بازدید 10038

برکناری یک شهردار برای شرکت در مراسم ترحیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: سرپرست شهرداری الیگودرز به‌دلیل برگزاری و شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگانش عزل شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 27 November 2020

به گزارش «تابناک»، محمود ثمینی در گفت‌وگو با تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به علت لغو حکم سرپرست شهرداری شهرستان الیگودرز اظهار داشت: سرپرست شهرداری الیگودرز به‌خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم شرکت در تجمع‌ها و برگزاری مراسم‌های عزا متأسفانه با برگزاری و شرکت در مراسم عزاداری یکی از بستگانش مصوبات را نقض کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر برگزاری مراسم عزا و ایجاد تجمع توسط سرپرست شهرداری الیگودرز، پس ازبررسی‌های انجام‌شده دستور عزل سرپرست شهرداری الیگودرز صادر شد و سایر اقدامات قانونی دیگر در این رابطه انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله کرونا جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی ممنوع است و با افرادی که مصوبات را نادیده می‌گیرند به‌شدت برخورد و سایر اقدامات قانونی مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این رابطه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای محدودیت‌ها به مدیران استان عدم شرکت و برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ابلاغ شده است در همین راستا مواردی مبنی بر حضور برخی مدیران گزارش شده است که تذکرات جدی داده شده که خوشبختانه تکرار نشده است.

ثمینی گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه برگزاری و شرکت مدیران استان در مراسم تجمعی ممنوع و به‌طور یقین براساس مصوبات ملی کرونا با آنها برخورد می‌شود و در این رابطه با کسی تعارف نداریم.

وی تصریح کرد: امروز سلامتی مردم در اولویت است و مسئولان از جمله کسانی هستند که باید بیشتر از مردم عادی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار