بازدید 8992

چه دوره های آموزشی منجر به استخدام و شغل می‌‌شوند؟

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان متولی آموزش کسب وکار در کشور برای اولین بار اقدام به طراحی دوره ی MBA,DBA یکساله با گرایش های کاربردی و مهارتی نموده است، دوره های حرفه ای دانشکده مدیریت این فرصت را در اختیار فارغ التحصیلان و مدیران می‌گذارند تا کمی از این فضای بسته دور شده، علایق و مهارت‌های خود را بهتر کشف کرده و در زمینه‌ی کاری مورد علاقه‌ی خود را تصاحب نمایند.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 29 November 2020

چه دوره های آموزشی منجر به استخدام و شغل می‌‌شوند؟

دانش جویان در هر رده دانشگاهی به عنوان دانش‌آموختگان آموزش و پرورش مهارت‌های کافی برای پیوستن به دنیای کاری را بدست نمی‌آوریم. و در صورت استخدام نیز بسیاری از مهارت های شغلی را باید مجددا فرا بگیرند.به طور مثال با توسعه کسب وکارهای دیجیتال و ایجاد شغل هایی مانند بازاریاب دیجیتال،مدیرمحصول،کارشناس شبکه های اجتماعی و ... بسیاری از فارغ التحصیلان و حتی شاغلان در سازمانها و شرکت ها جهت کسب این عناوین شغل نیازمند کسب مهارت های جدید هستند. در بسیاری از آگهی های استخدام و فرصت های شغلی دیگر خبری از کلمات و جملات کلیشه ای نیست و استخدام افراد با مهارت های کاربردی در شرکت ها و سازمانها روز به روز در حال افزایش است. و برای شاغلین نیز صرفا کسب یک مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری به تنهایی باعث ارتقای شغلی و کسب عناوین مدیریت ارشد نمی شود.

اما فراگیری این مهارت ها در کدام مرکز و از چه طریقی باشد دغدغه بسیار مهمی است.دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان متولی آموزش کسب وکار در کشور برای اولین بار اقدام به طراحی دوره های MBA,DBA یکساله با گرایش های کاربردی و مهارتی نموده است، دوره های حرفه ای دانشکده مدیریت این فرصت را در اختیار فارغ التحصیلان و مدیران می‌گذارند تا کمی از این فضای بسته دور شده، علایق و مهارت‌های خود را بهتر کشف کرده و در زمینه‌ی کاری مورد علاقه‌ی خود را تصاحب نمایند.

دانشکده مدیریت در مرحله اول با ایجاد گرایش های ذیل بسیاری از مهارت های مورد نیاز کسب وکار کشور را پوشش داده است. از جمله این گرایش ها می توان به :

MBA,DBA یکساله مدیریت منابع انسانی،MBA یکساله بازاریابی دیجیتال،DBA یکساله تحول دیجیتال،MBA کسب وکارهای دیجیتال،DBA یکساله مدیرعامل حرفه ای،MBA,DBA ریتیل و فروشگاه داری و مد و پوشاک،DBA یکساله مدیریت استراتژیک،DBA یکساله مدیریت پروژه،MBA یکساله تحلیل کسب وکار،DBA یکساله آینده نگاری استراتژیک و همچنین در حوزه ارتباطات و روابط عمومی می توان اشاره کرد.

از منحصربه فرد بودن این گرایش ها محتوای این دوره ها به صورت کاملا تخصصی همان گرایش ارائه می شود.و تدریس و ارائه مطالب زیر نظر اساتید به نام کشور مانند دکتر آرین قلی پور،دکتر مهدی شامی زنجانی،دکتر ایوب محمدیان،دکتر سعید روحانی،دکتر علی اکبر فرهنگی،دکتر مجتبی لشکر بلوکی،دکتر علیرضا جلیلی،دکتر علی اصغر پور عزت اشاره نمود.

از مهمترین مزیت ها و دستاوردهای دوره های MBA,DBA دانشگاه تهران می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • یادگیری موضوعی تخصصی و فراهم شدن امکان پیشرفت برای مدیران و صاحبان کسب وکار
  • دریافت گواهینامه دوزبانه از معتبرترین دانشگاه کشور با امکان ترجمه رسمی و تایید وزارت امورخارجه
  • شبکه سازی مدیران و ایجاد ارتباطات شغلی و حرفه ای جدید بین دانش پذیران
  • افزایش مهارت های حرفه ای و ارتباطی
  • استخدام و یا ارتقای شغلی به طور مثال فارغ التحصیلان DBA منابع انسانی در سال 1398 به میزان 98% مشغول به کار شده یا سمت مدیریت بالاتر اخذ نموه اند.
  • گرایش های کاربردی و به روز

لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و امکان کسب مهارتهای کسب وکار در معتبرترین دانشگاه کشور به آدرس https://postmba.org  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های 02188220537 – 09027017001 تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها