بازدید 12166
۱

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات تکاب پیدا شدند

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: کوهنوردان گمشده در جنوب استان و ارتفاعات تکاب پس از ۱۲ ساعت عملیات جست‌وجو پیدا شدند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 29 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر امیرجعفرزاده اظهارکرد: ۳ کوهنورد اهل استان‌های گلستان و زنجان که در هوای برفی برای صعود به کوه ۳۳۵۰ متری بلقیس به شهرستان تکاب سفر کرده و در ارتفاعات این کوه مفقود شده بودند، پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: این کوهنوردان عصر پنج‌شنبه گذشته با وجود هوای برفی و کولاکی به ارتفاعات کوه بلقیس شهرستان تکاب صعود کردند که در ادامه گرفتار کولاک شده بودند و ارتباط آنها قطع شده و گم شده بودند.

جعفرزاده بیان کرد: ٢ تیم شامل تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر و هیات کوهنوردی تکاب بلافاصله پس از اطلاع از مفقود شدن این کوهنوردها وارد عمل شدند و از ساعت ٨ صبح روز شنبه عملیات جست‌وجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات کوهستان برای یافتن این کوهنوردها از چند مسیر مختلف به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند تا نفرات مفقودی پیدا شوند، که در نهایت دیشب موفق به پیدا کردن و نجات کوهنوردان شدند.

جعفرزاده افزود، خطرآفرین بودن صعودهای زمستانی در شرایط جوی نامناسب و عدم هماهنگی با واحد امداد و نجات هلال احمر و هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی عامل اصلی برای مفقودی کوهنوردان و بروز آسیب برای آنهاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خبرهای بدکه فراوانست ورکورددارهستیم خبرهای ظاهراخوب هم‌ که معمولا حقیقت نداردومعمولا وعده و آنهم غیرواقعیست تنهااین خبرخوب دل ماراشادکردوتصورمیشودواقعی باشددست شمادردنکنداگراخبارواقعی خوب وباورکردنی روزی روزگای پیداکردید بنویسیدبخدادلمان برای خبری خوب تنگ شده بودهمه اخباریاازوقایع بدویاازتهدیدوارعاب همدیگریا کاشتن بذردشمنی بین همدیگر ویااختلاس وامثاله شده دستتان دردنکندگاهی هم ازاین اخبارازوقایع خوب دلگرم کننده وآنهم ازوطنمان بدهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار