بازدید 8349
۲

حذف دانشمندان ما را راهی برای مقابله با ملت برگزیدند

رئیس مجلس با اشاره به ترور شهید فخری‌زا ده گفت: دشمنان ملت ایران باز هم با استفاده از ترور نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتاده‌اند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیدند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 29 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۹ آذر ۹۹) با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده گفت: این روز‌ها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان در حوزه هسته‌ای و مدیران برجسته دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر قلب همه دغدغه‌مندان پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

رئیس مجلس اظهار داشت: دشمنان مردم ایران باز هم با استفاده از شیوه‌های ترور به عنوان یکی از غیرانسانی‌ترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیدند.

وی افزود: مردم ایران بیش از چهار دهه است که با چنین ضایعه‌هایی روبه‌رو بوده و تجربه ثابت کرده که توانسته‌اند راه شهدای خود را قوی‌تر از گذشته ادامه دهند و این‌بار نیز به دشمنان ثابت می‌کنند شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پنجره‌ای جدید به روی پیشرفت کشور بازخواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست‌های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
از مسئولان نظام به عنوان یک جوان دهه 70 خواهشمندم که یکم بیشتر و واضح تر در خصوص جنایات اسراییل در خاورمیانه و قدرت طلبی و دست برتر بینی آن در خاورمیانه صحبت کنند.
از اینکه اسراییل هیچوقت نمیخواهد مسلمانان پبشرفت کنند ، و از اینکه دانشمندن عراقی و مصری را که در زمینه هسته ای شدن گام بر میداشتند در سال های گذشته ترور میکرده.
سرویس های اطلاعاتی اسراءیل
سرویس های اطلاعاتی عربستان
سرویس های اطلاعاتی ترکیه و اذربایجان
سه مظنون اصلی هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار