بازدید 93411
دو هزار و سیصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات جنجالی احمدی نژاد درباره یکی از سفرای سابق ایران / مقام بلندپایه اماراتی: ایران تهدیدمان کرد / هیأت دفتر سیاسی طالبان در سفارت ایران / واکنش جواد امام به ادعای تماس فتاح با خاتمی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نقوی حسینی: بخدا به روحانی و وزرایش رای نداده‌ام، اما تخریب چه سودی دارد؟ / حمله تند نماینده مجلس به روحانی؛ آشنا واکنش نشان داد / منتجب نیا: مرکز نیرو‌های تندرو و بی‌منطق مشهد و قم است. و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 30 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جهانگیری: ایران منفعتی از برجام نبرد


معاون اول رئیس‌جمهور در اجلاس شانگهای: ایران منفعت قابل توجهی از اجرای برجام نبرده است؛ اما همچنان برای تقویت رویکرد چند جانبه گرایی، درصدد بازگشت توازن و تعادل در انجام تعهدات طرفین به این توافق بین المللی است. انتظار داریم نهادهای بین‌المللی، منطقه‌ای و دولت‌ها در برابر تروریسم دولتی سکوت نکنند. ایران در فرصت مناسب به این جنایت ضد انسانی پاسخ قاطع و حساب شده خواهد داد./تسنیم

طرح مجلس دست دشمن را علیه ایران بازمی‌گذارد


کاردار اسبق کشورمان در انگلیس به خبرآنلاین گفت: مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را با ۲۳۲ رای موافق تصویب کردند. متاسفانه روی آوردن به چنین تصمیماتی دست ایران را در عرصه سیاست خارجی خواهد بست و دست رقبای ایران را از آنچه آنها اراده کرده اند باز می گذاریم. فکر می کنیم این یک طرح راهبردی است؛ اما درست بر خلاف منافع ملی کشور محسوب می شود.

ادای احترام خاص مسی به مارادونا برای بارسلونا ۳ هزار یورو تمام شد!


یکی از مهمترین لحظات پیروزی ۴ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل اوساسونا در ورزشگاه نوکمپ، پس از به ثمر رسیدن گل چهارم بازی توسط لیونل مسی بود. کاپیتان آرژانتینی بارسا پس از زدن تنها گلش در این بازی، پیراهن خود را درآورد تا پیراهن شماره ۱۰ تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین را به نمایش بگذارد، پیراهنی که زمانی بر تن دیه‌گو مارادونا اسطوره فقید این تیم بود. ادای احترام خاص مسی به مارادونا، اما نه تنها برای او یک کارت زرد به همراه داشت بلکه هزینه‌ای سه هزار یورویی هم روی دست باشگاه بارسلونا گذاشت./دنیای ورزش تورنتو

ریزش‌های عجیب قیمت خودرو در سایه نبود مشتری


دنیای‌اقتصاد نوشت: با کاهش تورم انتظاری و نرخ ارز از یک سو و اثرات روانی احتمال لغو ممنوعیت واردات خودرو، بازار خودروهای خارجی کشور نیز در مسیر سقوط قیمت قرار گرفت. طبق اخبار رسیده از بازار، طی سه تا چهار هفته گذشته، قیمت خودروهای وارداتی ریزشی شدید را تجربه کرده، تا آنجا که فعالان بازار از افت قیمت تا مرز ۳۵ درصد نیز صحبت به میان می‌آورند.

واکنش روسیه به درخواست برخی نمایندگان مجلس درباره بازرسان آژانس


نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: در ارتباط با ترور دانشمند ایرانی، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، خواستار توقف اجرای پروتکل الحاقی و توقف بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران شدند. علت و انگیزه این تقاضا قابل درک است؛ اما احساسات و هیجانات همیشه به یافتن راه حل های درست کمک نمی‌کند. پروتکل الحاقی در جهت منافع همه ازجمله تهران است./ایسنا

تکذیبیه‌های علیه کریمی‌قدوسی به عدد ۱۵ رسید


شرق نوشت: آش آن‌قدر شور شده که این‌ بار هم‌جناحی‌هایش اقدام به تکذیب ادعاهایش کردند؛ شاید، چون برای نخستین‌بار کریمی‌قدوسی، نماینده اصولگرای مجلس، گل‌به‌خودی زده است! رجانیوز، رسانه نزدیک به جبهه پایداری، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «محتوای توییت [کریمی‌قدوسی]از سوی منابع رجانیوز تکذیب شد» کریمی‌قدوسی رکورد تکذیب را در میان نمایندگان و حتی چهره‌های سیاسی از آنِ خود کرده است. تا اینجا تقریبا ۱۵ ادعای مربوط به او را «شرق» احصا کرده که از سوی دیگران تکذیب شده‌اند، ولی به احتمال زیاد تعداد واقعی بیشتر از این موارد است. نکته مهم این که این فرد با این پیشینه برای حضور در مجلس یازدهم تأیید صلاحیت شده است!

دناپلاس و وام های چندصدمیلیونی تان اجازه نمی دهد مثل مدرس شوید


روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به روز دهم آذر که به نام روزمجلس نامگذاری شده است نوشت: بی‌تعارف باید بگوییم اکنون در مجلس شورای اسلامی، فردی با ویژگی‌های مدرس نداریم و این یک نقص بزرگ و یک فقر واقعی برای مجلس و قوه مقننه نظام جمهوری اسلامی است. اگر فقط ساده‌زیستی و قناعت و مردم‌داری شهید مدرس در وجود نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی باشد، سایر ویژگی‌ها نیز به تدریج پدید خواهند آمد، ولی افسوس که حقوق‌های ده‌ها میلیونی، وام‌های کلان، دناپلاس و منازعات سیاسی و جناحی اجازه برآورده شدن این انتظار را نمی‌دهند.

فائزه هاشمی: مردم از اصلاح طلبان ناامید شدند


فائزه هاشمی رفسنجانی، عضو حزب کارگزاران به خبرآنلاین گفت: کارگزاران وابستگی مالی به خانواده آیت الله هاشمی ندارد. اعضای حزب حق عضویت پرداخت کرده و اگر دستشان برسد کمک هم می کنند. چند سالی است که در کارگزاران مثل اکثر احزاب اصلاح طلب شاخص های اصلاح طلبی کمتر دیده می شود. بخاطر نتیجه انتخابات امریکا ممکن است اتفاقاتی در کشور بیفتد و انگیزه هایی برای رأی دادن ایجاد شود. شعار «اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» بخاطر نا امیدی مردم به ویژه معترضین از اصلاح طلبان بود، جریان اصلاحات در اعتراضات راه را اشتباه رفت.عملکرد شورای شهر و شهرداری ها عملکرد مناسبی نبوده. تصمیمات در شورای شهر بر اساس رأی اکثریت است، محسن ۱ نفر بین ۲۱ نفر است و خودش تصمیم گیر نهایی نیست.متأسفانه خود اصلاح طلبان هم دموکرات نیستند و در درون خودشان اعتقاد واقعی به دموکراسی ندارند، این موضوع به لیدری آقای خاتمی هم برمی گردد.مجمع روحانیون برجستگی ویژه‌ای نسبت به دیگر احزاب اصلاح طلب ندارد که بخواهد لیدر باشد.

خواستِ کیهان برای حمله به حیفا، پیشنهادی احمقانه و خالی بندانه


عباس عبدی در پاسخ یادداشت کیهان در کانال تلگرامی خود نوشت: مسأله مهم‌تر از اصل ترور در ماجرای اخیر، نفوذ است؛ این را که نمی‌توان با حمله به حیفا یا هر جای دیگر حل کرد. این از اصل ترور مهم‌تر است و هر گونه تأکیدی بر این ترور بدون توجه به مسأله نفوذ گسترده اطلاعاتی، نوعی خودزنی و راه گم کردن است. در حالی که این مسأله برای ترور سردار سلیمانی اصلاً وجود نداشت. در مورد اخیر برحسب قراین و شواهد، می‌توان با قاطعیت گفت که اسراییل اقدام کرده است، ولی مگر اقدامات مشابه علیه اسراییل وجود نداشته است؟ چرا اسراییل پاسخ رسمی و آشکار به آنها نمی‌دهد؟ چون از نظر عرف سیاسی پذیرفتنی نیست. بنابراین پاسخ مناسب به این اقدام، حمله به حیفا نیست که پیشنهاد خالی بندانه! و حتی احمقانه‌ای است. اگر می‌توان پاسخ داد باید از نوع خودش، یعنی عملیات مخفی باشد.

ماجرای اهدای نشان خدمت به شهید فخری‌زاده


محمود واعظی: ما شهید فخری زاده را سرمایه تمام ملت ایران می‌دانیم اما کسانی که جز از عینک منافع جناحی، توان مشاهده و تجزیه و تحلیل اتفاقات و موضوعات را ندارند، ظاهراً فراموش کرده‌اند که این شهید بزرگوار در سالهای گذشته عضوی از دولت تدبیر و امید بوده است. حضور اثربخش ایشان در راس موثرترین بازوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گام بلندی در راستای شایسته‌سالاری بوده و حالا به جای اینکه دولت برای استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهید قدر ببیند،‌ در مظان اتهامات ناروا و شایعات بی‌اساس قرار گرفته است. از نتایج عجیب این عملیات روانی غیرمسئولانه،‌ یکی این است که شهید بزرگواری که عضوی از دولت بوده و همزمان با تیم مذاکره‌کننده، به دلیل نقش‌آفرینی در توسعه و بالندگی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای، ‌نشان درجه دو خدمت از دست رئیس‌جمهور دریافت کرده است (این مساله به دلیل ملاحظات امنیتی در آن زمان رسانه‌ای نشد) را مخالف دولت بازنمایی می‌کنند و شهادت مظلومانه او را به برجام ربط می‌دهند.

نخستین جلسه دادگاه « پوری حسینی» برگزار شد


نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» رییس پیشیین سازمان خصوصی سازی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهرام به ریاست قاضی جواهری در برگزار شد. با توجه به شرایط ویژه کرونایی و ضرورت رعایت ضوابط ستاد ملی کرونا این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود حضار برگزار شد. نماینده دادستان گفت: پوری حسینی رییس سازمان خصوصی متهم است به اخلال عمومی در نظام تولیدی کشور از طریق واگذاری بنگاه‌های کلان دولتی بدون رعایت تشریفات قانونی و بدون توجه به اجرای سیاست‌های کلان اصل ۴۴ و مقررات مربوطه و کارشناسی غیرمعتبر.

عاقبت راهی که مجلس آغاز کرده، تبدیل ایران به کره شمالی است


یک کارشناس امور بین‌الملل گفت: برخی از مخالفان برجام که اتفاقا در مجلس نیز حضور دارند، می‌خواهند در کنار اهداف تبلیغاتی خودشان، همان روند تخریبی علیه دولت را ادامه بدهند و بگویند دلواپسی ما از سیاست خارجه دولت بی‌جا نبوده و ترور شهید فخری‌زاده یکی از نتایج همین اقدامات است که البته این موضوعات هیچ ارتباطی با هم ندارند. علی بیگدلی در گفت‌وگو با «انتخاب» با اشاره به مصوبه اخیر مجلس برای خروج از پروتکل الحاقی در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده، گفت: این اقدام مجلس به هیچ عنوان نمی‌تواند به نفع مصالح و منافع کشور باشد. من فکر می‌کنم که این اقدام مجلس بیشتر یک اقدام عاطفی بود که به ظن خودشان بتوانند جامعه را آرام کنند، وگرنه اصلا اقدام درستی و متناسبی با اتفاق تروریستی اخیر نبود. مضاف بر اینکه اساسا این مباحث و مسائل در حوزه اختیارات مجلس نیست که راسا درباره سیاست خارجه تصمیم‌گیری کند و باید درباره این مسائل شورای عالی امنیت ملی و رهبری تصمیم‌گیری کرده و نظر نهایی را بدهند. این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه راهی که مجلسی‌ها شروع کرده‌اند عاقبت کارش کره شمالی خواهد بود، تصریح کرد: اگر فرض کنیم که اقدامات مجلس عملیاتی شود و در ادامه ایران از NPT و برجام و پروتکل الحاقی خارج شود، ما نهایتا مورد توجه شورای عالی امنیت قرار می‌گیریم و آنان برای حل این مساله قطعا به ایران تذکراتی خواهند داد که اگر مورد توجه قرار نگیرد، ما در منشور و ذیل قطعنامه‌ها قرار گرفته و در نهایت مشمول تحریم‌ همه کشورها خواهیم بود؛ این یعنی آنکه بهانه‌ها و مسیرها برای جنگ‌افروزی دشمنان علیه ایران هموار خواهد شد و آنان با ادعاهای واهی می‌توانند به راحتی علیه ایران اعلان جنگ کنند.

شمخانی: ترور شهید فخری‌زاده با دستگاه هایی الکترونیکی انجام شد؛ فردی در صحنه حاضر نبود


علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: اگر روزی مجال این پیش آمد و مصلحت بر آن قرار گرفت که تلاش های گام به گام شهید فخری زاده در تولید اقتدار در حوزه های مختلف از کرونا گرفته تا پدافند هسته ای و هسته ای بیان شود، حتماً چشم مبهوت جهانیان از توانمندی و دانش او بیش از این مبهوت خواهد شد که این فرد با این قابلیت ها آیا می تواند در ایران وجود داشته باشد؟ بله. این گونه است و فخری زاده تنها نیست. وی تأکید کرد: ما به طور قطع فخری زاده ها داریم و آنها هرگز قادر نیستند توان علمی و فناوری کشورمان را متوقف کنند. خون این شهید همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند موجب تداوم مسیری است که او شروع کرد و امیدوارم که بازماندگان قصاص خون این شهید را به نحوی که موجب شادی ملت ایران شود، بگیرد. دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفت: عملیات ترور شهید فخری‌زاده بسیار پیچیده و با دستگاه هایی الکترونیکی بوده و فردی در صحنه خاضر نبوده است. این مقام ارشد امنیتی ادامه داد: سرنخ هایی وجود دارد؛ کسی که این طراحی را کرده برای ما مکشوف است و سابقه اش را می دانیم. ضمن اینکه منافقین در این اتفاق نقش داشتند و عنصر جنایت‌کار این امر، اسراییل و موساد است.

سردار حاجی‌زاده: دست از انتقام بر نخواهیم داشت


سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید محسن فخری زاده گفت: تروریست‌ها و دشمنان اسلام می‌خواهند حرکت نورانی ملت ایران را متوقف کنند، ولی بدانند اگر قرار بود این اتفاق بیفتد در این چهل سال که ۱۷ هزار شهید ترور دادیم این حرکت متوقف می‌شد؛ اما امروز شاهد ادامه این حرکت ملت ایران هستیم. وی گفت: دشمنان ما از ترس مرگ دست به خودکشی زدند و بدانند که قطعاً تقاص خواهند داد. فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان تصریح کرد: ملت ایران از انتقام دست برنخواهد داشت. سردار حاجی زاده گفت: راه این شهید و دیگر شهدای ترور ادامه دارد و این شهادت‌ها رغبت و انگیزه دوستان و همکاران این شهید را برای ادامه راه او بیشتر خواهد کرد.

وزیر کشور: بالاترین تخمین درگیری ۳ درصد مردم با کروناست


وزیر کشور: توصیه‌های جدیدی که وجود دارد، در این جلسات بررسی می‌شود و نهایتا آن قسمت از پیشنهادها اجرایی هست، ابلاغ می‌شود و قرارگاه آن را پیگیری می‌کند و بخش‌هایی از پیشنهادها که باید درباره آن تصمیم‌گیری شود نیز به ستاد ملی ارجاع داده می‌شود. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: مجموعه افرادی که در بالاترین تخمین و بدترین و پرریسک‌ترین نگاه به این موضوع داریم شامل ۳ درصد مردم ما هستند و یعنی ۹۷ درصد مردم ما در این خصوص هیچ نگرانی ندارند و سالم هستند و فقط ۳ درصد به نوعی درگیر این موضوع(کرونا) شده‌اند و باید همّ و غم ما این باشد که از این ۳ درصد مراقبت کنیم و خودشان نیز از خود مراقبت کنند تا آن ۹۷ درصد به‌راحتی به زندگی خود ادامه دهند. رحمانی فضلی گفت: ما بخاطر این ۳ درصد مجبور می‌شویم تا ۹۷ درصد را در شرایط خاص قرار دهیم و تعطیلات و محدودیت می‌گذاریم که برای مردم نگرانی ایجاد می‌شود.

منتجب نیا: مرکز نیروهای تندرو و بی‌منطق مشهد و قم است

یک چهره سیاسی اصلاح طلب درباره برخی تندروی ها در کشور گفت: واقعیتی وجود دارد و آن هم این است که مجموعه ای بی منطق شکل گرفته اند و مرکز آنها عمدتا در قم و در مشهد است. «رسول منتجب نیا»، چهره سیاسی اصلاح طلب، با اشاره به افزایش تندروی ها طی ماه های اخیر گفت: در برخی از مجالس قم تعدادی برای این کارها تربیت شده و آموزش دیده اند تا در روزهایی که کشور درگیر بحران است، علیه هر کسی که خواستند تظاهرات کنند.وی در ادامه گفت واقعیتی وجود دارد و آن هم این است که مجموعه ای بی منطق، تندرو و خشن شکل گرفته اند و مرکز آنها عمدتا در قم و در مشهد است و یا می توان گفت، حداقل محل ظهور آنها در این دو شهر است. تا به حال موارد زیادی وجود داشته که آنها دست به حرکاتی زشت و زننده زده اند، البته که در همه موارد، مقامات و مراجع و بزرگان آن را محکوم کرده اند.این فعال سیاسی افزود: به طور مثال تجمعی که در مسجد فیضیه داشتند و روحانی را به خفه کردن در استخر، تهدید کردند، این حرکت بسیار زشت و بچگانه بود که در ضمن آن اعتراف به قتل آیت الله هاشمی برداشت شد. از این موارد به دفعات در قم و مشهد اتفاق افتاده است ولی مسئولان با آنها برخورد ریشه ای ندارند. شاید به طور موردی یکی دو نفر را دستگیر و برای مدتی زندانی کنند اما چند ماه بعد آزاد می شوند و این برخوردی، اساسی و ریشه ای نیست. برخورد اساسی یعنی برنامه ریزان و طراحان این موارد که در تهران، قم و مشهد مشخص هستند مورد تعقیب قرار بگیرند اگر این افراد مجازات و یا کنترل شوند، افرادی که در دست پایین این جریانات مزد بگیر هستند دست به چنین کارهایی نمی زنند.

حمله تند نماینده مجلس به روحانی؛ آشنا واکنش نشان داد

یک نماینده مجلس در اظهاراتی تند علیه دولت روحانی تاکید کرد پادوهای غرب را در خرداد سال 1400 به زندان خواهد فرستاد، این اظهارات با واکنش آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور همراه شد.علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: معلوم است وقتی رئیس جمهور در روز چهارشنبه آمریکا را به بد و خوب تقسیم میکند، دشمن در روز جمعه در عملش تردید نمی‌کند.وی همچنین گفت پادوهای غرب را در خرداد ۱۴۰۰ از کشور به زندان میفرستیم.حسام‌الدین آشنا در واکنش به این سخنان نماینده مجلس نوشت: اتهام زنی را خاتمه دهید. داستان‌سرایی را رها کنید. آن‌ها که می‌دانند باید فعلا سکوت کنند. آن‌ها که نمی‌دانند نباید کورکورانه هوار بکشند. اجازه دهید تحقیقات کامل شود. مواجهه حکیمانه با این جنایت می‌تواند درآمدی بر تحولات مثبت در ساختارها و فرآیندهای امنیتی و ضدتروریستی کشور باشد.

نقوی حسینی: بخدا به روحانی و وزرایش رای نداده‌ام اما تخریب چه سودی دارد؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم گفت: به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده ام و همیشه به او نقد داشتم اما تخریب دولت چه سودی برای منافع ملی کشور دارد، آقایان نفع و سود تخریب دولت را برای ما بیان کنند تا ما هم از همین راه برویم. «سید حسین نقوی حسینی»، نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم، در گفت و گو با برنا در رابطه با "ترور شهید فخری زاده" گفت: ضمن عرض مجدد تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند عزیز و بزرگوار و پر تلاش کشور، ایشان از مفاخر کشور بودند. می دانیم که چه دست های پشت پرده ای در این ترور نقش داشته است و ان شاالله ملت عزیز ایران هم به زودی در جریان قرار می گیرند و انتقام سخت از عوامل میدانی و پشت پرده و حمایت کننده ترور، گرفته خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در رابطه با اظهارنظر کریمی قدوسی در موضوع ترور شهید فخری زاده بیان کرد: حفظ و حراست از اظهارنظرها و توجه به شرایط داخلی و بین المللی و مسایل منطقه باید مدنظر باشد، از نقش رژیم صهیونیستی نباید غافل شد زیرا در تلاش است تا جمهوری اسلامی را با نظام بین الملل درگیر کند و همه توان خود را بکار گرفته است. مثلث امریکا، اسراییل و عربستان نشان می دهد که آنها، برای جمهوری اسلامی ایران نقشه کشیده اند. در این شرایط نمایندگان مجلس، تریبون داران، سخنگوها و خصوصا اعضای کمیسیون امنیت ملی باید حواسشان جمع باشد و قوا با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، مطالبی بیان نشود که مورد سوء استفاده بیگانگان قرار بگیرد، نمایندگان اظهاراتی نداشته باشند که مجبور به تکذیب آن شوند.او در رابطه با طرح دو فوریت مجلس برای اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: از ابتدا مخالف برجام و منتقد آن بودم اما با توجه به شرایط فعلی کشور و نظام بین الملل و منافع ملی، می گویم که اکنون زمان خروج از برجام نیست. با توجه به نقدهایی که به برجام دارم اگر همه کشورها از برجام خارج شدند ایران نباید خارج شود، به مصلحت نظام نمی دانم که طرحی تهیه شود که نهایتا منجر به خروج از برجام شود.

نقوی حسینی تاکید کرد: البته مجلس می تواند در این زمینه قانون تصویب کند اما طرح این موضوعات در شرایط فعلی به نفع نظام و کشور نیست.او در مورد تخریب دولت در این زمینه گفت: وحدت قوا باید حفظ شود. زمانی که دشمن تمام قد در مقابل ما ایستاده و در داخل کشور و در تهران عملیات تروریستی انجام می دهد، این شرایط زمان مناسبی برای تخریب، تنش و درگیری نیست. به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده ام و همیشه به او نقد داشتم اما تخریب دولت چه سودی برای منافع ملی کشور دارد، آقایان نفع و سود تخریب دولت را برای ما بیان کنند تا ما هم از همین راه برویم. اکنون زمان وحدت و یکپارچگی همه قوا است رهبری هم به همین موضوع تاکید دارند و از دولت حمایت کردند؛ باید از آنچه رهبری بیان کرده اند، پیروی کرد.

واکنش جواد امام به ادعای تماس فتاح با رئیس دولت اصلاحات

جواد امام در واکنش به اظهارات حمید ترقی مبنی بر تماس پرویز فتاح با خاتمی، تصریح کرد: اینکه ترقی مدعی است فتاح با خاتمی دیداری داشته است، تکذیب می‌شود. او افزود: اگر اصولگرایان ملاحظاتی دارند مبنی بر اینکه می‌خواهند فتاح را حذف کنند ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد، فتاح هیچ نسبتی با جریان اصلاحات نداشته و ندارد. مدیرعامل بنیاد باران عنوان کرد: بنابراین دیداری بین خاتمی و فتاح صورت نگرفته است؛ از این روی بهتر است، اصولگرایان تسویه حساب‌های داخلی خودشان را روشن تر بیان کنند و این موضوع را با این توهمات خودشان مرتبط نسازند. جواد امام در پاسخ به این که آیا تماس تلفنی برای عذرخواهی صورت گرفته یا خیر، نیز گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم چنین اتفاقاتی رخ نداده اما هر حال فتاح نیز هیچ گاه چنین ادعایی نداشته است. اگر فتاح صحبت کرده خودش باید نفیا یا اثباتا، این موضوع را اعلام کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی: چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم و دهم گفت: همیشه یک سوال وجود دارد اینکه چرا با احمدی نژاد برخورد نمی شود و این سوال بی پاسخ مانده است.«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم و دهم، در گفتگو با برنا در رابطه با اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد مبنی بر اینکه مجلس نهم موضع سیاسی با دولت او در پیش گرفته بود، گفت: ادعاهای اخیر احمدی نژاد در همه حوزه ها اعم از سلامت، واکسن کرونا، هدفمند کردن رایانه ها و مسائل سیاسی، صرفا برای مطرح شدن او در جامعه است. او از یک کوپن سوخته رسانه ای استفاده می کند. احمدی نژاد واقف است که صحبت ها و ادعاهایش صحت ندارد و برای هیچ یک سندی ندارد.

او ادامه داد: مجلس نهم کار خود را انجام می داد اما احمدی نژاد زمانی که نمی توانست کار خود را به سرانجام برساند، تنش و درگیری ایجاد می کرد، شیوه احمدی نژاد دعوا راه انداختن بود و با شلوغ کاری اصل موضوع را به حاشیه می برد. اگر نگاهی به بودجه سنواتی مجلس نهم در هر چهار سال بیندازیم، متوجه می شویم که احمدی نژاد تقریبا بی‌اعتناترین رییس جمهور به مصوبات مجلس بود. احمدی نژاد همیشه دست پیش را می گرفت تا پس نیفتد.جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد: روحیه بارز او قانون گریزی و عدم توجه به قانون بود. او با صراحت بیان می‌کرد که قانون را قبول ندارد موضوعی که در برنامه پنجم مطرح کرد. در زمان احمدی نژاد مجلس‌ نهم به علت مراعات حال کشور تلاشش بر این بود تا فضا را تعاملی کند و تنش را به حداقل برساند.عضو کمیسیون برنامه بودجه در مجلس نهم و دهم گفت: در یکشنبه سیاه احمدی نژاد از قبل فیلمی را با بداخلاقی و ناجوانمردانه تهیه و بدون اجازه آن را در مجلس پخش کرد و استارت تنش را زد. احمدی نژاد‌ محور ایجاد تنش در یک شنبه سیاه و تلخ کردن کام ملت بود. او در قبال همه کارشکنی های خود، هزینه روی دست کشور و نظام گذاشت. همیشه یک سوال وجود دارد و آن اینکه چرا با احمدی نژاد برخورد نمی شود و این سوال بی پاسخ مانده است؟!

هیأت دفتر سیاسی طالبان در سفارت ایران

هیأتی از دفتر سیاسی طالبان با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ترور شهید فخری زاده، ورود سفیر جدید ایران در دوحه را خیرمقدم گفتند.سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر امروز (دوشنبه) در صفحه توئیتر خود از حضور هیأتی از دفتر سیاسی طالبان در محل این سفارتخانه در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران خبر داد.این سفارتخانه عنوان کرد: ‏هیأتی از دفتر سیاسی طالبان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ترور دانشمند شهید ‎فخری‌ زاده و ادای احترام به آن شهید عزیز، ورود حمید دهقانی پوده به دوحه را به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران خیرمقدم گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.حمیدرضا دهقانی پوده اخیرا عهده‌دار سفارتخانه ایران در قطر شده است.

خبر «میدل ایست آی» از قول منبع بلندپایه اماراتی: ایران تهدید کرد

میدل ایست آی نوشت: ایران به امارات گفته است که در صورت هرگونه حمله آمریکا، این کشور را مورد هدف قرار خواهد داد.در ادامه این مطلب آمده است: یک منبع بلند پایه در امارات به ما گفت که ایران مستقیم با محمد بن زائد ولیعهد امارات در هفته ی گذشته تماس گرفته و تهدید به ضربه به این کشور در صورت هرگونه حمله ی امریکا به ایران، کرده است. این منبع گفت: این تهدید را بن زائد مستقیم از سوی ایران دریافت کرد و پای هیچ واسطه ای در میان نبود. به گفته ی این منبع، ایران به بن زائد گفته است: «ما شما را مسئول ترور فخری زاده می دانیم».این منبع گفت که تماس ایران با بن زائد چندین ساعت قبل از بیانیه ی امارات در محکومیت ترور فخری زاده بود.

اظهارات جنجالی احمدی نژاد درباره یکی از سفرای سابق ایران

محمود احمدی نژاد در مصاحبه‌ای ماجرای سفیری را روایت کرد که پول می‌گرفت و آدم‌ها را شیعه می‌کرد.محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم در مصاحبه‌ای گفته است: سفیر فرستادیم به یک کشور دویست میلیون نفری که اکثریت آن یا مسیحی هستند یا طبیعت گرا. به آن آقا گفتیم شما باید بروید و از حقوق آنها دفاع کنید باید از آزادی و عدالت در آمریکا حمایت کنید اما آن آقا میرفت از برخی پول میگرفت تا آدمها را شیعه کند. او ادامه می‌دهد: پیش من آمد و گفت اگر به ازای هر نفر، پانصد دلار به من بدهند، من چند هزار شیعه درست می کنم. گفتم آقا ما به تو نگفتیم برو شیعه درست کن، شیعه ای که تو درست کنی به درد خودت می خورد. احمدی‌نژاد گفت: به کارش ادامه داد تا اینکه دولت آنجا گفت این فرد دارد اینجا تفرقه ایجاد می کند، اگر او را نبرید ما اخراجش می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۰۰
1
میگویند فورا انتقام بگیرید.حیفا را با خاک یکسان کنید.ادرس هم میدهند تا چتر دفاع موشکی ان شهر تقویت شود‌.گیریم چند موشک به حیفا شلیک کردیم با ادرسی که شما دادید اکثر انها رهگیری میشود و شاید یکی دو تای ان بصورت کنترل شده اجازه برخورد به هدفهایی نظیر مدرسه و بیمارستان پیدا کند تا رژیمی که با این ترور در موضع ضعف قرار دارد دوباره دست بالا را پیدا کند و حتی برای خود حقانیت حمله به تاسیسات اتمی ما را قائل شود.شما اگر زمینی با سند شش دانگ داشته باشید ایا میتوانید فردا صبح فورا اقدام به ساختن ان نمایید؟قطعا خیر.باید بدهید نقشه انرا بکشند و نهادهای معتبر تایید کنند و مجوزهای لازم را از شهرداری و... بگیرید.پاسخ ترور اینچنینی که از ساختن یک زمین پیچیده تر است!!!
خود اسراییل برای این ترور چند سال نقشه کشیده و پس از سرقت اسناد هسته ای و مطالعه ان فهمیده که این دانشمند ما سطحش بسیار بالاست و ترور فخر ایران زمین را با دقت و ظرف چند سال طراحی کرده.ایا نباید پاسخ این ترور یا هر تروری با مطالعه ،دقت، بررسی تمام جوانب و بی نقص باشد؟؟؟
چطور میشود پاسخ فوری داد و تمام جوانب را لحاظ کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یک طوری می زنیم که تو مخیله شما نگنجد و این حرکت اولیه است و کشتن آن قاتلان در نوبت بعدی و اگر هم جواب بدهند دیگر تاریخ این رژیم زودتر به پایان خواهد رسید
در ضمن ساعت خواب خیلی وقته دانش هسته ای داخلی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
لطفا اینقدر بزدل و ترسو نباش و از دشمن یک غول و ابرقدرت نساز ، اسرایبل توان مقابله با حزب الله رو تو ۳۳ روز نداشت و تسلیم شد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شما دستگاهها مخوف موساد و سیا و ک جی بی که حالا اسمش شده سازمان امنیت روسیه و از زمان ریاست پوتین روسیه را اداره می کند و رابطه بسیار استراتژیکی هم با نتانیاهو که او هم همزمان با پوتین مسئول موساد بود دارد نشناختید. چند ماه پییش در خبرها امد که دستگاه امنیت روسیه با همکاری موساد و سیا توانسته است از یک سری حملات گسترده تروریستی در مسکو و سن پیترزبورگ جلوگیری کند و پوتین هم به صورت رسمی که در خبرها امد از ترامپ بابت این همکاری اطلاعاتی تشکر کرد. تصور می کنید نتانیاهو و ترامپ به ازای گل روی پوتین این خدمات را به روسیه انجام دادند؟ قطعا خیر. روسیه هم برای این همکاری باید جبران کند. مثلا خیلی مسایل را در کشورهایی دوست خود برای انها کاور کند. الان همه متوجه شبکه های موساد و سیا در ایران و فرار عاملان این حوادث مطابق سناریو های فیلمهای صدا و سیما به انگلیس و حیفا و ترکیه و دوبی و... هستند. ولی......! همین است که دستگیری عوامل تروریست موساد در ایران خیلی خیلی سخت و تقریبا غیر ممکن است.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چهار روز دیگر میگن کار یک گروه خودسر یا خودجوش از خودمون بوده مگر نه غیر ممکن است عنصر بیگانه بتواند بیاید ایران. ولی الان 1376 و 1388 نیست که برای خودتون ببرید و بدوزید و تصور کنید خیلی اشراف تبلیغاتی دارید.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اقای شمعخانی. اقای شریعتمداری . تازمانی که ما می خواهیم طرف را از روی نقشه جغرافیا پاک کنیم و تا زمانیکه می خواهیم او را ارام نگذاریم طرف هم نخواهد گذاشت ما ارام باشیم. اگر به سازمان ملل باشد که او هم عضو رسمی سازمان ملل است. اگر به سابقه باشد که او 1949 تاسیس شده و ما و افکار نابودی او در 1979 رسما تاسیس شدیم. دنیا به یک عضو رسمی سازمان ملل بنا بر منشور سازمان ملل که ما هم امضا کردیم حف داده که از خودش دفاع کنه. وقتی سیاست رسمی ما نابودی طرف است یعنی در حال جنگ هستیم و در حال جنگ او دارد از خودش بنا بر منشور سازمان ملل دفاع می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یک جوری میگی آدرس انگار آدرس خونه مخفی ناتانیاهو را داده گفته حیفا حیفا همیشه در تیررس ما بوده اونها هم خودشان را آماده کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پس هزاران سال قبل خدا گفته همچین وحشی هایی می آیند و بعدش نابود می شود!!
یا همان موقع خیلی ها با تاسیس این کشور مخالفت کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مثلا حیفا را هم نگوییم الان حالت دفاعی نگرفتند مثلا؟!!
یا این که این حمله محدود فقط تنبیه اولیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تابناک فکری بحال سانسورچی شیفت روز بکنید.بابا مصداق واقعی فاجعه است. و دریغ ز ذره ای تعقل .قدرت تجزیه تحلیل که هیچ.مثل ماشینهای پن9اه سال قبل که برنامه ریزی میشوند برای یک کار خاص بدون تفکر و تحلیل.فقط سانسور می کند هرچه به فکر بشدت محدودش خوش نیاید.اگر دستور گرفته توهین را سانسور کند و در جمله ای کلمه " گاو" را ببیند بدون فکر سانسور میکند و کاری ندارد طرف داشته حیوانی بنام " گاو" را توصیف می کرده یا داشته نقل قولی می کرده یا نسبت " گاو" به کسی داده یا چیز دیگر!!! بمحض دیدن این کلمه سانسور می کند! در نظرخواهی امروز برای شهید فخری زاده من این جمله را نوشته بودم" نفوذی که شاخ و دم ندارد" این بابا سانسورش کرد.از این موهرد زیاد است.یا بشدت تنگ فکر است که قهدر بتشخیص ساده ترین مسائل نیست
با عرض معذرت از کاربر کامنت اصلی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خلاصه حرف : ما میگیم نزدند شما هم بگید نزدند. وقتی گفتیم ما زدیم شما هم بگید ما زدیم. مفهوم شد یا اینکه البانی نشین و حیفا نشین هستید و به بچه ها بگیم از شرمندگیتون در بیان؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دانش هسته‌ای خیلی وقت است بومی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این حمله فقط یک گوشمالی حسابی است و انتقام از افراد در جای دیگر
املی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بخدا این تصمیمات اخیرمجلس نه بخاطر خون شهید فخری زاده هست بلکه باخونش نیات خودشون را دارند عملی میکنند وبهانه خواستند که دستشون اومد این اصولگرایان بخدا بخدا نه برای سردار سلیمانی دلسوزند ونه برای این شهید وشهدای دیگه منتهی حسابی ازخون این شهدا برای منافع حناحی وقدرت سیاسی سواستفاده میکنند لعنت برکسی که خون شهدارا منافع حزبی وجناحی خودشان قراردهدمتاسفانه کسی نیست به اینها بگوید مجلسی که بااحساسات وباافکارعمومی وبا دوتا بنر وتجمع حوزویان قانون وضع کند اوضاع ملت بهتر نمیشود هیچ بدبختی وفلاکت بیشتردرانتظار ملت هست
مجلسیان عزیز لطفا لطفا خون شهید را بهانه مطامع سیاسی خودتان نکنید دراینده نزدیک رسوا میشوید شماها اگر جرات وشهامت انتقام را داشتید انتقام سردار سلیمانی عزیز را میگرفتید شماها حتی از دین وعصومین ع وازرهبری هم خجالت نمیکشید واینهارا پله قدرت خودتان کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یه چند تا موشک بزنید این دلار و سکه ها دستمون مونده بتونیم بفروشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
دوست گرامی،

صد در صد مطمئن باش که ایران هیچ موشکی به طرف اسراییل شلیک نمی کند چون خوب می دانند که پاسخ طرف مقابل چقدر وحشتناک و هزینه بر خواهد بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
در زمان جنگ خلیج فارس و اشغال کویت توسط عراق، صدام اقدام به موشک باران اسراییل نمود. اما رژیم اسراییل با مظلوم نمایی و عدم پاسخ به صدام ، قیافه حق به جانبی به خود گرفت. هر اقدامی و واکنشی از طرف ایران باید حساب شده و غیر احساسی باشد تا منافع ملی ما تامین گردد. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ماهم قوی هستیم
منافع ملی این نیست که هم تحریم باشید و هم ترور بشویم و هم بتن بریزید در صنعت کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فعلا منافع ملی گروگان حسن کلید سازه
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به سردار شمعخانی و نویسندگان فارس و... که سناریو حمله الکترونیکی و ماهواره ای و... را مطرح می کنند. یه درصد هم احتمال بدید که کسانی که این حمله را کردند با همان ماهواره یا دوربینهای کنترل از حیفا! از صحنه و از زوایای مختلف فیلمبرداری کرده باشند و وقتی حسابی از این سناریو ها بیرون دادید ان را منتشر کنند. انوقت بدتر میشه ها! مانند ان کاپیتان خلبان میشید که می گفت غیر ممکن است که اصابت موشک بوده باشد!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بدتر همه اینها اینه که به خاطر این وضعیت هیچ کس پاسخگو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مخلوط "نرمش قهرمانانه" و "اقتدار ملی" همین میشه دیگه
وقتی زدیم آن وقت می فهمی خالی بندی است یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تحریم شد معلوم شد که هیچ حرفی در اقتصاد و صنعت و... نداشتیم و فقط تبلیغ بود. تازه اقتصاد این همه زیر تیغ نظارت و رسانه های و مردم و انتقاد و سوال بود. حمله تروریستی روز جمعه شد معلوم شد که هیچ حرفی در مورد اشراف اطلاعاتی و اموزشهای انچنانی و تیمهای حفاظتی و.... نداشتیم و حتی هنوز دقیقا نمی دانیم از کجا خوردیم. فقط خدایا جنگ نشه و حتی یک سرباز را هم اموزش درست و حسابی ندادند و تجهیزات هم که نگو. با اختلاف 120 درجه شمال جغرافیایی را جنوب غربی تعیین می کنند و یا هدف دریایی تمرینی را با اختلاف 30 کیلومتری هدف قرار می دهند و... همه چیز را هم تقصیر ماهواره و الکترونیک و دشمن می اندازند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
هر چقدر دوست داری بزن فقط حواست باشه هواپیمای خودی رو نزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
هواپیمای خودی نبود و با دستکاری رارادرش توسط آمریکا این جور شد البته حسنجون باید ممنوع پرواز اعلام می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پرچم آمریکا هنوز در خیال سیر می کنی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
زیر پرچم امریکا در توهم باشیم بهتر است تا با بهانه های عجیب و غریب از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و هر چه بد و ضعف بود را تقصیر دیگران و دشمن بیاندازیم و بگیم ما می دانستیم. ما گفته بودیم.. ما می دانستیم قرار است انجا حمله شود و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حالا گوش کن وقتی در دو سال از تحریم گذشته دنبال اروپا و بعدش بایدن بودین و هستید معلوم است که اقتصاد را نمی خواهید درست کنید حتی از عمد... ترور کردن نشان از حماقت طرف دارد که دستش بسته است روی به این کارها می آورد و در سال خرابکاران زیادی که روانه کشور ما می کنند را خلع سلاح می کنیم معلوم است یک جاهایی هم رد می شوند و چیز عجیبی نیست و یا این که وقتی در سوریه کل دنیایمورد نظرتان جمع شدن تا سوریه را کله پا کنند فقط ایران گفت نمی گذارم و الان اوضاع مشخص است که تو بیایی در مورد قدرت نظامی ما حرفی بزنی که اصلا در حد آن نیستی
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بابا دست بردارید به جای این تهدیدا برید با دنیا صلح کنید که مردم ایران چند صباحی زندگی آرام رو تجربه کنند
ناشناس
| Japan |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
چی میزنی؟
بی طرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
شما جنگ ندیدید هنوز ویرانه های جنگ ساخته نشده است گیریم اسراییل عربستان امارات را زدند بدانید از تاسیسات زیربنایی ما چیزی نخواهد ماندآنهایی که می گویند بزنید خانواده شان خارج نشین هستند انتقام اقتصاد قوی است مثل ژاپن وآلمان بعداز جنگ مثل عربستان که اگرسرمایه اش را ازآمریکا بردارد اقتصاد آنها فرو می پاشد
ناشناس
| Japan |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اگراسراییل راموشک زدندیک عمرشماوعقایدتان راباورمیکنم بزنید ببینیم!
دورانتون به سر آمده سازشکاران که بگویید جنگ می شود و با آن باج بدهید در ضمن افراد انقلابی کم کم وارد خواهند شد تا اقتصاد را از دست شما ها بگیرند و بازطچه سیاست دیگر نشود و فشار بر ملت بیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
همین الان هم اقتصاد دست کاسبان تحریم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چقدرتو نادانی که داری میگی افراد انقلابی دارند میاین حالا بگو با موتورسیکلت میان یا دناپلاس؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
من چند دهه هستش میشنوم یه انقلابی میاد همه چیز درست میکنه بعد میاد میگند نه این نیستش اونی که ما میگیم. بسه رنگ کردین مارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
از اصلاح طلبان خوشم نمیآید اما رفقای اصولگرای شما هم در سالهای قبل آمدند و گند زدند و رفتند
کل شام مردم شده املت. به وضع اقتصادی برسید خواهشا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
املت که غذای اعیانی هست ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ولله قسم اویل انقلاب همین هم به سختی پیدا مبشد ولی صفا و صمیمیت بود که ما رو پیروز کرد حالا شدبم تن پرور و میخاواهیم همه چیز هم ارزان و اماده باشه ؟؟ بین و بین الله تا حالا یه دونه گندوم کاشتی و درو کردی؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کاش یکی پیدا می شد و وضعیت اقتصادی امروز این سفیر و خانواده ان را بررسی می کرد و معلوم میشد که فرزندان و نزدیکان او در کدام شهرهای امریکای شمالی یا اروپا مشغول شیعه کردن همسایه های ثروتمند خود هستند! بیجهت نیست که قیمت مسکن در تورنتو و سیدنی رکوردهای جهانی گذاشته. از بس اینجور خانواده های ایرانی و چینی به ان وارد شدند. چینی ها می خوان همه را پیرو شی کنند و ایرانیها می خوان همه را پیرو هاله نور کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
من منم، بابا جان تو که وضعت خوبه که املت گیرت میاد. حداقل 20 در صد ملت ایران که خداوند سبحان بزرگترین سرمایه های سطحی و زیر سطحی را به آنها داده است حتی در حسرت املت هستند زیرا نمی توانند تخم مرغ شانه ای 30 هزار تومان و گوجه فرنگی کیلویی 17 هزار تومان بخرند و با آن املت درست کنند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
رفاه زده بی درد. املت برای تو غذای بیخودی است؟! . ای رفاه زده! اشکنه می خوردی متوجه میشدی برخی مسئولان ما چه اندازه با مردم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یه املتی میخوردیم اینم تو چشممون سیاه کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
21:54
خودت رو نزن به اون راه بگن مخاطب تابناک احمقه ببین چندتا مثبت خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دوست داری منفی ها را چند برابر کنم؟
اینقدر دنبال مثبت و منفی نباشید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به 2243. برای شما حق و معیار فقط شما هستید. هرچه مردم بگویند و هر چه شواهد نشان دهد اگر مطابق میل شما نباشد البانی نشین است و غیر قابل اتکا. ولی اگر یک تیم اسراییلی مانند بلینکن و سولیوان در سیاست خارجی بخواهند چند دلار به شما بدهند می شوند فرشته ازادیبخش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
وقتی هر اتفاقی می‌افتد می‌گویید ایران بد است معلوم است تفکرات شما از چه جایی تغذیه می شود چه مستقیم و چه غیر مستقیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به 2314. تمدن و مفهوم ایران تشکیل شده از تاریخ. و تاریخ ایران از دو قسمت اصلی یعنی قبل از اسلام و بعد از اسلام تشکیل شده. مانند همان معماری بنای میدان ازادی ایران واقعی ترکیبی از هر دو قسمت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
کل شام مردم شده نون خشک.
2
این طرح مجلس همین امروز ۶۰۰ هزار تومن به قیمت سکه اضافه کرد.میگویند چرچیل سیاست را اینگونه تعریف میکند که به دوستانش خروسی را نشان میدهد و میگوید انرا بگیرید.کسی نمیتواند.سپس دستور میدهد خروسی مانند اولی میاورند و دو خروس با هم مشغول جنگ میشوند و او براحتی خروس اولی را میگیرد و میگوید این یعنی سیاست.نمایندگان مجلس مانند ان خروس چنان به زدن دولت روحانی تمرکز کرده اند که حتی فراموش کرده اند به موکلانشان قول ارزانی و حل مشکلات اقتصادی داده اند.این طرح مجلس که نابودی ته مانده برجام را در پی دارد و باعث بازگشتن دور جدید گرانی خواهد شد در نهایت از سوی عقلای نظام وتو خواهد شد اما درس خوبی هم برای اقایان خواهد بود که در مشارکت کم مردم لزوما بهترینها انتخاب نمیشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مردم این کارها رو یادشون نمیره
دلیل علاقه مردم ایران به اصلاح طلبان همین رفتار اصولگراهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شورای نگهبان باید جواب بده این چه نماینده هایی بود که تایید صلاحیت کرد کلنگ برداشتن دارن خونه فقیر جماعت رو تخریب میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دلار را دوستان دولت شما بخواهد پایین می اید و گرانی ها به خاطر پول های اضافی است که در بازار ریخته که بازهم اگر دولت بخواهد و جمع کند قیمت اجناس پایین می اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کاسبان تحریم
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
نگران نباش برادر اینها چه کاره هستند که بخواهند در این مملکت چنین سیاست هایی را پیاده کنند؟این کارها در حد رهبری است نه این جماعت عوام گرا بردشان در حد مالیات گرفتن از خانه خالی و قیمت گزاری خوورو است نه بیشتر جدی نگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خدا نکند دولت بخواهد بیاد پایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اینا همش فیلمه برای سرگرم کردن من و شما. این طرح در مجلس تصویب نمیشه و اگر بفرض محال بشه، شورای نگهبان صد در صد جلوش رو می گیره
چه خبره تو مملکت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خبری نیست . داریم به حیفا حمله می کنیم. موشک که ندارند جواب بدن. فقط ما داریم!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حمله جمعه بواقع خسارات بود. ولی از ان بالاتر فاجعه انجاست که انها توانستند چنین در روز روشن در ایارن عملیات انجام دهند و منابع و رخنه امنیتی به اندازه یک دره دارند که به نطنز و ... حمله می کنند و هنوز مسئولان دارند فکر می کنند از کجا بوده! و از ان بالاتر و فاجعه بار تر مدیران مسئول روزنامه داریم که سی سال است که در پست خود هستند و توصیه می کنند که به دوبی و حیفا حمله موشکی کنیم ولی خودشان از اپل استفاده می کنند.
جناب خاتمی لطفا شما هم اندکی دل و جرات داشته باشین و مثل دکتر احمدی نژاد افشاگری کنین، البته منافع خودتون و دوستانتان این جرات و جسارت رو بهت نمیده چون وابسته دنیا شده اید و البته از همان ابتدا بوده اید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
احمدی نژاد هم وقتی کنار گذاشته شد یاد مردم افتاده. مگر نه تابود که مردم خس و خاشاک بودند و هاله نورش براه بود و هواپیمای 747 پر از خانواده و بر و بچه های می کرد و در هتلهای شبی چند صد دلار نیویورک ظاهرا برای منافع ملت ایران ولی در واقع برای خودشیرینی از امریکا و اسراییل تا دلتان بخواهد بدگویی می کرد و تهمت می زد که مسئولان امریکا خودشان یازده سپتامبر را بوجود اوردند و خودشان مردم نیویورک را کشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
یک سفیر در کشور دیگری برای منافع مردمش در آنجا گماشته می شود نه برای دفاع از مردم کشور میزبان. این افشاگری احمدی نژاد دقیقا افشاگری تفکر در باره روابط خارجی است.
محمد
| Sweden |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ادمهای که مثبت دادند راجع به خاتمی از باباهاشون چند سوال بپرسند احمدی نژاد بی ادب و بی شخصیت را با خاتمی مقایسه می کنی
امشب بعد از دو هفته تونستم فیلم تخریب خانه زن بندرعباسی رو ببینم چقدر دلخراش دختر بچه سوال فلسفی سختی از همه پرسید مگه خدا رو نمیشناسید؟ وقتی خدا رو با تمام وجود صدا کرد مطمئنا دیوارهای کعبه لرزید اگه خداوند بیش از این فریاد بچه را نمیشنید بسیاری کافر میشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خدا می‌گوید دزد خوب و بد نداریم!
آن بچه هم خبر رسیده مال دیگری بوده و برای اینکه پیاز داغش زیاد تر کنند اوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بچه دزدی بود یا نبود ولی خداوند خوب به ندایش جواب داد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خالی بند، آلونک ساختن توی زمین مردم سزایش تخریب است، مطمئن باش اگر زمین خودت بود روز اول می رفتی دادگاه پس ننه من غریبم بازی در نیار
مردم ایران خیلی متنفرم از افرادی که احمدی نژاد رو تایید صلاحیت نکنن و یا نگذارن تایید صلاحیت بشه .
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
قصه‌های محمود
نکته ای که هیچکس دربارش جدی صحبت نمیکنه این هست که این عملیات ترور قدرت تکنولوژیک دشمن رو نشون داد.
ما خودمون رو درگیر نبرد با کشورهایی کردیم که سلاح های کشنده تری نسبت به ما دارن.
اسرائیل،اف 35،بمب اتم و این تکنولوژی رو داره.
من به هیچ وجه موافق درگیری با هیچ کشوری نیستم،اما اگر قرار نیست این روتد اشتباه که فقط به ضرر کشور بوده تغییر کنه حداقل قدرت بازدارندگی باید افزایش پیدا کنه.
با بمب اتم فقط با بمب اتم میشه مقابله کرد.
امکان نداره روزی در این متطقه آرامش حاکم بشه.
عراق به محض اینکه فروپاشی ارتش ایران رو دید حمله کرد با عنوان قادسیه ای دیگر.اعراب هیجوقت برتری ایران رو نمی پذیرن و همیشه آماده ی نابودی ایران ضعیف هستن.
من شمارو نمیدونم،اما برای من ایران "دین" منه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با همان حماس و حزب الله سر می کنند از سرشان هم زیاد است و ایران هم نیازی به بمب اتم ندارد و عوامل بازدارنده زیادی در دست دارد و اینی هم که می بینی جلو می آیند به خاطر سیگنال های ضعفی است که در داخل به بیرون می دهیم
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مطمئنی ما سلاحی که برگ برنده و مخفی باشد نداریم؟! نگران نباش داریم اما صبوریم و حزم اندیش...اسرائیل مدتهاست در سوریه حملات دارد بلکه ایران را به عکس العملی شتابزده وادارد و وارد تنش مستقیم با امریکا کند...از آن حملات طرفی نبست؛از این آخرین روزها و هفته ها سوء استفاده کرد برای نیل بهمان مقصود...اگر نگاهی به آیات قران بیندازی عجیب قرابتی می یابی با آنچه پروردگار توصیف کرده از مومنان و نتیجه پایداری وصبوریشان...البته انتقادها نیز در جای خود صحیح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اگر در سوریه به نیروهای ایرانی ضربه زده بودن تا حالا خورده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
22:44
فقط مطلع نیستی خاموش باشی بهتر است
امشب رییس جمهور اولین گزارش اطلاعاتی رو دریافت میکنه مثل اینکه گزارش مربوط به ترور مرحوم فخری زاده هم در اون هست باید ببینیم این روی تصمیم آینده رییس جمهور در رابطه با ما چه تاثیری میذاره
این تهدید امارات توسط ایران فقط یک معنی داره؛احتمال بسیار زیاد ایران در این مدت باقی مونده از ریاست جمهوری ترامپ کاری علیه امریکا یا اسرائیل انجام میده و از حالا داره متحدین آمریکارو آماده میکنه که اگر بعد از عمل ما آمریکا پاسخ بده ما شمارو میزنیم و از این طریق اعراب رو بندازه جلو که جلوی واکنش آمریکارو بگیرن.
فعلا که مجلس با طرح دیروزش نون خوبی در سفره دلالا گذاشت و این از خدا بیخبران این روزا دارن کیف میکنن ولی نمیدونن دست عالیجناب بایدن بالاتر از همه دستاست و به زودی بازار این بی وجدانا رو تخته میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عهحب انسان بی جنبه ای هستی که حاضری عزت و اقتدار مملکتت رو به بهانه دلال ها بفروشی ، میدونی دلال کیه ، دلال کسیه که تو ابن دوهفته ۵۰ درصد تمام اقلام رو از لاستیک گرفته تا روغن ماشین و مرغ و شکر و.. گرون کرده ، دلال کسیه که ادعای تدارکاتچی بودن داره ولی برای حفظ قدرت حرص و ولع داره ؟؟! دلال جاده صاف کن های امریکایی هستند که از پشت خنجر مبرنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
۲۲.۰۲
دلال کسیه که زیر هر خبری علیه بورس مینویسه.بعد که بهش میگن دلال میگه بیا هر چی دلار دارم مال تو.بعد کاشف بعمل میاد طرف سکه داشته نگران ارزون شدن سکه هاش بوده. به رییس جمهور تهمت نبند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
توهم بد دردیه ، مثل اینکه تو بورس بد جور باختی ؟؟!
تا وقتی دولت و مجلس همگام نباشند مشکلات کشور حل شدنی نیست ، تا ۱۴۰۰ باید صبر کرد تا دولت اصولگرا همگام با مجلس اصلگرا بهانه ای برای حل مشکلات نداشته باشند ، تو این اوضاع که مجلس دربست انقلابی هست یک دولت اصلاحاتی فقط هدر دادن انژی کشور است ، تو همین قضیه ترور دانشمند هسته ای کاملا انفعال و وادادگی دولت کاملا مشخصه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
والله این مجلس رو اون ور مرزای ایران هیچ کشوری نمیشناسه اصلا در سیاست جهان یه چیز نعریف نشده ایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اشتباه به عرض رسوندن.داخلی ها هیچ تاثیری ندارن عطسه و سرفه و کرونای رییس جمهور امریکا هست که قیمتها رو اینجا بالا پایین میکنه.در ۱۴۰۰ اگر دولت اصولگرا باشه بایدن اصلا بهشون نگاه هم نمیکنه.دولت بعدی باید حتما اصولگرا نباشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
فقط موندم تا الان بالای 6 بار رئیس جمهور آمریکا از اول انقلاب عوض شد و هیچ وقت هم بازار ایران تحت تاثیر قرار نگرفت
هنوز تو دوران بزن درو هستیم...
ماهمین الان مثل کره شنالی هستیم روابط بانکی صفر شرکتهای بیمه وکشتیرانی و کالای اساسی و پزشکی تحریم پس بذار کار یکسره بشه
اقای روحانی شما مدعی هستی با امدن بایدن وضعیت ملت بهبود پیدا میکنه چرا تو این چند روز اقلام زیر رو گرون کردبد
لاستیک خودرو ۵۰ درصد
روغن ماشین ۶۰ درصد ( با توجه نرخ پایین نفت جهانی )
روغن و شکر ۴۵درصد
برنج ۱۱۰ درصد
ایا هدفی جز بازی سیاسی در بین است ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
سفسطه نکن بایدن هنوز رییس جمهور منتخب هست الان ترامپ رییس جمهوره البته با دوستان اصولگرای شما امیدی نیست ایران درست بشه
یه جمله ای در فیلمای جنایی هست که میگه وقتی قتلی اتفاق میافته ببینید کی بیشتر از اون قتل نفع میبره بعد از قتل مرحوم فخری باید بپرسیم کی از اون نفع بیشتری برد
یکی اصولگراها که رابطه ایران و آمریکا رو خراب کردند و این به ضرر اصلاح طلبان
یکی کاسبان تحریم که اجازه نمیدن بایدن تحریما رو رفع کنه
یکی دلالا که دلار داشت فرو میریخت ولی با این قتل مسیر تغییر کرد
آیا امکان نداره دلالا با اسراییل در این ترور همکاری کرده باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کاسب تحریم و کاسب برجام از یکی هستندو شما ساده هم.....
مسیولین لطفا فروش سهام عدالت رو آزاد کنید پول لازم هستیم ، حالا که بورس رونق گرفته بتونیم چند روزی شکم بچه ها رو سیر کنیم
پاسخ ها
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چاییدی برادر یکی از دلایل مثبت شدن بورس ممنوع شدن فروش سهام عدالت است بورس مکان انداختن سهام بنجل شرکت های ورشکسته دولتی به مردم است نه جایی که در ان به کاغذ پاره توی دست شما میلیونی پول بدهند
بله بعد از هفت سال تازه به این نتیجه رسیدیم که گلابی برجام رو ملت نخورد بلکه گرونی برجام را ملت چشیدن و آقایان کل ابتکارشون در اداره مملک فقط برجام بوده و بس......... و البته تنها ابتکار آقایان در اداره مملکت در همین یک کلمه خلاصه شد امریکککککککککککککککا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
داود جان گلابی برجام نمایندگان انقلابی وجهادی تورخوردند وبتو ندادند بروحقتو ازاینها بگیر
230 نفر رو در مجلس گذاشتن به هر کدوم هم یه دنا پلاس دادن این بندگان خدا هم هر چیزی بذاررن جلوشون رای میدن
قبلا کریمی قدوسی به ان پی تی میگفت ام پی تری حالا خضریان هم اضافه شده که به انی ور انی تایم میگه آنی ور آنی تایم اینا سطح علمی مجلس .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ثمره انتخاب احمد جنتی همینه
آقای شمخانی : یا سخن دانسته گو ای مرد دانا یا خموش .....
ایران شده ویران
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این آرزوی شما و اربابان شما است. نه واقعیت. چون اگر ویران بود، امروز این همه مورد توجه اربابان شما نبود
والله حرف عبدی در جواب شریعتمداری بهترین حرفه حمله به حیفا احمقانه است
اسراییل یه دانشمند اتمی ایران رو ترور کرده نگفته که شما دانشمند ما رو نکشید اونا اومدن در شمال ایران یه نیسان آبی گذاشتن با تیربار و این بنده خدا رو ترور کردن خوب شما هم برید در جاده حیفا یه ماشین بذارید و دانشمند اونا رو ترور کنید فقط حواستون باشه نیسان آبی نذارید کنار جاده که این ماشین در اسرایبل پیدا نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عبدی از اون کسانی بود که از سفارت امریکا بالا رفت و ۴۰ ساله ملت تاوانش رو میدن و یه مدت هم تو وزارت .... بود حالا شده دوستدار امربکا و نقش روسنفکر رو بازی میکنه ؟؟! او و زیبا کلام به هر رنگی درمیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ما اول تنبیه میکنیم
در زمان برجام هیچ یک از دانشمندان هسته ای ما ترور نشد چهار نفرشان در زمان محمود تروشدند و شهید فخری زاده و سردار هم زمانی ترور شدند که از برجام فقط اسمی مانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پس نتیجه میگیریم در هر حالت پشت میز رفتن خسارت محض است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تلاش بسیاری شد تا برجام خسارت بار شود
طالبان ! سفارت ایران!
بالاخره هدف وسیله را توجیه می کند یا نه ؟
شمخانی گفته ما هم میدونستیم میخوان ترور کنند هم میدونستیم کجا میخوان ترور کنند ولی موفق شدند ترور کنند!
خب برادر من یکم بکارت برس
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تابناک بنایی مگه فحشه سانسور کردی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شوخیش گرفته بود امروز.ماشین محافظین جلو چی شده پس؟تیر نخورده؟.شیشه سمت راننده ماشین شهید چرا پایین بود؟
بابا یه تیم لیگ برتری بدین احمدی نژاد بفرسته دسته ۳ یا بگذارید با عمو پورنگ تو محله گل و بلبل کنار امیرعلی شاید دست از سرملت برداره ؟؟!! نفت ۱۵۰ دلار بود ولله قسم به حقوقم یه سال ۲۶ هزار تومان اضافه شد تازه حاجی بابایی هم وزیر بود ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اون موقع تورم 120 درصد نبود که حقوقت چن میلیون اضافه بشه جناب معلم اگه ماشین حساب داری حساب کن اون موقع اگه یه سکه می خریدی چقد از حقوقت باقی می موند الانم اگه بخای یه سکه بخری حقوقتو باید ضرب چن بکنی
اسکای نیوز خبر داد اولین گزارش اطلاعاتی که امشب به جو بایدن میدهند درباره ایرانه درباره احتمال اقدام ایران علیه اسراییل در واکنش به ترور مرحوم فخری زاده هست
پاسخ ها
سید موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شهید - نه مرحوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بی ادب شهید
سلام خوانندگان محترم تابناک ، داخل و خارج کشور
امروز رفتم زنجبیل بگیرم، دیدم نوشته کیلویی ۳۰۰ هزارتومن. باورکردنی نبود برام، با تعجب از فروشنده پرسیدم ۳۰۰ تومنه؟ گفت بله ، وارداتیه!
ضمن عذرخواهی از پاستور و بهارستان جهت تمایل نابجای اینجانب برای خرید زنجبیل غیر ضرور و لعنت ب واشنگتن، از دوستان خارج نشین میخوام خواهش کنم سری ب مغازه سر کوچه شان !! بزنن و ببینن زنجبیل کیلویی چند هست؟
گویا چای زنجبیلی هم یک نوشیدنی سوپر لاکچری شده و من خبر نداشتم.
سپاس فراوان
تابناک بخدا راست نوشتم، دروغ نگفتم. لطفا منتشرش کن، اخر شب بیام ببینم جواب دوستان را.
سپاس
دنیای بی رحمی داریم از نظر نظامی قوی نباشی نابود خواهی شد و شما دقت کنید این گروها در ایران ترور با کلاهبرداری می کنند و به کشورهای غربی پناهنده می‌شوند و شما حساب کنید اگر یکنفر از اینها در غرب کلاهبرداری کند و بعد به ایران بیاید ‌وجه جنجالی راه می اندازند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مثلا الان ژاپن کره جنوبی کویت از نظر نظامی ضعیف هستن نابود شدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
22:01
ژاپن و کره جنوبی جزو ده ارتش قدرتمند جهانن.
کویت هم با چتر حمایتی امریکا و اتحادیه عرب و این وسعت کم خطری تهدیدش نمیکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ما چیزی به نام ده ارتش قدرتمند جهان نداریم
اول آمریکاست بعد تا ده بیست پله هیچ قدرتی نیست
بعد از اون روسیه و انگلیس
فرانسه
بعد هم اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
23:08
:براساس
globalfirepower
ژاپن پنجمین ارتش قدرتمند جهان و کره جنوبی ششمین هست.
ایران چهاردهم
اسراییل هجدهم
این معتبرترین منبعه.
آقای منتجب نیا
اگر مرکز تندروها در قم و مشهد است، مرکز تندروهای اصلاح طلب در خانه های لاکچری نیاوران و زعفرانیه است.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یه عده هم خونه هاشون در اوین و گوهردشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خونه های لاکچری هم برای اصولگرایانه.میگن ثروت مرحوم ع از ترامپ بیشتر بوده.الان دیگه همه فهمیدن دلالها و کاسبان از کدوم طیفن.بنظرت اون میلیاردرها خونه هاشون کجاست؟کلا همه چیز واس شماست.همه چیز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
یعده هم با 100میلیاردتومن هدایا درسعادت اباد زندگی میکنند اق شیخ پناهیان که هرهفته موعظه ایشون را گوش میکنی
قدیری ابیانه سفیر آقای احمدی نژاد در مکزیک
اسلام اگر از این فرد تبلیغ گردد وای بر آن اسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
قدیری ابیانه بوده؟
واقعا این آدم تنفر عجیبی از احمدی نژاد داشت معلوم شد به چه دلیل بود
ناشناس
| Kenya |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مکزیک که دویست میلیون نیست احتمالا سفیر برزیل بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
الان مشخص میشه چرا اقای به اصطلاح دکتر قدیری ابیانه سایه احمدی نژاد زو با تیر میزنه
مسئولان امنیتی باید پاسخگو باشند. چرا ماشین چنین فرد مهمی ضدگلوله نبوده؟ باید محافظت از دانشمندان هسته ای و نظامی بسیار بیشتر بشه.
پاسخ ها
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به خاطر انکه وظایف مهمتری دارند کنترل حجاب زن ها،فیلتر کردن شبکه های اجتماعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حاجی اینکه سلاح خودکار وسط کشوری که همیشه دهان منتقدان داخلی را با جمله بجاش امنیت داریم بسته است بتواند اینجور تروری را انجام بدهد واقعا جالبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ماشینش را دادند ایت الله خاتمی وعلم الهدی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
وقتی از داخل گرا داده شده تو بگو توی تانک هم باشه فرقی نمی کنه
ریزش‌های عجیب قیمت خودرو در سایه نبود مشتری,
این کلمه عجیب را تابناک جا های مختلفی که گهگاه بی معنی هم هست به کار می برد. برای نمونه در همین مقاله. چه چیز عجیب است پایین آمدن قیمت دروغین پس از رفع بعضی مسایل ذهنی- اجتماعی ؟ شاید منظور از عجیب در خور توجه باشد
ایران کره شمالی نمیشه. قبل از ان امت همیشه در صحنه از خجالت مجلس احمد جنتی برمیان. این خط این نشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مجلس احمد جنتی رو خوب امدی
دلال ها بدوید که از مجلس خون تازه رسید شیشه هایتان را بیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مجلسی برای آنی ور و آنی تایم
اصلح سید محمد خاتمی
اصلح جواد ظریف
اصلح محمود احمدی نژاد
اصلح گوگوش
یعنی تویی که از کره شمالی شدن میترسی انقد کشور دوستی باور کنیم یا کسانی شماهارا خریدن که ایران قوی نشود هعی نگید کره شمالی کره شمالی با کشوری که نفت گاز این همه منابع داره قیاس نکنید دوما همین کره شمالی بیست سال تورم ندارد ما از کره شمالی بدتر شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کره شمالی هم منابع داره.اونجا تورم نیست چون کلا زندگی در قرن ۱۹ میلادی در جریانه
با برنامه در حمله ای غافلگیر کننده حداقل قسمتی از سرزمین اشغالی مثل جولان یا مزارع درعا ازاد شوند و تعدادی اسراییلی کشته شوند. این همه اش نفع برای ایران هست. تحسین در کل جهان عرب و اسلام، قانونی، و باعث شکست تاریخی اسراییل و ناتانیاهو و غیر مستقیم امریکا از ایران.
جناب کار شناس ما در سال ۴۲ انقلاب کسانی را به مجلس فرستاده ایم که انقدر از مرحله پرت هستند که حتی حدود اختیارات خود و مجلس را هم نمی دانند و در هر کاری حتی کارهایی که در صلاحیت ارکان نظام است دخالت تبلیغاتی می کنند این کار هم باعث هرچه بی اعتبار تر شدن ایشان خواهد شد.چون رهبری ابدا اجازه این تند روی ها را نخواهند داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
رهبری یه بار سر داستان استیضاح جلو اینا رو گرفت مثل امروز رو میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آنی ور - آنی تایم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ما نفرستادیم آقای جنتی فرستاده است خودش هم باید پاسخگوی این مجلس آبروبر باشد
یه روز صبح بیدار میشین میبینید اثری از اسراییل نیست ؟؟؟! ترامپ که تا اول بهار به درک واصل میشه تو طالعش نوشته ؟؟! بایدن هم خرداد ۱۴۰۰کشته میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دلال جونم اونوقت بمن میگی متوهم؟میدونم متن بالا رو شوخی کردی ولی کلا بگو فازت چیه؟ضد دولتی ؟ضد بورسی؟متلک انداز ضد همه چیزی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خوابنما شدیا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خیلی دوزش بالا بود
ای کاش این برنامه ترور رو دزدان و غارتگرانی مثل خاوری و آل اقا و طبری و زنجانی و سلاطین مرغ و تخم مرغ ؛وارز و .. اجرا میشد .
آقای محمود احمدی نژاد مردمی ترین رییس جمهور کشور ایران بوده است مسکن مهر + سهام عدالت + یارانه + می خواست به همه مردم ایران زمین برای باغچه و باغ و کشاورزی بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
+ هپل هپو کردن ۷۵۰ میلیارد دلار سرمایه کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
درود بر دکتر احمدی نژا د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
شوخی می کنی
لطفا به کیهان بگویید ملت ایران طعم تلخ جنگ و تحریم را چشیده اند اگر حیفا را بزنید حتما تهران را می زنند آن هم با بمب هسته ای اونوقت چیزی از کیهان باقی نمی ماند تا حیفا را زدیم را با تیتر درشت بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ما ۸ سال جنگ کردیم یک عمر است داریم هزینه می کنیم .عمده مشکلات مردم بخاطر صدام لعنتی است .اگر صدام جنگ راه نینداخته بود امروز جوانان ما بیکار نبودن.رانت نبو.هر کسی سر جایش بود.خدا صدام را لعنت کند
نحوه ترور خوب دولتمردان رو به وحشت انداخته ، باید با اسراییل دوست باشیم تا به ما اسیبی نرسد ، امریکا نوکر اسراییل هست ،
یه گروه تروریستی ترور رو محکوم میکنه!!!!!! خنده داره....
رسماآقای شمخانی نادرست میگن. شب شنبه آقای زاکانی توبرنامه شبکه سه گفت دوازده نفربودن ماشین رو به رگبار بستن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
میخواد از خودش سلب مسئولیت کنه
اسراییل یا رژیم صهیونیستی نماینده نامشروع نظام بین المللی در خاورمیانه است حتی روسیه متحد ایران هم خود را موظف به حفاظت از این رژیم می داند.حمله هر کشوری به اسراییل قطعا با پاسخ شدید ائتلاف بین المللی روبرو می شود.
پاسخ ها
کوشا
| Germany |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
نه اینطور نیست. روسیه نیمتواند از هر طرف که باد آمد به باد دهد.
درست است که گاهی گداری شورش را در می آورد ولی ضرر همکاری با صهیونیست ها کاملا برای روسیه روشن است.
یهودیان صهیونیست اکثر بالاتفاق ضد روسیه میباشند. زیرا دست دراز شده آمریکا میباشند. تا زمانیکه آمریکا از مقام امپیریالیسم سرکرده استغفا دهد و جایش را به کشوری چون چین دهد، آنوقت اسراییلی ها روی زانوی چینی ها خواهند نشست و نه روس ها!!۰
در ثانی ائتلاف بین المللی هم اکنون در سازمان ملل بصورت اکثریت بر علیه اسراییل قطعنامه صادر میکنند و زمانیکه ارباب آمریکا خود زیر دست شود آنوقت دستور از هم پاشیدن این کشور مصنوعی و تزریقی به خاور میانه داده خواهد شد.۰
طرح مجلس باعث هشدار روس ها هم شده یعنی آماده حضور پرونده در شوری امنیت باشید
مخالفین فکر کردن با حذف سردار سلیمانی سیستم به مشکل میخوره ولی قافل از اینکه ایران بقدری بلوغ شده که با شهید شدن یکنفر سیستم و برنامه های کشور متوقف نشه. برای آقای فخری نژاد همینطور هستش. قطعا مشکلی ایجاد نمیشه ولی خرد و عقل سیاسی مناسبی میخواد که از این اتفاقات بتونند به نفع کشور و مردم استفاده کنند.
بايد جاسوس هاي خود فروخته پست فطرت وطن فروش شناسايي شوند و از انها انتقام سخت گرفت فقط با اين كار خون شهيدان پايمال نميشود مگه ميشه همچين شخصي به همين راحتي ترور شود و خونش پايمال شود و ابروي كشور برود به همين راحتي ساعت و لحظه حركتو از كجا فهميدن بايد خائنين محاكمه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
نه جناب این کار اصولا شدنی نیست.
شما اگر بخواهید جاسوس نداشته باشید بایستی علل جاسوس پروری را ریشه کن کنید.
تنها راه آنهم از بین بردن اختلاف زندگی مابین لواسانکی ها و خاوران نشین ها میباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
یک سئوالی که همیشه ذهنم را درگیر کرده اینه که چرا آدمهایی که سرشان به تنشان می ارزد در این مملکت عمرشان اینقدر کوتاهه؟
حالا شما آقای خضریان زیاد حرص نخورید. فعلا آنی تایم و آنی ور باشید تا بعد ببینیم چه اتفاق خواهد افتاد.
مجلسی که دلار 2300 رو برسونه به 2500 خانه ملت نیست
اولین حمله موفق گروه بی ازبیخ گوش ایران ازامارات.زمانی عبدالمالک خواست دبی رابزندمسولان دزدومال اندوزورذل که در دبی ملک وپول تلمبارکردندمخالفت کردند.امارات وسعودی هشتادهزاریمنی راکشتند.بااولین حمله امارات خالی میشود ودرامدشان صفرمیشوددیگرنمیتوانندپول تروریستارو از صرافی دبی حواله کنند.
آنی ور آنی تایم بدبختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
انگلیسیش منو کشته:))
... ترور شهید فخری‌زاده بسیار پیچیده و با دستگاه هایی الکترونیکی بوده و فردی در صحنه خاضر نبوده است...(آقای شمعخانی)
آقای شمع خانی یک اتوموبیل معمولی که حامل مواد منفجره نیست نمیدواند الگترونیکی منفجر شود. مگر با کانون های لیزری بسیار سنگین ذوب گردد. بهر صورت پادوهایی که این کار را انجام داده اند، باید حسرت رسیدن به زندگی لاکچری هرچند کوتاه مدت بوده باشد.
در مورد ترور بزرگ ترین فیزیکدان زمان کنونی که ایرانی بود، قاتلش برای یکصدو بیست و پنج هزار دلار دست بقتل این فیزیکدان برجسته ایرانی کرد!!
تنها راه علاج از بردن فساد و ارتشاء و اختلاف طبقاتی که اکنون در ایران عمیق تر از هر کشور دیگری گردیده است حتی عربستان سعودی!!
نیسان پر از مواد منفجره که توسط ماهواره کار گذاشته نشده!!
چرا گروه تروریستی طالبان به ملت ایران تسلیت می گوید اینها که خودشان هزاران افغانی را به خاک و خون کشیده اند
الان دارم غصه می خورم که چرا در انتخابات مجلس شرکت نکردم و‌به خضریان رای ندادم.
نيسانِ آبى يا گابى يا گاوى؟ حتى اسرائيل با داشتن انواع پيشرفته ترين سلاح ها و بمب هاى اتمى متوجه قدرت تخريب و بازدارندگى اين سالار جاده ها و خيابون هاى ايران شده، افسوس كه ما هنوز ارزش داشته هامون رانمى دونيم!!
باز دمکراتها دارند میایند ابنجا باز دعوا و جار جنجال و بعد هم که به جان هم افتادن . بسه دیگه هشتاد میلیون سیاستمدار هشتاد میلیون اقتصادان داریم ولی وضع اقتصاد و سیاست این است . ترامپ هر چی بود لااقل رو بازی میکرد و میتونستی ببینی دشمنه . فرقی بین ترامپ و بایدن در نتیجه نیست هردو فکر منافع خوشان هستند . ما هم باید فکر منافع خودمان باشیم
احمدی نزژاد اگر راست میگوید حرفش سند بی کفایتی خودش است.
با سلام
چند سوال در خصوص ترور شهید فخری زاده ذهن من را مشغول کرده:
1-وقتی ترور شهید فخری زاده محتمل بوده و هشدار هم داده بودنند و 3 خودروی حفاظت همراه ایشان بوده به چه دلیل تیم حفاظت اجازه داده خود شهید به همراه همسر داخل یک اتوموبیل باشد و شهید فخری شخصا رانندگی کند.آیا ایشان از مهارت رانندگی بالا و آموزش در درگیری ها را دیده بودنند و .... که خودشان رانندگی می کردند.(اشتباه فاحش اول)
2- شخصی در حد شهید فخری با سابقه نظامی گری و امنیتی و ... وقتی داخل خودروی ضد گلوله نشسته با چه منطقی از خودرو پیاده شده و در کنار اتوبان که هیچ تسلطی به اطراف ندارد به دنبال علت صدای شنیده شده از خودرو گشته اگر قرار بوده در کنار اتوبان پیاده شود و بگردد پس چرا داخل خودروی ضد گلوله نشسته.(اشتباه فاحش دوم)
جهانگیری: ایران منفعتی از برجام نبرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این را به خودتان هم بگویید شاید گوش شنوایی باشد که می گفت مشکل بیکاری، سوییفت، مسکن و ... با برحام حل می شود حتا مشکل آب خوردن!!!!!!!!!!!!!!!!!! الله و اکبر، علی برکت الله.
مجلس نباید همه ی کارهایش را پیشاپیش اعلام کند بلکه باید بگوید ما این قدم را بر می داریم تا ببینیم جواب چه خواهد شد اگر منفی بود ما قدم بعدی را مشخص می کنیم. مجلسی که از حالا برای چندین قدم دیگرش برنامه تعیین کرده باید بداند که دشمن چندین جواب برای هر قدم آماده می کند.
"معاون اول رئیس‌جمهور در اجلاس شانگهای: ایران منفعت قابل توجهی از اجرای برجام نبرده است"
منفعت قابل توجه نداشته؟؟؟ یعنی منفعت داشته ولی قابل توجه نبوده؟
میشه یک مورد از منافع غیرقابل توجه و کم اهمیتش رو بگی؟؟
این کسی که محموت میگه احتمالا متکی باشه زمانیکه توژاپن سفیربودتوخیابان های توکیو آنهم دورور سفارت که منطقه سفارتخانه هاواعیان نشین است دسته عزاداری راه می انداخت!!
الان صداوسیمااون مجری باحاله! رامیاره میپرسه
باباتوبیشتردوست داری یانیسان آبی رو؟؟!!
چه عجب نقوی حسینی هم یه حرف منطقی زد.
رسول منتجب نیا: کشور درگیر بحران است.
به عقب بر نمی گردیم.
جناب آقاي جهانگيري،
ايران نه تنها منفعتي از برجام نبرد بلكه راه توسعه دانش هسته اي را هم با دستهاي خودش محدود كرد! در اين مدت هم به بركت برجام اقتصاد و امنيت كشورش رو به نزول بوده و كماكان هم هستند، چرا چشمهاي ما بر روي حقيقت بسته شده؟ چرا در كنج ديوار قرار گرفته و به انتظار ديگران نشسته ايم؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل