بازدید 24864

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفتم آذر/ شمار بیماران شناسایی شده از ۱۴ هزار تن در روز گذشت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۴۰۵۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۸۶۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 27 November 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۹۲۲ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، چهارده هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که دو هزار و ۲۴۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۰۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۷ هزار و ۹۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۶۴۰ هزار و ۶۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۸۶۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۵ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
با این دولت که هر کسی مصوبات و صحبتهای شخص دیگری را نقض و حکم مخالفی صادر میکنه و مردمی که حالا با فراغ بال از تعطیلی مغازشون برای انجام هر کاری به ادارات مراجعه میکنن این امار پایین هم هست.با این روال دو هفته تعطیلی که سهله اگه دو سالم تعطیل بشه فرجی نخواهد شد
مقامات محترم! در مقابله با پاندمی کرونا که شکست تاریخی خوردید و هزینه ناکارآمدی شما را ما مردم با جانمان می پردازیم. به امید مشاهده محاکمه شما در دادگاه صالح برای سهل انگاری در انجام وظیفه و ترک فعل. ولی تا آن روز عدالت، فعلاً فقط و فقط بگید که کی برای همه 85 میلیونمان واکسن تأیید شده وارد و توزیع رایگان می کنید. بدون زبان بازی: فقط کی؟!
چه در کرونا و چه در اقتصاد، بانک های ربوی بلای جان ایران. بانک ها و صاحبان مالساز و کاخ نشینشان و مسئولین وابسته برای سود بیشتر و عدم ورشکستگی نه میگذارند قرنطینه سراسری اجرا شود و نه قیمت دلار پایین بیاید.
یعنی رکورد زدیم؟
تا وقتی تعطیل نکنید وضع همینه الکی نصف مشاغل رو تعطیل کردید و حالا اگر هم بخواهید دو هفته همه را تعطیل کنید اونایی که تعطیل بودن آسیب بیشتری میبینن اگر همه مشاغل بلااستثنا دو هفته تعطیل میشد امروز به جای چهارده هزار مبتلای جدید احتمالا شاهد نصف این تعداد بودیم
پرویز پورحسینی بازیگر عزیز هم امروز بر اثر کرونا درگذشت.
تا کی باید شاهد فوت عزیزان بر اثر کرونا باشیم؟
ایراد از کجاست؟
می بینم که امروز هم رکورد مبتلایان زده شد.. ستاد ناکارآمد کرونا تبریک ...ملت همیشه عزادار، تسلیت.
جای تشکر داره از بانک مرکزی که بعد از 10 سال همزمان با شدت گرفتن بحران کرونا از اول آذرماه کارمزدهای بانکی را افزایش داده اند و برای خدماتی که قبلا رایگان بود هزینه می گیرند!!!
به عنوان مثال برای پرداخت غیرحضوری قبوض، قبلا کارمزدی دریافت نمی شد و الان برای پرداخت قبوض به شکل غیرحضوری برای هر قبض 120 تومان هزینه کارمزد می گیرند.
برای تراکنشات پایا و ساتنا که قبلا مجانی بود الان کارمزد اضافه می گیرند.
برای صدور رمز جدید کارت کع قبلا رایگان بود 1000 تومان کارمزد می گیرند.
کارمزدهای انتقال کارت به کارت را هم افزایش داده اند.
این همه این مدت کسایی که در بانک ها سپرده داشتند به اندازه کافی ارزش ریالی سپرده هایشان کاهش داشت.
دیگر چه نیازی به این کار بود؟
آن هم در شرایط بحران کرونا و همزمان بحران اقتصادی که همه میخواهند کارهای بانکیشان را غیرحضوری انجام بدهند؟؟؟؟
آیا این تصمیمات بانک مرکزی با ستاد کرونا هماهنگ شده هست یا خیر؟
پارسال این موقع دولت میگفت كرونا نیست ولی مردم میگفتند اومده دروغ میگن
حالا امسال دولت میگه بخدا كرونا هست ولی
مردم میگین كرونا رفته دروغ میگن
یک پیشنهاد:
اگر کفاف می کند و می تواند موثر باشد( با توجه به آمار واگنها) ٬ فورا همه واگن ها و لوکوموتیو های قطار های زیر زمینی شهرها به تهران عاریه داده شوند. در عوض همه تونل کن های موجود در تهران به شهر های عاریه دهنده منتقل شده و بجای حمل و نقل مسافر( که بجز مشهد آن هم در ایام کثرت زائرین سافر کمی دارند) به توسعه خطوط پرداخته شود.
در این بین اگر شده حتی با یاری گرفتن از مستشار های کشور های پیشرفته تر حتما در کنترل سیبرنتیکی ترافیک قطار های زیرزمینی با سرعت و تعداد بیشتر برنامه ریزی کامپیوتری و لجستیکی انسانی متناسب انچام شود.
یاد آوری: وقتی تعداد و سرعت قطار ها بیشتر می شود باید از سطوح ویژه بالاتر کنترل ترافیک استفاده کرد که به فرض اگر هم مدیران و کارکنان متروهای ایران بصورت نظری از آن اطلاع داشته باشند ٬ در عمل کم تجربه اند و اقدام بی ملاجظه روی توسعه فوری نظیر پیشنهاد فوق می تواند فاجعه بار باشد
من بارها گفتم و وسی جواب نداد. جوابها هم همش مسخره بودن. دقت کردین عالبه روزهای تعطیل امار کشته ها کم میشه.
روش مقابله با کرنا مشخص است و در تمام کشورها هم یکی است تا زمانی که اراده لازم برای بکارگیری این روشها وجود نداشته باشد ویروس در جامعه باقی خواهد ماند
اگر هم کنترل نصف نیمه ای هم باشد در مراکز شهرها هست سری به حاشیه نشینان شهرها بزنید ببینید چه خبر است دیروز بنده به صورت اتفاقی به عزت اباد درحاشیه شهرستان خوی رفتم دیدم که هیچ مغازه ای تعطیل نیست ارایشگاه باز قهو ه خانه باز دسته دسته مردم جلوی افتاب بدون حتی یک ماسک وفاصله کنار هم نشسته اند حتی متشین عروسی هم جلوی در اماده برگزاری مراسم عروسی بودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها