بازدید 7434

فکری: اگر کاشته میلیچ نبود، بازی مساوی می‌شد

کد خبر: ۱۰۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 25 November 2020

محمود فکری بعد از برتری استقلال با یک گل مقابل ماشین سازی اظهار کرد: جا دارد از تک تک بازیکنانم بابت بازی خوب و کسب سه امتیاز تشکر کنم. در هفته‌های اول گرفتن امتیاز خیلی سخت است چون هماهنگی به طور کامل ایجاد نشده ولی در مجموع مهم این است که در بازی‌ها سه امتیاز را به دست آوریم و بتوانیم شرایط خوبمان را در جدول حفظ کنیم و بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر بازی کنیم و بازی‌های پرگل‌تری را به نمایش بگذاریم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در واکنش به اینکه آیا از نحوه نمایش تیمش راضی است چرا که اگر میلیچ ضربه کاشته نزده بود بازی مساوی می‌شد، گفت: اگر از ضربه ایستگاهی گل نمی‌زدیم طبیعتا بازی مساوی می‌شد. الان ۴۰ درصد از گل‌ها در فوتبال دنیا روی ضربات ایستگاهی و کرنرها به ثمر می‌رسد. در هر حال ما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم موقعیت‌ها را افزایش دهیم. مطمئنا در هفته‌های اول نتیجه‌گیری خیلی مهم است که از نظر امتیازی عقب نمانیم و در هفته‌های بعد می‌توانیم هماهنگی لازم را ایجاد کنیم و بتوانیم بازی زیباتری را به نمایش بگذاریم. همین که بازیکنان تلاش کردند و سه امتیاز را گرفتیم، راضی هستم. ان‌شاء‌الله در بازی‌های آینده به فکر گرفتن سه امتیاز و ارائه بازی زیبا هستیم.

وی درباره حواشی بعد از دیدار با فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: حق هر تیمی است که در فضای جوانمردانه فوتبال بازی کند. من، بازیکنان و کادرفنی استقلال حق داریم در فضای سالم فوتبال بازی کنیم. فوتبال یک ورزش جوانمردانه است. در درجه اول از داور چهارم و ناظر بازی گلایه دارم که نباید این فرصت را به حریف دهند که لحظه به لحظه و از دقیقه یک بی‌احترامی و فحاشی کند و اگر ما حرفی زدیم بلافاصله فیلم بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر