بازدید 19947
فوتو نیوز

سرلشکر باقری: انتقام سختی در انتظار آمران و عاملان این اقدام کور خواهد بود / سردار سلامی: قطعاً عاملان این جنایت بزرگ مجازات خواهند شد / سردار دهقان: شب دراز است و قلندر بیدار!

در پی ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که منجر به شهادت وی شد، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت وی، تصریح کرد: گروه های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 27 November 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴۸
اینم از جمعه نحس مان


روحشون شاد



یادشان برای همیشه گرامی
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چرا همیشه باید بگیم تسلیت. چرا شخصیت های مهم کشورمون و این سرمایه های بی مانند رو باید به این راحتی و توسط چند مزدور از دست بدیم. چرا تیم حفظاتی دکتر بد عمل کرده. مجروح شدن تیم حفاظتی نشان از بیکفایتی تیم حفاظت هست. وگرنه باید اول اونا شهید می شدن. تیم حفاظتی شخصیتهای نظام باید طوری آموزش ببین که برای هر سناریویی آمادگی داشته باشن.
اینم از جمعه نحس مان


روحشون شاد



یادشان برای همیشه گرامی
سرلشگر باقری قدام کنید اما در سکوت مطلق. هرگز هم به گردن نگیرید انتقام را. بگذارید خودشان گمانه زنی کنند.
فقط حرف
انتقام سخت،نرمش کوبنده و حرف های دو پهلو...فقط تولید واژه های نامفهوم برای ملت .اگر سیاسیون از این کلمات استفاده کنند عیبی نیست چون شغلشان و محل نان خوردنشان است ولی از نظانیون مردم انتظار راستی دارند.ا
اگر کاری میکردید الان این ترور ها پیش نمیومد اینا هر روز پرروتر میشن خدا لعنتشون کنه
خدا خودش به مردم ایران رحم کنه
به عمل کاربرآید-سردارمقدس ایران روشهیدکردندهی گفتیدانتقام سخت حالا هم شهیدفخری زاده-چرافقط شعارمیدیدرئیس موسادوسیا روبزنیدببنیم
اقایان دست از شعار بردارید و حمله کنید
اگر انتقام خون سردار سلیمانی گرفته شده بود، دشمن به خود جرأت دست زدن به چنین عملیاتی، آن هم در قلب ایران و پایتخت را نمی داد!
من با انتقام موافقم فقط حواستون رو جمع کنید .
باتوجه به ادامه ترور دانشمندان هسته ایی باید به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی خاتمه دهیم و فورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
میشه “اقدام کور” رو معنی کنید؟! متاسفانه دقیقا کسی رو که هدف گرفتن زدن، به این میگن اقدام کور؟!
فقط با درایت و صبر انتقام بگیرید تا مثل دفعه نکنید!!!
انتقم سخت
چرا اینقدر راخت توانستند وارد کشور بشن و مواد منفجره تهیه و این کار را انجام بدن.
قطعا از قبل توسط وزارت اطلاعات شناسایی نشدن
مردم از انتقام سخت حالشون بهم میخوره میدانی چرا؟ چون فقط حرفش را میزنید وانچه درخور وشان سردار سلیمانی بود انتقامی صورت نگرفت والانم برای دانشمند شهید به همان صورت
وقتی هر روز فیلم و خبر زورگیری پخش میشود و دستگاههای انتظامی و امنیتی نتوانسته اند با این عوامل برخورد جدی کنندابتدا باید تعریف و دستورات جدیدی برای این دستگاهها کردسرویس های خارجی که بماند؟؟؟
آقایان سردار و دکتر و دکتر سردار و سردار دکتر فقط حرف نزنید
بالاخره تکلیف کرک و پشم دشمنان ایرانیها چی میشه؟
سیاست بعنی تعقیب یک راهبرد و استفاده از تاکتیک ها در زمان های مناسب و به موقع طوری که پتانسیل آن را داشته باشد که صحنه جزیان سیاسی را به طور کل عوض کند. مثل اسراییل که چندین سال قرصت داشت تا شهید فخری راده رو به شهادت برساند اما این کار را به تعویق انداخت تا زمان مناسب حالا که دولت آمریکا در حال انتقال به یک جریان کمتر تندرو هست. حالا ما چکار می کنیم؟ نظامیان مان را وارد صحنه می کنیم که اصلا سیاستمدار تیستند و طبعی نظامی دارند و آناده حمله هستند و انتقام متقابل! دست نگهدارید! کمی واکنش های تند خود را کنترل کرده و به اهل سیاست بسپارید!
هیچ کار به درد بخوری نمیکنید
و بعد فراموشی
شما فعلاً سر ریاست جمهوری دعوا کنید تا انها کارشان را بکنند.
نیروی ویژه زیده و واحد پاسخ به ترورهای علمی با هدف انتقام چندبرابری بایستی ایجاد شود
پایگاه اهداف : قرارگاه آلبانی پتاسیلهای مهم علمی و اطلاعاتی امریکا اسرائیل انگلیس عربستان امارات و حزب دمکرات کردستان
ازیک هفته پیش تمام اطلاعات محرمانه که دراختیار ترامپ قرارمیگیرد برای بایدن هم ارسال میشود پس قطعا بایدن هم درجریان این تروروحشیانه بوده !!!!
انتقام به جای خود البته در وقت مقتضی هر وقت حضرت آقا صلاح بدانند انجام خواهد شد انشاءاله ... تدابیر حفاظتی از این گوهرهاو سرمایه های کشور باید 100 چندان باشد خوب از ماشینهای ضدگلوله از تجهیزات نظامی از هرچه مقدور است از این عزیزان محافظت شود هنوز داغ شهید سلیمانی تازه است داغ دیگری بر دلمان نشاندند که انشاءاله بی جواب نمی ماند..
الان وقت انست که درعمل به دشمن نشان دهیم که وقت بزن در روگذشته واگریکی بزنند ده تامیخورند
لطفا از واژه انتقام سخت استفاده نکنید خاطره بدی در ذهن می اورد.
بنظر می رسد نیاز است یک بازنگری کلی در استراتژی امنیتی کشور انجام شود. الان بیشتر وقت نیروهای امنیتی پای افرادی کسی هم انها را نمی شناسد می شود که بیشتر داخلی هستند و اثری در کشور ندارند.
اما سرویس های امنیتی اسرائیل و عربستان راحت در کشور جولان می دهند. یعنی ما سرگرم داخل شده ایم حال انکه تهدید اصلی بیرونی است
این هم تقصیر دولت روحانی است؟ نیاز به بازنگری در سیاست های امنیتی کشور مشاهده می شود
بازهم "انتقام سخت"!
نقشه شوم اسراییل وامریکا دراین برهه که کشور با مشکلات اقتصادی وکرونا درگیر هست وارد کردن ایران به یک جنگ است خیلی باید مواظب باشیم وگل به خودی نزنیم
روحانی: ما در زمان مناسب !! تلافی خواهیم کرد و درتله دشمن برای وارد شدن به تنش نمی افتیم !!!!!
چرا ما فقط تهدید میکنیم ولی اونها فقط عمل میکنند؟
فقط حرف وتعارف....................
سلام
ترور را که با دیپلماسی جواب نمیدهند.سردار سلیمانی را ترور کردند گفتید انتقام سخت.حالا هم که دانشمند عزیزمان را شهید می کنند می گوید انتقام سخت.اگه فقط حرف بزنید و عمل نکنید باید منتظر شهادت دیگر عزیزانمان باشیم.به جای حرف و تلف کردن زمان عمل را جایگزین حرف کنید.
اگر قلندر بیدار بود اصلا دشمن جرات نمیکرد به ترور بزرگمرد برجسته ایران فکر بکند. ضمنا سردار سلامی چند روز قبل فرمودند : اگر یک مو از سر ایرانی کم شود تمام پشم و کرک شما را به باد فنا میدهیم. خوب سردار این گوی و این میدان.
انتقام آری ولی نه از روی عصبانیت چون اگر دشمن بتواند ما را عصبانی کند برما پیروز می شود. پس باید با صبر وحوصله پوزه دشمن را به خاک مالید.
واقعا برای وزیر اطلاعات دولت بی تدبیر متاسفم.
شناسایی عوامل ترور بایستی قبل از اقدام آنها صورت می گرفت نه بعد
واقعا برای وزیر اطلاعات دولت بی تدبیر متاسفم.
شناسایی عوامل ترور بایستی قبل از اقدام آنها صورت می گرفت نه بعد
هرچه انتقام سردار سلیمانی رو گرفتین انتقام این بنده خدا رو هم میگیریم.
اگرموقع ترور شهید علی محمدی ازاول درست پاسخ میدادیم ولفاظی نمیکردیم به اینجا نمیرسیدیم.ما که چیزی برای ازدست دادن نداشتیم ونداریم چرا پاسخ نمیدیم.خداکند اینبار دیگه این وعده های انتقام حرف نباشده.
اگرموقع ترور شهید علی محمدی ازاول درست پاسخ میدادیم ولفاظی نمیکردیم به اینجا نمیرسیدیم.ما که چیزی برای ازدست دادن نداشتیم ونداریم چرا پاسخ نمیدیم.خداکند اینبار دیگه این وعده های انتقام حرف نباشده.
منتظر دستور قاطعانه و شجاعانه فرمانده کل قوا هستیم تا ببینیم چگونه عمل خواهد کرد.
تا بمب اتم نسازیم این قائله ادامه داره
فقط حرف انتقام کو عمل
واکنشهای همه مقامهای مسئول و غیر مسئول کشور تا اینجا نشان دهنده احساساتی برخورد کردن با موضوع است. اصولاً وقتی در چنین مواقعی کلمه انتقام عنوان میشود ناخودآگاه ناتوانی سیستماتیک در برخورد و جلوگیری از تکرار چنین تروریسمی را به نمایش می گذارد که در شأن کشور نیست. مگر کشور ما گروهکی همچون گروه‌های جهادی و سلفی و تروریستی است که برای جبران چنین خسارتی از انتقام استفاده کنیم. مگر امروزه که در کشورهای اروپایی تقریباً هر هفته شاهد یک اقدام تروریستی هستیم دولت‌های آنها سخن از انتقام و یا تلافی میگویند. این درست است که آن اعمال تروریستی حاصل کار اشخاص و یا گروه‌های تروریستی هستند و ترورهای انجام شده در ایران و بخصوص مورد اخیر انطورکه از قرائن و نشانه ها پیداست کار کشور اسراییل در هماهنگی با بعضی کشورهای دیگر بوده است ولی در هر حال راه تقابل با آن در درجه اول بستن راههای تکرار آن میباشد. اما تذکراتی چند : اول اینکه مسئولیت حفاظت از مقامهای با این درجه از اهمیت متوجه سازمانها و ارگان‌هایی است که رؤسای آنها در برخورد احساسی با این مسئله سنگ تمام گذاشته اند ولی عملاً در چند سال گذشته در حفاظت فیزیکی مسئولان موفق نبوده اند . علاوه بر عدم موفقیت در حفاظت فیزیکی در اشراف به کار اطلاعاتی انجام چنین اقدامی نیز موفق نبوده اند که هم جای تأسف دارد و هم جای پاسخگویی که اجتناب ناپذیر میباشد. یادمان باشد در جریان انفجار مرکز موشکی مبادرت که منجر به شهادت شهید مقدم شد چه افتضاحی در دستگیری و برخورد با افراد بیگناهی به عنوان عاملان آن شد که تکرار آن قابل قبول نیست. دوم اینکه در مورد اخیر بعضی مقامات و رسانه های امریکایی در انتساب این عمل به دولت اسراییل به سرعت اظهار نظر و اطلاع رسانی کرده اند که شاید کم سابقه باشد. اگر به تدارکات تسلیحاتی امریکا و ‌بعنوان نمونه مستقر کردن بمب افکن های سنگین خود در منطقه و آماده باش بخشی از ارتش اسراییل و اظهارات خود نتانیاهو قبل از این اقدام تروریستی را در نظر بگیریم شاید به نحوی ترغیب کشورمان به عکس العمل شدید باشد . این عکس العمل در صورت انجام و شدت آن بیش از ایران ، رییس جمهوری بعدی امریکا را هدف قرار داده تا در راه نوعی مصالحه و یا سیاست نرم تری در قبال ایران او را در مقابل عمل انجام شده ای قرار دهد که خواست اسراییل و عربستان و امارات و بعضی رقبای منطقه ای ایران باشد. در این صورت تدبیر بسیار زیادی لازم است تا ضمن حفظ وجهه کشور ، دیپلماسی در خدمت اجماع محکومیت همه جانبه و محکم جامعه جهانی از سازمان ملل نا اتحادیه اروپا و چین و روسیه و‌ همه کشورهای تأثیر گذار بکار گرفته شود که خود انتظامی سخت از امران و عاملان اینگونه عملیات تروریستی است. سوماً تک گوییهای افرادی مانند حسین شریعتمداری و یا کریمی قدوسی و‌گناه را به گردن رییس جمهوری انداختن در معرفی این دانشمند به امانو ‌رییس قبلی سازمان جهانی انرژی اتمی جهت مصاحبه ،نه تنها کمکی به اهداف ایران نمیکند بلکه فقط مسئولیت سنگین را از دوش ارگان‌هایی که مسئول همه انواع حفاظت از چنین دانشمندانی بوده و هستند را بر میدارد و یا سبک میکند و به قول خودشان آدرس غلط می‌دهند . در هر حال این اقدام تروریستی محکوم است و شهادت این دانسمند عزیز را به ملت بزرگ ایران تسلیت میگوییم .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر