغها و جفاها و فحش های شما به دیگران بی خیال اخرت !!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی