بازدید 40908
توضیحات وزیر بهداشت درباره واکسن کرونا و طرح شهید قاسم سلیمانی

خرید حدود ۴۲ میلیون واکسن کرونا از خارج از سه محل در دستور کار است/ دستور رئیس جمهور در خصوص ادارات خصوصی و توزیع مرغ/ مرگ و میر کرونا کم می‌شود/ یک واکسن ایرانی وارد مرحله کارآزمایی شد

وزیر بهداشت که دو روز پیش از ورود چهار واکسن ایرانی ساخته شده برای کرونا به مرحله کارآزمایی بالینی خبر داده بود، امروز از دریافت تاییدیه تنها برای یکی از این واکسن‌ها خبر داد و توضیحات جدیدی درباره واردات واکسن کرونا به کشورمان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 25 November 2020
تابناک اجتماعیوزیر بهداشت که دو روز پیش از ورود چهار واکسن ایرانی ساخته شده برای کرونا به مرحله کارآزمایی بالینی خبر داده بود، امروز از دریافت تاییدیه تنها برای یکی از این واکسن ها خبر داد و توضیحات جدیدی درباره واردات واکسن کرونا به کشورمان ارائه کرد.

به گزارش «تابناک»؛ سعید نمکی در گفت‌وگوی زنده با کاربران شبکه های اجتماعی و مخاطبان رسانه ملی، با تبریک هفته بسیچ گفت: در این هفته طرح شهید قاسم سلیمانی را با همکاری بسیج برای آموزش همگانی، بیماریابی و افزایش تست، درمان زودرس و سرپایی و مدیریت بیماری قبل از رسیدن به بیمارستان آغاز می‌کنیم.
 
وی افزود: این اقدام همان طرحی است که مقام معظم رهبری برای ارائه خدمات محله، خانه و خانواده محور فرمودند که با کمک سفیران سلامت در اقصی نقاط کشور با همکاری نیرو‌های بسیج اجرا می‌شود و حتما در پایان این طرح دستاورد‌های بزرگی را به جهان اعلام می‌کنیم و قطعا در کاهش ابتلا، بستری و مرگ و میر بیماران کووید۱۹ موثر است.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: اگر مردم هنوز از مرگ و میر کرونا اخبار ناخوشایندی را دریافت می‌کند، ناشی از تل انبار بی دلیل بیماران در مراکز درمانی است که گرفتار آن هستیم و در آینده نزدیک با کاهش موارد ابتلا و بستری حتما موارد مرگ و میر کرونا هم کاهش پیدا می‌کند.

نمکی گفت: از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌کنیم. طبق گزارش‌ها همکاری مردم به بالای ۹۰ درصد رسیده و این نشان از همکاری مردم با خدمتگزاران خودشان در نظام سلامت است.
 
خرید حدود ۴۲ میلیون واکسن کرونا از خارج از سه محل در دستور کار است/ دستور رئیس جمهور در خصوص ادارات خصوصی و توزیع مرغ/ مرگ و میر کرونا کم می‌شود/ یک واکسن ایرانی وارد مرحله کارآزمایی شد


دستور رئیس جمهوری برای تعطیلی ادارات و شرکت‌های خصوصی


وزیر بهداشت گفت: چند مورد بود که موجب نگرانی وزارت بهداشت، این موارد را به رئیس جمهوری گزارش دادیم؛ اول ترافیک صبگاهی به علت حضور مردم در شرکت‌های خصوصی و ادارات دولتی بود که بیش از آنچه که فکر می‌کردیم تاثیرگذار بود و در مترو و اتوبوس شاهد تراکم مردم بودیم، رئیس جمهوری نیز دستور دادند که ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی باز هم نیرو‌های خود را کاهش دهند و در حد تعطیلی باشند.

وی ادامه داد: در مصوبه ستاد ملی کرونا برای محدویت‌ها هم آمده است که شرکت‌های خصوصی هم مشمول این طرح هستند و اگر رعایت نکنند، همکاران وزارت بهداشت و قرارگاه عملیاتی کرونا در وزارت کشور مجبور به برخورد و تعطیلی خواهند بود تا در رفت و آمد شهری مشکل ایجاد نشود.

نمکی گفت: مشکل دیگر توزیع مرغ در بازار‌های سبزی و تره بار در روز‌های گذشته بود که باعث می‌شد انبوه مردم جمع شوند و ریتم (برنامه) وزارت بهداشت را به هم ریخت. رئیس جمهوری به وزیر جهاد کشاروی و صنعت دستور داد که این موارد به سرعت ساماندهی شود، تا این مشکل را نداشته باشیم.
 
خرید حدود ۴۲ میلیون واکسن کرونا از خارج از سه محل در دستور کار است/ دستور رئیس جمهور در خصوص ادارات خصوصی و توزیع مرغ/ مرگ و میر کرونا کم می‌شود/ یک واکسن ایرانی وارد مرحله کارآزمایی شد


آخرین اخبار خرید و تولید واکسن کرونا در ایران


وزیر بهداشت افزود: مساله دیگر تامین واکسن کروناست که آن را از سه راه دنبال می‌کنیم: یکی از طریق خرید واکسن از مجموعه کووکس و سازمان بهداشت جهانی که برنامه ریزی کردم ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز از این طریق وارد می‌کنیم که حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ نفر و حدود ۱۰ درصد را پوشش می‌دهد، چون این واکسن باید برای هر نفر دو دوز تزریق شود.

وی گفت: اقدام بعدی تامین حدود ۵.۵ میلیون دوز واکسن از قالب قرارداد مشترک با یک کمپانی خارجی و همچنین خرید ۲۰ میلیون واکسن از یک کمپانی خارجی دیگر و در مجموع ۴۲ میلیون دوز واکسن خریداری می‌کنیم که حدود ۲۱ میلیون نفر را پوشش می‌دهد.

نمکی ادامه داد: واکسن داخلی هم خوب پیش می‌رود و علیرغم نظر عده‌ای که به تولید داخل باور ندارند، شرکت‌های دانش بنیان و دانشمندان داخلی در ۱۲ شرکت مشغول تولید این واکسن هستند و حداقل ۴ شرکت جلوتر از بقیه هستند. سازمان بهداشت جهانی مراحل آن‌ها را قبول کرده است. یکی از این شرکت‌ها، اجازه آزمایش انسانی واکسن کرونا را در ایران دریافت کرده و هفته آینده کار روی انسان را شروع می‌کند، فاز حیوانی این واکسن با موفقیت تمام شده و امیدوایم در چندماه آینده، مژده ساخت واکسن را به استخضار ملت شریف ایران برسانیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۳
دستوراتی که در واقعیت وجو دارند
:
مردم فعلا مرغ نخورند
با شلوغی مترو بسازید یا استعفا دهید و خانه بنشینید
ماسک بزنید.واکسن ایرانی نداریم.خارجی هم برای مسئولین است.تمام
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
لطفا برو

ته صف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ما فعلا دنبال مرغ یخی و روغن جامد هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اصل لانه کبوتری در ریاضی را کی بلده؟
42 میلیون
فقط به نصف این تعداد میرسه یعنی 21 میلیون نفر.
تکلیف 64 میلیون نفر دیگه چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
آقا اون بسته معیشتی صدتومنیه هست برا منو بدین مردم امریکا و اروپا اینجور که اخبار میگه خیلی بدبختن اشک تو چشمام جمع شده
ناشناس
| Japan |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
قبل ازانقلاب روحانیون آنزمان میگفتندگوشت یخزده نخوریدچون حرام است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آقایون، نگران پول هایتان نباشید. قرار نیست که مجانی واکسن بزنن، قراره که پول هم بگیرند و این همه ناز کردن نداره!!! فقط یک سفارش بدن. مشکل دلار دارید؟ واکسن را به دلار بفروشید. بهتر از هیچی هست. واکسن مدرنا بیست و پنج دلار هست و خیلی هم گران نیست، حداقل با خیال راحت میریم سر کار و جبران میشه اون بیست دلار
یکی از منابع واکسن همون واکسن روسیه که حتی پادشاه پوتین ازش استفاده نکرده؟ باشه شما همینم بیار، اول روی مقامات تست کنید، بعدش مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
مقامات کلا مگه چند نفرند که روسی بزنند؟ یه چندتا فایزر و مدرنا بالاخره برای مقامات کافیه شما همون روسی یا چینی هم بتون برسه سه سال بعد کلاهتون را بندازید بالا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
واکسن روسی وچینی را اول به انهایی تزریق کنید که مخالف قرنطینه قم وحرمها بودند بعدش برای نمایندگانمجلس وبرای ملت ایران لطفا واکسن امریکایی بخرید
ممنونم از دولت مردان واقعا دست مریزاد



حداقل یه دو وسه هفته ایی سرمون در تهیه مرغ گرمه



لطفا بیکار ننشینید برای بیکاری هفته آینده ما هم کارآفرینی بفرمائید



عجب اشتغالی ایجاد میکنید



واقعا در دنیا لنگه ندارید



چطوره این نوآوری رو صادر کنیم به کشورهای دیگه؟
شرکت های خصوصی با توان نیرو باز هستند و صبح و عصر وسایل حمل و نقل عمومی مملو از جمعیت است. تا وقتی تعطیلی عمومی اعلام نشود این اقدامات بی اثر خواهد بود
شرکت های خصوصی حتی قبول نمیکنند که نیروها رو کمی زودتر تعطیل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
شرکت خصوصی مگر اجاره و حقوق و مالیات این مدت را دولت میده که بتونه تعطیل کنه؟ این حمایتها را باید دولت بکنه تا شرکت با کمال میل بتونه با این شرایط وفق بده نه اینکه به زور بخواند تعطیل کنند بعد هم برای مالیات و برق و اب و... جزیمه بفرستند
حداقل هفته آینده رو تعطیل عمومی اعلام کنید شهر خلوت بشه شاید امار پایین بیاد
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تنبل


باشه بهش میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سبوس مرد باش بیا هر روز تو تهران با اتوبوس و مترو تردد کن ببینیم تو تنبلی یا ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تعطیل نکردن تنبلی حساب میشه
تعطیل نکردن یعنی هیچ کاری نکردن و دست روی دست گذاشتن و باز گذاشتن میدان برای ویروس
42 میلیون دوز واکسن؟ باور کنیم؟به خدا دو میلیون میخرین اونم واسه نور چشمی هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
واکسن داخلی هم هست. حالا هروقت البته واکسن آنفولانزای داخلی دیدید 100 سال بعدش هم کویدش میاد.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
از قدیم گفتن ،سنگ بزرگ علامت نزن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
برای بیست و یک میلیون نفر کافی هست، بقیه چی؟؟؟هشتاد و پنج میلیون آدم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خب در واقع اینجوری حساب کردن که اون ۶۴ میلیون میمیرن مسئولین هم راحت میشن از فکرکردن به اشتغال و ازدواج.
دستفروش ها و کاسب های بنده خدا رو مجبور به تعطیلی کردید چرا ادارات خصوصی که بیشترین تعداد افراد مسیرهای حمل و نقل عمومی در این شرکتها هستند رو ملزم به تعطیلی نمیکنید؟
دولت تدبیر وامید !!!!!!!!!!!!!!!
شما می تونستی واکسن آنفلانزارو وارد می کردی که از تابستون جناب مردانی گفتن خریداری شده و توی انباره.
وعده، وعده و بازهم وعده.
آقای وزیر محترم وزرارت(شعار) شما از روزی که به مصدر وزارت رسیدید تا کنون به صحبتها و مصاحبه هایتان رجوع کنید ببینید تاکنون چقدر حرفهای ضد ونقیض زدید .
آقای وزیر می گوید برای 21 میلیون نفر واکسن وارد می کنند. تکلیف 63 میلیون نفر بقیه چه می شود؟ بقیه بریم به روغن بنفشه پناهنده بشیم؟
چی شد ایران از شاهی به گدایی رسید قرار نبود این جوری شه کیا خرابش کردند باید جواب پس بدهند
توی یه سکانس از فیلم گوزن ها مردم هجوم برده بودند به یه ماشین که گوشت نذری آورده بود بین مردم پخش کنه آیا دیگه خبری از اون آدم های خیر هست الان که گوسفند قربونی می کنند برای همسایه و فامیل می برند و یه ذره از اون هم نصیب فقرا نمیشه
حکومتهای متمدن جهان شامل آمریکا، چین، اتحادیه اروپا، روسیه و کانادا، میلیاردها واکسن پیش خرید کرده اند و همه مردمانشان را به رایگان (جهت اطلاع جناب وزیر، رایگان=مجانی=بدون پرداخت پول) واکسینه خواهند کرد. شما که مدعی دولت مردمی هستید، چرا به جای این بازی با کلمات، تضمین و اعلام نمی کنید که 170 میلیون دوز واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی را در اسرع زمان وارد و به شکل کاملاً رایگان و بدون تبعیض به همه ساکنان ایران تزریق خواهید کرد؟ خیلی سخته براتون این را بگید؟ خیلی براتون سخته از سفره بزرگ کرونا چشم پوشی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اینها یه چیزی رو مجانی بدن؟ شوخی می کنی.
اون ۸ ملیون اول که به درد بخور هست مال مسپولینه چرا رای همه مردم سفارش نمیدین؟
اروپا 300 میلیون وز می خره ما هم حالا می خواهیم بخربم 21 میلیون نفر اونم خودمون مخصوص ها
40 ساله واکسن آنفولانزا رو نصف جهان تولید میکنن شما هنوز نتونستی ، بعد صحبت از واکسن کرونا میکنی ؟؟؟
چی فرض کردید ملت رو ؟ چقدر لفاظی میکنید آخه ، علت داره البته !!!!
هر وقت وارد کردی و مردم را در الویت قرار دادی اونوقت باور می کنیم .باید نام نمکی به عنوان بزرگترین شعار دهنده سال در گینس ثبت شود.
نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی قلبها را رئوف میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
چه ربطی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اونچه دلهاراارام وقلبهارا ارامش میدهد نام یاد وذکر خدا وصلوات برمحمد.ال محمد وتوسل به معصومین هست ولاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
البته تو قرآن فقط یاد خدا است !
الا بذکر الله تطمئن القلوب
تابناک لطفا مثبت و منفی ها را دستکاری نکن
من بعنوان یک میکروب شناس،از ایشان تقاضا میکنم، حداقل مسایل علمی را مثل سخنرانی های سیاسی عنوان نکنند.کمی واقعیت را هم به مردم بگویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آخه روشون نمی شه واقعیت رو به مردم بگن.بگن‌‌چی؟بگن هنوز یه انسولین با کیفیت برای دیابتی ها نساختیم؟
واقعا اصلاح طلبها و دولتشون فاجعه بود و در تاریخ هم ثبت شد
اصولگراها هم عین همین گروه هستند
یکی از یکی بدتر
واکسن انفولانزا رو مدام می گفتن مهر میاد
دریغ از یه دونه عرضه در داروخانه
نمیدونم چرا هنوز دنبال انتخابات 1400 هستند
با چه رویی
با چه کارنامه ای
من بمیرم ار این ها نمی زنم حتی اگه مجانی بدن بارم میخوان تست کنن میا ن ایران تست کنن، پولم میگیر ند خند دار ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
خیلی جالبه! داروهای اساسی مثل انسولین و داروهای سرطان رونمی ذارن وارد بشه و می گن تحریمیم،بعد واکسن کرونا که همه جای دنیا دنبالشن رو می خان وارد کنند؟!!!یه جای کار می لنگه
لیبل ها رو آماده کردن به محض وارد کردن واکسن بزنن روی محصولات و به اسم خودشون جنجال رسانه ای به پا کنن
در جهت اجرای طرح شهید سلیمانی قرار شده مراسم دعای دسته جمعی برای رفع کرونا و باز شدن گره مشکلات اقتصادی اجرا شود. امشب در ۲۰۰۰ خانه استان گیلان به صورت دسته جمعی دعای استغفار و استغاثه و .... خوانده می شود. مسئولی که عرضه اداره مملکت ندارد بهتر است بنشیند در خانه تا کسی که بلد است بیاید سر کار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
کاربلد داریم؟ اگر داشتیم تاالان میومد ویا معرفیش میکردند نه اینکه متوسل به نظامیان شویم
42میلیون واکسن کرونا اینطوری تقسیم میکنند
1-کل روحانیان سراسر کشور اگر5000روحانی داشته باشیم وهرکدام سه نفر 15000نفر
2- کل مقامات چه اصلاح طلب چه اصولگرایان اگر2000نفر داشته باشیم هرکدام سه نفرجمعا 6000نفر
3- کل خانواده های شهدا1میلیون نفر میانگین3نفر3میلیون نفر
4-کل جانبازان1میلیون نفر میانگین 3نفرجمعاسه میلیون نفر
5- نهادهای نظامی خاص اگر2میلیون نفر باشند وهرکدام سه نفر6میلیون نفر
6- امرا وسرداران واستانداران وشهرداران وفرمانداران و............جمعا باخانواده هایشان 1میلیون نفر
7- نورچشمی ها بقیه واکسن باقیمانده
برید کنار سرمو بزنم به دیوار آخه شما مردم رو چی فرض کردید شما یک کارت ملی نمیتونید درست کنید واکسن کرونا میخایین درست کنید؟
امیدوارم روسی و چینی نباشند !
کانادا با ۳۵ میلیون جمعیت ۴۲۰ میلیون دوز واکسن خریده و ما با اینهمه هارت و پورت برای ۸۵ میلیون جمعیت بفکر خرید ۴۲ میلیون واکسن؟ راست می گفت امام جمعه نمره موقت که این دنیا برای زجر کشیدن است البته فقط برای ملت ایران.
من به واکسنی که توسط دولت وارد شود اطمینان ندارم
فقط اینو میدونم کشورهای دیگه تو اوضا کرونا دارن ارزون میکنن همه چیو اینجا هر روز داره گرونتر میشه ،،،سر در نیاوردم
با سپاس از توضیحات مرتبط آقای وزیر و همه رسانه ها و دلسوزان مرتغع کننده نگرانی ها و دغدغه های این ملت شریف در این چند روز که بهرحال علاوه بر گرفتاریهای متعدد و طولانی ناشی از تحریمهای بدخواهان ادامه و تشدید بحران کرونا هم، گرفتاریهای اقتصادی و اجتماعی و خصوصی همه افراد را بویژه در ماههای اخیر باهم مخلوط کرده است که مطمئناً اگر با همت و همراهی آحاد فعالان و نخبگان ملت و دولت تداوم داشته باشد، جای امیدواری است که روند شیوع شدید این بیماری با توکل بر خدا با کمترین هزینه های جانی و مالی و فکری بزودی مرتفع گردد...اما یک ابهام بزرگ در فرمایشات آقای وزیر بود و آن اینکه فرموده اند در روند ریشه کنی این ویروس ۹۰ درصد مردم با ما همکاری دارند !؟ یعنی آیا ۹۰ درصد همه مردم، همه شیوه های بهداشتی را کاملاً رعایت می کنند؟!.. آنهم در همه شهرها و روستاها؟! و یا ۹۰ درصد مردمی که آقای وزیر در محیط های کار مشاهده می کنند؟ و یا ۹۰ درصد مردم برای رعایت محدودیتهای شبانه همکاری دارند!؟؟....
که در نهایت با وجود بسیاری از افراد کم سواد در همه شهرها و بویژه حدود ۳۰ درصد جمعیت فعلی ساکن در روستا ها، بعید است که ۹۰ درصد کل مردم همه شیوه های بهداشتی را حتی با همین شدیدترین محدودیتهای شبانه ای که اخیراً اعمال شده است، بتوانند کاملاً رعایت کنند!...و نهایتاً از آنجا که دقیقترین رعایتها و بیشترین تعطیلی ها حتی در ایتالیا و آلمان، چندان مثمر ثمر نبوده بنابراین دنبال کردن راهکار واکسن، اصلی ترین و بهترین راه حل است..
و البته بنا بر امیدواریهای دولتمردان کشوری و وزارت بهداشتی؛ بهتر است تلاشهای پژوهشگران شریف داخلی هم ادامه یابد تا اگر واقعاً در یکی دوماه آینده به واکسن نهایی رسیدیم که چه از نظر اقتصادی و چه از نظر توانمندی علمی کشوری قابل تقدیره.. اما اگر نشد؛ چون جان و مال و روان اکثر مردم مطرح است، بهرحال بهتر است که با خرید واکسن ۹۰ درصد، ۹۰ درصد مردم ایمن شوند و یا با واکسن ۹۵درصدی، ۹۵ درصد مردم.. و آن ۵ درصد و یا ۱۰ درصد مقاوم هم اگر ایمن نشدند، مسلماً هزینه اقتصادی و فکر و دارویی برای جامعه که خیلی کمتر از گرفتاری همه جامعه است!... ضمن اینکه با واکسیناسیون عمومی و نابودی ویروس در بدن اکثریت قریب به اتفاق افراد و با همین آگاهیهای بیش از پیش جامعه به رعایت توصیه های بهداشتی و ضد ویروسی، آنها هم خیلی کمتر احتمال دارد که مبتلا شوند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ایرانیاتنهاقشرین ک بویی از بهداشت نبردن عادت بدهند هر روز برن دوش بگیرن پروتکل
کرونا فدا سرشون
مهم مهم مهم لطفا به مسئولان بفرماييد يك يا چند كشتى نفت بجاي دويست ميليون يورو بدهند حالازكه نفتمون نميخرن
از 21میلیون واکسن خریداری شده توسط وزارت بهداشت احتمالا باید 10میلیون آن سر از بازار آزاد دربیاورد ویا درمرز ها ی خروجی سر برآورد پس بهتر است وزیر محترم میزان پرت واکسن باید روشها را نیز در آوازشان منظور کنند تا خدای نکرده کم و کسر نداشته باشند ،ویا کانال توزیع را از غذا و دارو جدا کنند .
من قبلا طرفدار غرب بودم اما با کارهایی که این چند ساله غربیها کردند، اعتمادم رو کامل بهشون از دست دادم. من احتمالا واکسن چینی رو ترجیح میدم البته باید اطلاعات بیشتری در مورد واکسنها منتشر بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سلام سایبری خوبی داداش چه خبر از گردان ؟
؟ انهایی که چشمشان را روی ویروس کرونا بستند و ماهان را مجبوربه پرواز به چین کردند بدانند چین واکسن رونا را مجانی از دو هفته دیگر در ترکیه توزیع میکند.
هر چند دولت به پیشنهادات توجه نمی کند و همیشه کار اشتباهش را انجام می دهد ولی پیشنهاد می کنم بانک اطلاعاتی خود را برای افرادی که تیتر آنتی بادی بالا دارند و نیاز به واکن ندارند تا حد امکان تقویت کند تا بتواند به افراد بیشتری واکسن برساند
از کامنتها مشخصه چقدر اعتماد عمومی زیاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
این مردم فقط حرف میزنن موقع خریدن همه تو صف هستن
جهت اطلاع وزیر بهداشت: جمعیت ایران ۸۵ میلیون نفر است نه ۲۱ میلیون!
صندوق ملی ارز و‌صندوق ملی توسعه برای چنین روزهایی است!
زورتون ‌میاد پول مردم را برای خودشون خرج‌کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
چه پول خرج کردنی؟؟؟ قرار نیست که مجانی واکسن بزنن، قراره که پول هم بگیرند و این همه ناز می کنند!!! فقط یک سفارش بدن. مشکل دلار دارید؟ واکسن را به دلار بفروشید. بهتر از هیچی هست. واکسن مدرنا بیست و پنج دلار هست
تا وقتی ادارات مخصوصا ادارات خصوصی باز هستن تهران شهر کرونا باقی می مونه من پیک موتوری کار میکنم امروز یه بسته از یه شرکت فیلم سازی بردم به یه شرکت دیگه تو یکیش ۳۰ تا آدم تو یکیش ۵۰ تا آدم بعد میخوان کرونا رو شکست بدن فکر میکنید این ازدیاد شلوغی مترو و ماشین برای چیه همین شرکتهاست تورو خدا اداراتی که مهم نیستن رو تعطیل کنید تا این بیماری کمتر بشه
تا وقتی این ادارات مخصوصا ادارات خصوصی باز هستن کرونا هم تو تهران هست من تو پیک موتوری کار میکنم امروز از شرکت فیلم سازی به یه شرکت دیگه بسته بردم باورتون نمیشه تو یکیش ۳۰تا آدم تو اون یکی ۴۰تا خوب همین میشه که مترو و خیابون هنوز شلوغه دیکه تورو خدا این اداراتی که ربطی به مایحتاج مردمی ندارن تعطیل کنید
خود دولت مصوبات ستاد کرونا را اجرا نمیکند اداره ما موظف کرده که ۵۰ درصد کارمندان باید در اداره حضور یابند و گفتند که دستور فرمانداری تهران است در حالی که با حضور یک سوم کارمندان نیز کار ارباب رجوع انجام میشود.
اول به اونایی که بیماری زمینه ای دارن بزنید، تِ رِ خِدا
رحم کن نمکی زود بیارش
میخوایم بریم سرکار
ادارات تعطیل هم بشه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رضایت نمیده میگه ما دولتی نیستیم باید بیایید سرکار خیلی از همکاران ما هم مبتلا شدند
فعلا واکسن آنفولانزا رو بیارید واکسن کرونا پیشکش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر