بازدید 70272

واکنش‌های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده / رئیس اسبق سیا: ترور دانشمند ایرانی، اقدامی جنایتکارانه بود / نیویورک‌تایمز: اسرائیل پشت این ترور است

ترور کور و بزدلانه شهید محسن فخری زاده، واکنش‌های بین المللی زیادی به دنبال داشته است و رسانه ها، تحلیلگران و ناظران خارجی دیدگاه‌های مختلفی پیرامون آن مطرح کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 27 November 2020

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

بین الملل تابناک: ترور کور و بزدلانه شهید محسن فخری زاده، واکنش‌های بین المللی زیادی به دنبال داشته است و رسانه ها، تحلیلگران و ناظران خارجی دیدگاه‌های مختلفی پیرامون آن مطرح کرده اند.

***

البرادعی: ترور فخری‌زاده حاکمیت قانون را به خطر انداخت
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۹

رییس پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به ترور «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشورمان هشدار داد که این کار حاکمیت قانون را به خطر انداخت.

محمد البرادعی روز جمعه این توئیت را در واکنش به پیام یک سناتور آمریکایی منتشر کرد که نوشته بود ترور مقام ایرانی جهان را امن‌تر نخواهد کرد.

پاسخ ریچارد نفیو به ادعای یک خبرنگار اسرائیلی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۴

گیلی کوهن از قول یک مقام ارشد اسرائیلی نوشته است که بدون [شهید] فخری زاده برای ایران بسیار سخت خواهد بود که "برنامه نظامی هسته‌ای" خود را پیش ببرد.

ریچارد نفیو، دیپلمات آمریکایی در دولت اوباما در پاسخ به این ادعا نوشته است که اهمیت [شهید] فخری زاده از نگاه من این بود که او در حقیقت یک رهبر سازمانی عالی و آرشیو متحرک برنامه هسته‌ای ایران بود.

نفیو تاکید کرده حالا اگر آن مقامات ارشد مدعی هستند که با این اقدام برنامه نظامی هسته‌ای ایران برچیده شده، پس مشکلی نخواهد بود اگر ما به سرعت و بدون هماهنگی آن مقامات به برجام بازگردیم؟

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده/رئیس اسبق سیا: ترور دانشمند ایرانی اقدامی جنایتکارانه بود/نیویورک‌تایمز: اسرائیل پشت این ترور است

تاکید گروه‌های حامی مقاومت منطقه بر اعتماد به قدرت ایران در پاسخ به عاملان شهادت فخری زاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۷

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌های جداگانه، جنایت ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کردند.

در بیانیه حماس به این مناسبت آمده است: «این ترور، همزمان بوده است با تهدیدهای بی‌وقفه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران که با هدف محروم کردن امت از در اختیار داشتن ابزارهای پیشرفت علمی و قدرت انجام می‌شود تا قدرت از آن رژیم اشغالگر صهیونیستی و پروژه شهرک سازی‌های آن باشد که همه امت را هدف گرفته است. بدین ترتیب می‌خواهند منطقه را در گرداب کشتار باقی نگاه دارند و با ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی منافع رژیم صهیونیستی را محقق کنند.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت و افزود: «همه ما به قدرت ایران و امت برای جبران این ضایعه اعتماد داریم و می‌دانیم که با تلاش بیشتر و تحقق پیشرفت، انحصار طلبی قدرت‌های استکباری در زمینه عوامل قدرت و پیشرفت علمی در منطقه را خواهند شکست.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: «ما حادثه تروریستی که محسن فخری زاده دانشمند ایران را هدف گرفت محکوم می‌کنیم.»

جهاد اسلامی تاکید کرد: «رد پای رژیم صهیونیستی و آمریکا در این جنایت ترور کاملا آشکار است.»

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین نیز با صدور بیانیه‌ای گفت: «جنایت ترور دانشمند ایرانی اقدامی بزدلانه بود و رد پای محور شرارت در آن آشکار است.»

در این بیانیه آمده است:« از درگاه الهی برای این دانشمند ارشد هسته‌ای، رحمت و بهشت برین و برای آیت الله خامنه‌ای و ملت شجاع ایران و خانواده شهید و همه دوستدارانش صبر و شکیبایی مسئلت داریم.»

در بیانیه شورای سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین آمده است: «ما از جمهوری اسلامی و همه اقدامات آن در پاسخ به دستان کثیفی که این عملیات تروریستی را اجرا کردند و کسانی که از آن پشتیبانی کردند، کاملا حمایت می‌کنیم.»

واکنش سناتور آمریکایی به ترور شهید «فخری زاده»
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۲

«کریس مورفی» سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت در پیامی در توییتر به حادثه ترور شهید «محسن فخری زاده» واکنش نشان داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «هنوز اطلاعاتی درباره این حادثه به من ارائه نشده است اما هر بار که آمریکا یا یک متحد اقدام به ترور یک رهبر خارجی خارج از یک جنگ اعلام شده کند، ترور این افراد به عنوان ابزاری برای زمامداری را عادی‌سازی می‌کنیم. خطرش اینجاست که مزایای امنیتی ناشی از این اقدامات (ترور مقام‌ها) ممکن است بسیار کوتاه‌مدت باشند.»

نخست وزیر سابق سوئد ترور دانشمند هسته‌ای ایران را تلاشی برای جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام دانست.

کارل بیلدت، رییس اندیشکده شورای روابط خارجی اروپا در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای در توئیتر نوشت: بعید نیست که این کشتار هدفمند، بخشی از تلاش‌ها برای جلوگیری از احیای دیپلماسی دولت بایدن و بازگشت به توافق هسته‌ای باشد.

مارک فیتزپاتریک، مدیر اجرایی اندیشکده بین‌المللی مطالعات استراتژیک آمریکا در توئیترش نوشت: دلیل ترور محسن فخری زاده، جلوگیری از پتانسیل جنگی ایران نبود، بلکه جلوگیری از دیپلماسی بود.

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اقدام به بازنشر پیامی در توئیتر کرده که در این پیام آمده شهید فخری زاده سال‌ها در لیست ترور موساد بوده است.

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

آموس یادلین، فرمانده سابق اطلاعات ارتش اسرائیل در واکنش به ترور شهید فخری زاده: چنین اقدامی می تواند ایران را به سوی واکنش خشونت آمیز سوق دهد تا در مدت زمان باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ، بهانه لازم برای حمله آمریکا به تأسیسات هسته ای ایران فراهم شود.

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

«بنیامین نتانیاهو»، جملاتی را پس از اقدام تروریستی به‌ شهادت رساندن «محسن فخری‌زاده» بیان کرده که مورد توجه رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

او عصر امروز جمعه با انتشار ویدیوئی از کارهای هفتگی خود برای رسانه‌ها در کانال تلگرامی خود گفت: «می‌خواهم لیست کارهایی را که این هفته انجام داده‌ام، با شما به اشتراک بگذارم، البته لیست کوچکی است و من نمی‌خواهم شما را از همه این کارها مطلع کنم. ولی می‌خواهم به شما بگویم که یک چیزی در خاورمیانه به راه افتاده و دوره پر تنشی در پیش خواهیم داشت؛ شنبه خوبی داشته باشید».

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند تلویحی باشد به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌ای ایران که در نزدیکی تهران ترور شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر نتانیاهو نیز نوشتند که او از موضع‌گیری صریح در این باره خودداری کرده است.

رئیس اسبق سیا، ترور دانشمند هسته ای ایران را اقدامی جنایتکارانه دانست

جان او برنن: این اقدامی جنایتکارانه و شدیدا بی ملاحظه بود؛ این اقدام خطر تلافی جویی مرگبار و دور جدید جنگ منطقه ای را به همراه می آورد.

من نمی دانم که آیا یک دولت خارجی برای اجرای ترور فخری زاده اجازه داده یا آن را انجام داده است. چنین اقدام تروریستیِ مورد حمایت دولتی نقض فاحش قانون بین المللی است و دولت های بیشتری را نسبت به اجرای حملات مرگبار علیه مقامات خارجی تشویق می کند.

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

این ترورها نسبت به حملات علیه رهبران تروریستی و عوامل گروه های تروریستی مانند القاعده و داعش به شدت متفاوت هستند و آنها کشورهای مستقل محسوب نمی شوند.

این دسته از افراد به عنوان مبارزان نامشروع می توانند آماج قرار بگیرند تا از حملات تروریستی مرگبار جلوگیری شود.

نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات اطلاعاتی: اسرائیل پشت ترور فخری‌زاده بود

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به ترور شهید «محسن فخری زاده» پرداخت.

این روزنامه آمریکایی در بخشی از گزارش خود نوشت، سه مقام اطلاعاتی گفته‌اند که رژیم صهیونیستی پشت حمله به این دانشمند ایرانی بوده‌اند.

نیویورک تایمز نوشت: «مشخص نیست آمریکا تا چه اندازه پیش از انجام این عملیات از آن مطلع بوده است؛ اما آمریکا و اسرائیل دو متحد نزدیک بوده و پیشینه طولانی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره ایران دارند.»

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت که کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

ادعای رونن برگمن: ترورهای بیشتری در راه است

این روزنامه‌نگار اسرائیلی نزدیک به موساد و نویسنده کتاب «برخیز و اول بکش» - که به موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران پرداخته است - مدعی شده ترورهای بیشتری در راه هست!

استفان والت، نظریه پرداز برجسته روابط بین الملل

 بایدن در ماه مارس، در "فارن افرز" نوشت كه ترور سردار سلیمانی توسط ترامپ "احتمال شکل‌گیری یک چرخه دائمی از خشونت را افزایش داد". پاسخ او به ترور یک دانشمند هسته ای ایرانی، چیزهای زیادی در مورد تعهد واقعی او به "نظم مبتنی بر قوانین" به ما می گوید.

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

واکنش رسانه های عربی

بیشتر رسانه های عربی و غربی از قول رسانه‌های ایران، این خبر را منعکس و شهید فخری زاده را از دانشمندان برجسته قلمداد کردند.

شبکه العربیه عربستان که سردمدار جوسازی و خبرسازی علیه جمهوری اسلامی ایران است، به پخش خبرهای مربوط به این اقدام تروریستی با جهت گیری خاص خود پرداخت.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد: رسانه های ایرانی از ترور یک دانشمند هسته ای در منطقه آبسرد دماوند تهران خبر دادند. این رسانه ها گفتند که محسن فخری زاده از دانشمندان رده اول به شمار می رود.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد: دکتر محسن فخری زاده یکی از دانشمندان هسته ای در نزدیکی شهر دماوند ترور شد. فخری زاده از دانشمندان تاثیرگذار در زمینه پژوهش های علمی در ایران و در فهرست تحریم‌های سازمان ملل بود.

المیادین افزود: نتانیاهو به مشارکت احتمالی اسرائیلی در ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اشاره کرد. وزارت دفاع ایران اعلام کرد محسن فخری زاده رئیس سازمان تحقیقات و توسعه این وزارت به شهادت رسیده است.

علاوه بر این، دیگر رسانه های عربی منطقه ای و فرامنطقه ای به پوشش خبر ترور این دانشمند برجسته هسته ای کشورمان پرداختند.

مرصد الشرق الاوسط و شمال آفریقا، سایت عرب ۴۸ وابسته به اعراب مناطق اشغالی ۱۹۴۸، سایت آخرالاخبار، سایت بوابه، سایت فلسطین آن لاین که از این اقدام تروریستی به «ترور بزرگترین دانشمند هسته‌ای ایران» یاد کرده است و بخش عربی سایت اسپوتنیک، سایت نون پرس در کنار سایت العراق نیوز از دیگر شبکه‌های عربی پوشش دهنده این تحول بودند.

شبکه عربی روسیا الیوم این خبر را با این تیتر پوشش داد که «دفتر نتانیاهو حاضر به موضعگیری درباره ترور داشمند مطرح ایران در تهران نشد.

سایت الدستور اردن گزارشی درباره شهید فخری زاده منتشر کرده است. همچنین سایت سماالاخباریه این خبر را با این تیتر منتشر نمود که خبر‌های ضد و نقیض درباره ترور دانشمند هسته‌ای ایران به ضرب گلوله افراد ناشناس به گوش می‌رسد.

سایت البیان امارات، رادیو صدای بیروت که تیتر «ترور مدیر نخست برنامه هسته‌ای ایران» را برای گزارش خود انتخاب کرد، در کنار سایت النشره، سایت لبانان، سایت لوما نیوز، سایت اهل مصر، شبکه اسکای نیوز عربی امارت از دیگر رسانه‌های خبری عربی زبان بودند که به شهادت این دانشمند هسته‌ای ایران پرداختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶۲
حواشی مشکوک اخیر در منطقه و نقل و انتقالات مشکوک نیروهای بیگانه در اطراف ایران نشان از اتفاقی عظیم در آینده و ترس و وحشت همسایگان خائن خاورمیانه از پاسخ متقابل و انتقام سخت ایران دارد

از مدت ها قبل خودشان را برای چنین روزی آماده کرده بودند

ایران باید ایندفعه چنان سیلی به حکومت های مرتجع عرب و غیر عرب در خاورمیانه بزند که در تاریخ ثبت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
از طرف دلال دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ناشناسی که نوشتی از طرف دلال دلار
تو خودت مطمئنا مرغداری داری
شایدم دلال واقعی هستی
هر کی و هر چی هستی هنوز درک سیاسی ات به این مسائل قد نمیده
شایدم از هواداران مرتجع عرب هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بخشنامه جدید: هر کی چیزی گفت بهش بگین دلال دلار
خان محمدعلی آقا
| India |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دلار بشه یک میلیارد ولی یه انتقام سخت درست و حسابییک بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
وسط روز روشن کنار پایتخت، توی روز جمعه قلب پژوهش وزارت دفاع میزنند، اینهمه نیروی نظامی موجودیتشون برای حفظ امنیت توی این مواقع هستش، ناشناس ۰۰:۰۱ تو به نرخ دلارت بچسب.
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
این ترورها با هدف کشاندن ایران به یعکس العمل نظامی است ،
که نتیجه اش به نفع ایران نیست.
از جنگ افروزی و هیزوم به آتش جنگ ریختن باید خود داری کرد که به نفع هیچکس و هیچ کشوری در منطقه نیست.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
قربونت برم خودت برو یه سیلی بزنشون برگرد از ملت مایه نزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
در جواب ناشناس00:01 باید گفت کافر همه رو به کیش خود پندارد.
جناب مزدور اسرائیل که توی همه خبرهای تابناک به هر نظر ضد دشمن اتهام دلالی دلار می زنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
با این حرفها و شعارها نمی توانی قیمت دلار را از ۲۵۰۰۰ تومان بیشتر کنی، پس زور نزن
جانباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
باید بساط شیخ نشینها و گاوهای شیرده رو جمع کنیم و راه رو برای ظهور حضرت حجت(عج) باز کرد.
متاسفانه از دستگاههای امنیتی کشور انتظار چنین قصوری نداشتیم

چنین دانشمندی با این مسئولیت چرا باید با خودروی معمولی به جایی برود در حالیکه افراد درجه چندم دولت خودروی ضد گلوله دارند !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سوال خوبی کردی، اما کاش به دنبال پیدا کردن جوابش هم بروی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دقیقا این سوالی هست که من از دیشب دائم از خودم می پرسم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اکثر این افراد خودشون مایل نیستن محافظ و بادیگارد داشته باشن
اسراییل واماراتو بزنی دیگه ازاین اتفاقات نمی افته.پول تروریستاازدبی حواله میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چین و روسیه هرگز اجازه چنین کاری به ایران نمیدن چون امارات و اسراییل پر از شرکتهای روسی و چینی هست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شما در کدوم بانک کار میکنی که فهمیدی پولها از دبی حواله میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
امارات باید جواب خیانت هاش به امنیت ایران رو بده
از فردا آقایون دلال و محتکر دست بکار میشن دعا دعا میکردن یه اتفاقی بیفته قیمتا رو بکشن بالا بهونه جور شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
همین دلال ها هستن که برای بیگانه جاسوسی می کنن.
تا ایران یکم آروم میشه نتانیاهو یه حرکت میزنه تا آرامش داخل ایران نباشه انگار دلال و کاسب با نتانیاهو تلپاتی یا رابطه ای دارن که هر دو این جماعت از شلوغی ذینفع میشن بیچاره مردم بدبخت ایران که این وسط گیر افتادن بعوان گروگان
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ایران آرومه؟؟
گرونی که سر به فلک کشیده بیکاری بیماری ... از همه بدتر ناامیدی
از بس گرفتاریم همینقدر که جنگ نباشه میگیم آرومه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شاید نتانیاهو نباشد ! شاید کسی باشد که منافعش در گرو‌ بحرانی بودن اوضاع ایران باشد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عجب تحلیلی کیلویی!
Aria
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
داداش همه ما مردم ایران به نوعی دلال هستیم و تو نخ همدیگه که چجوری سر یه نفر کلاه بزاریم و بچاپونیمش هممون فرصت طلبیم منتها بعضی ها قدرت دستشونه بعضی
ادامه اش رو دیگه خودت بیشتر میدونی ها کمتر
دلال از خدا چی میخواست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بی غیرتی؟!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
یعنی چی؟ یعنی بخاطر اینکه چهارتا دلال دلار تو کشور داریم، بیان بکشن و ما ساکت بشینیم که مبادا دلار گران میشه. اتفاقا آنها هم این طرز تفکر ما را می دانند برای همین راحت ترور می کنند. آنها می دانند که چهارتا اصلاح طلب الان میان تز می دن که این بخاطر جلوگیری از مذاکره بوده پس چون ما می خواهیم مذاکره کنیم و آمریکا حالا شاید یه گوشه چشمی به برجام داشته باشه پس ما نباید جواب بدیم. به جهنم که دلار گران می شه به جهنم که به برجام بر نمی گردند. باید ما هم از خودمان دفاع کنیم. مثال شما مثال کسیه که به ناموسش تجاوز می شه ولی از ترس آبروش هیچی نمی گه و این تجاوز هر روز تکرار می شه و هر بار اون بیشتر باید سکوت کنه چون بی آبرویی سکوت های قبلی هم اضافه شده.
حالا می توان فهمید امام خامنه ای ,این پیر فرزانه خردمند با چه اندیشه والایی این انقلاب وکشور را در دریای پرطوفان هدایت فرموده و حالا می توان فهمید اینکه می فرمود مذاکره با شیاطین به ضرر ما هست وموشک برای ما لازم است یعنی چه. در میان این همه گرگ جگر شیر می خواهد که این پور حیدر کرار دارد. واقعا ایمان ما به این سید بیشتر می شود هر چقدر حقایق آشکار می شود وشیاطین نقاب از چهره بر می دارند.واقعا استقامت را باید از امام حسین علیه السلام آموخت که در میان هزاران گرگ نهراسید وخودش وخانواده اش فدای صراط الله شد. ای مردم آماده باشید که زمان وارد شدن مردان مخلص خداوند به بیت المقدس فرا رسیده. اگر کوهها از جا کنده وجابجا شود توبر جایت استوار باش.(کلام مولی علی علیه السلام)یا علی هیچ کس جز خالقت تو را نشناخت.
وطن فروشان دوباره دیدند صحبت مذاکره شد و دست به کار شدند.
سر مار = عربستان همه فتنه ها از گور عربستان است.
آقای علوی خواهشا و ملتمسانه از طرف ملت، باقصور نابخشودنی که مرتکب شدید، عذرخواهی در پیشگاه ملت و استعفا دهید علت را هم عنوان کنید،
لطف کنید به گفته های دیگران دل خوش نکنید ما فقط انتقام می خواهیم انهم خیلی زود.
انتقام سخت لزوما نظامی نیست
هزار راه دیگر برای انتقام سخت وجود دارد که در جریان هستند
آرامش ملت ایران اصل است
كاملا مشخصه كه اسراييل داره از آخرين فرصت هاي رياست جمهوري ترامپ استفاده مَي كنه اتفاقا اونها مَي خوان ايران عصباني بشه و پاسخ بده كه بهانه جنگ به وجود بياد از طرفي افكار عمومي ايران منتظر پاسخ هستند بنابراين اين عمليات تروريستي براي اسرائيل يك معادله دو سر برد بوده سوال اينجاست كه اونها چطور راحت اينجا عمليات انجام ميدن
كاملا مشخصه كه اسراييل داره از آخرين فرصت هاي رياست جمهوري ترامپ استفاده مَي كنه اتفاقا اونها مَي خوان ايران عصباني بشه و پاسخ بده كه بهانه جنگ به وجود بياد از طرفي افكار عمومي ايران منتظر پاسخ هستند بنابراين اين عمليات تروريستي براي اسرائيل يك معادله دو سر برد بوده سوال اينجاست كه اونها چطور راحت اينجا عمليات انجام ميدن
نتانیاهو و ترامپ از قصد اینکارو کردن ایران جواب بده قبل ورود بایدن کارو سخت کنن برای بایدن .ایران باید عاقل باشه و تحت تاثیر احساسات قرار نگیره که اونا از خداشونه
یا حسین علیه السلام.
امروز دیدیم که دشمن چطور بزدلانه و از روی ترس دست به اعمال وحشیانه میزنه.
طبق فرمایش رهبر انقلاب اسراییل ۲۵سال آینده را نخواهد دید و این وعده به یاریه خداوند زودتر از اینها به وقوع خواهد پیوست
بایستی هرچه سریعتر جواب سختی به اسرائیل بدهیم چقدر از دانشمندان ما را صهیونیست ها به شهادت رساندند اما ما جواب محکمی به سرطان خاورمیانه ندادیم!
#انتقام سخت
جناب شیخ حسن شما نظری در مورد ترور شهید فخری زاده ندارید...........
دلتون خوشه به واکنشهای خارجی
وقتی پاسخ به ترور شهید حاج قاسم را درست حسابی نمی دید این ترورها دیگر توسط دشمن براحتی انجام میگیرد باید زمانی که حاج قاسم را شهید کردند اهداف بهتری را هدف قرار می دادید تا امروزی تکرار نمی شد
رییس اسبق امنیت اسرائیل جلو تر گفته اگر ایران تلافی کند تراپ به ایران حمله میکند این را گفته تا ایران اسرائیل را نزند لازم به ذکر است اولا ترامپ اگر می توانست بعد از عین الاسد به ایران حمله می کرد ثانیا با موشک تل اویو را بزنید و بنا را بر این بگذارید که هر ترور معادل با 5 موشک وسط تل اویو چون اسرائیل ترسو است دیگر ترور را قطع می کند
امنیت امنیت که میگفتید همین بود ؟
فقط لعنش را به عر بستان بکنید..گاو شیرده کثیف غیر مسلمان این کثیف تر از آن هستند که شما فکر می کنید ..اینها تشنه خونریزی هستند .در صورتی ایرانی عاشق صلح و صفاستد
نزدیکی امارات به اسرائیل داره کاردستمان میده یه گوشمالی سختی به همسایه بدین تاصاحبش به فهمه
چرا ما نباید دانشمندان اونها رو ترور کنیم ؟ چرا هر بار ترور میشه ما فقط سکوت میکنیم تا اونها بیشتر ترور کنن؟؟
از دیشب یک عده محتکر و دلال ماشین و دلار حسابی خوشحالن. تو این ناامنی و شلوغی ها بازم قیمت داراییشون میره بالا. بدبخت مردم عادی و فقیر
بنظر من این یک عملیات تحریک کننده از طرف اسرائیل بود که میخواد قبل از رفتن ترامپ بین ایران و امریکا درگیری تمام عیاری راه بندازد ، بهرحال عمل منفعلانه در برابر این جنایت شمشیر دشمن را تیزتر میکند ،
بنظر باید ما بیشتر تحقیق کنیم و هدفی رو انتخاب کنیم که طرف های دشمن برای پاسخ گزینه های زیادی نداشته باشن و شاید جواب ندن که باعث جنگ نشه .

راه شهیدان پر رهرو ان شاالله.
اگر میشد همین اسرائیل رو تو یه روز اقدام به موقع از زمین برداشتش، الان دیگه ایران در منطقه خیلی مشکل نداشت به این حد با همسایه ها
ای خدا حکومتشون رو و برگردون به فلسطین همه راحت بشن
نصف جنگ ها هم به خاطر همونه در خاورمیانه
هر چی نداریم حداقل امنیت داریم خدا رو ششششککککررررررر
هر چی نداریم حداقل امنیت داریم خدا رو ششششککککررررررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چه امنیتی اونا هرکیو که بخوان میکشن
چند نکته در اتقاق لازم به توجه است، ضعف دیپلماسی، ضعف سیستم اطلاعاتی و امنیتی و نگاه جانبدارانه غرب در خصوص ترور و تروریست.
ای خدا شر همه اسراییلی ها آمریکایی ها وهمه دشمنان اسلام رو به خودشون بر گردون آمیییییییییین یارب عالمین
واقعا باید دولت و نیروهای امنیتی خیلی خیلی بیشتر ازاین مراقب این دانشمندان باشه....چون دشمن زیاده و متاسفانه دانشمندامون ازشون خوب مراقبت نمیشه....متاسفم.....وبااین حال بازاسرائیلیا ی خونخوارگفتن ترورهای دیگری هم در راه است...خیلی ناراحتم..توروخدامسئولین به فکر باشید...بیشتر...حفاظت ...بیشتر...
تا كي بايد اين غده سرطاني توليد و ترويج ترور در منتطقه را تحمل كنيم؟
الان بهترین بهانه برای شلیک موشک به اراضی اشغالی فلسطین هست اگه نظر سنجی بکنید میتونید نتیجه بگیرید
الان بهترین بهانه برای شلیک موشک به اراضی اشغالی فلسطین هست اگه نظر سنجی بکنید میتونید نتیجه بگیرید
قطعا به شدیدترین شکل ممکن انتقام دانشمندهسته ای کشورمان شهیدفخری زاده گرفته خواهدشد هرسال یک سردار یایک دانشمند کشورمان ترور میشه ازتمامی نیروهای مصلح درخواست انتقام از اسرائیل وامریکای جنایتکار داریم انتقام انتقام
قطعا به شدیدترین شکل ممکن انتقام دانشمندهسته ای کشورمان شهیدفخری زاده گرفته خواهدشد هرسال یک سردار یایک دانشمند کشورمان ترور میشه ازتمامی نیروهای مصلح درخواست انتقام از اسرائیل وامریکای جنایتکار داریم انتقام انتقام
وقتی مقامات امنیتی وبی اعتنایی می کنن
وقتی جریان نفوذ تااینحد پیشرفت کرده٬وقتی دستهای زیادی درراه انجام چنین جنایتی هست٬چاره اش بصیرت بیشتروانتقام هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر