بازدید 7135

سارقین مسلح در کرج دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۱۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 27 November 2020

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند ۵ نفره سارقان که به تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت ۲ قطعه شمش مس با آلیاژ صنعتی خاص به ارزش ۴ میلیارد کرده بودند، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

به گزارش میزان، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی البرز مبنی بر این که فردی برای فروش ۲ قطعه شمش مس گران قیمت به افرادی مراجعه کرده و در آن‌ها نیز با دعوت وی به محلی در خارج شهر با تهدید سلاح گرم شمش وی را به سرقت برده و متواری گشته اند، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرائم جنائی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مالباخته به وسیله یکی از آشناهایش با خانمی که سردسته باند سارقان بوده آشنا می‌شود که در حین ملاقات با او و کارشناسی که همراه وی بوده، افرادی با سلاح سرد وارد محل حضور آن‌ها شده و اقدام به سرقت شمش‌ها کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه هر ۵ سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در نیمه‌های شب در چند عملیات غافلگیرانه هر ۵ نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی با بیان این که با هوشیاری کارآگاهان نقشه سارقان برای سرقت‌های دیگری که طراحی کرده بودند، نقش بر آب شد، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه سلاح کمری و چندین قبضه سلاح سرد کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص این متهمان، یادآور شد: ارزش شمش‌های به سرقت رفته توسط این باند سرقت ۴ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر