شرط حضور «چخزر» در هفته آینده

اروجی، مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه سه شرکت آماده عرضه اولیه هستند از عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد «چخزر» در هفته آینده به شرط دریافت اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 25 November 2020

به گزارش بورس تابناک، افسانه اروجی در خصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه شرکت ها در فرابورس که به دلیل شرایط بازار از اول مهر به این سو متوقف شده (آخرین مورد مربوط به سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در اول مهر) گفت: درحالی فرایند بررسی ها و پذیرش شرکت های جدید ادامه دارد که از میان شرکت های آماده تر، سه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن و سپیدار سیستم، زمینه  کشف قیمت را دارند.

وی ادامه داد: در این میان اگر مدیران چخزر اقدام به ارایه گزارش ارزش گذاری کنند، هفته آینده با ۱۷.۵ درصد سهام، آماده واگذاری سهام به عموم و صندوق ها خواهد بود و ۱۰ درصد دیگر ظرف مدت ۶ ماه پس از عرضه اولیه واگذار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، صنایع چوب خزر کاسپین درحالی پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۶ مهر در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد که ۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۲۱۱ نفر نیروی انسانی به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین تعلق دارد که از زیرمجموعه های هلدینگ تاپیکو و از شرکت های اقماری شستا به شمار می رود.

سرمایه شرکت در بدو تاسیس بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی ۵ مرحله به ۲۰ میلیارد تومان رسیده و از زمان تاسیس در دی ۶۹ تا سال ۷۹ فعالیت عمده ایی نداشته و از این سال تکمیل کارخانه در ارتباط با اجرای طرح MDF شروع و به موجب پروانه بهره برداری صادره از ۲۱ تیر ۸۵ توسط وزارت صنایع و معادن، بهره برداری از کارخانه با ظرفیت ۳۳۵۰۰ مترمکعب در سال از مهر ۸۳ آغاز شده است.

سود هر سهم چخزر در سال مالی منتهی به اسفند سال گذشته و با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی ۱۷۴۲ ریال و در نیمه اول سال جاری ۸۹۲ ریال اعلام شده است.

 

منبع: سنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان