بازدید 7423

ابتلای ۳۶ هزار و ۴۹۷ زنجانی به کووید ۱۹

از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان تا کنون، ۳۶ هزار و ۴۹۷ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند ۲۴۸ نفر از آن‌ها جزو آمار مبتلایان روز بوده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 26 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۵ هزار و ۷۹۳ نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۴ هزار و ۶۷۲ نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی به کووید ۱۹ از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ۳۰ هزار و ۷۰۴ مورد بوده است که ۲۰۳ مورد از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۳۶ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۶۲۹ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۴۵ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۶ هزار و ۵۵۳ نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا ۸۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند که ۱۰ نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی