بازدید 12717

توهین یک فوتبالیست زن به مارادونا: او متجاوز بود

من حاضر نشدم به احترام یک سو استفاده گر، متجاوز و پدوفیل سکوت کنم. به همین خاطر روی زمین نشستم و به هم تیمی هایم پشت کردم.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 30 November 2020

به نقل از مارکا، پائولا داپنا، فوتبالیست زن که برای تیم اسپانیایی ویاخس اینتریاس بازی می کند، پیش از رویارویی با دپورتیوو لاکرونیا حاضر نشد به دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین ادای احترام کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تمام هم تیمی های داپنا طبق اعلام و ابلاغ فیفا در تمام مسابقات فوتبال دنیا، به احترام مارادونا سکوت کردند، او پشت به هم تیمی هایش روی زمین نشست. وی در این خصوص گفت: هم تیمی هایم به من نگاه کردند و خندیدند زیرا آن ها می دانستند که من به احترام مارادونا نخواهم ایستاد.

توهین یک فوتبالیست زن به مارادونا: او متجاوز بود

این فوتبالیست زن گفت: چند روز پیش، روز مبارزه با خشونت علیه زنان بود و به خاطر این امر، یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان خشونت جنسیتی انجام نشد. بنابراین من حاضر نشدم به احترام یک سو استفاده گر، متجاوز و پدوفیل سکوت کنم. به همین خاطر روی زمین نشستم و به هم تیمی هایم پشت کردم. درست است که مارادونا فوتبالیستی توانا بود اما پیش از فوتبالیست بودن، اول باید انسان باشید و ارزش های انسانی مقدم بر مهارت های فوتبالی است.

در نهایت تیم پائولا داپنا با نتیجه 10-0 مقابل دپورتیوو لاکرونیا شکست خورد! 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار