بازدید 25177

آخرین آمار کرونا در ایران تا پنجم آذر/ باز هم رکورد بیماران شناسایی شده در یک روز شکست

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۳۸۴۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۸۳۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 25 November 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۸۹۴ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سیزده هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که دو هزار و ۳۷۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۸۹۴ هزار و ۳۸۵ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۶۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۶ هزار و ۲۰۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۶۲۵ هزار و ۶۰۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۸۳۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۵ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۳
متاسفانه شادروان پرفسور تاکاشی باباشی با دیدن آمارها و متوجه شدن از اشتباه فاحشی که در توطئه دانستن بزرگنمایی بحران انجام داده بود، عصر دیروز با روش هاراگیری از دنیا رفت تا به زینال بندری بپیوندد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تاتاشیتوشه یک ضرب المثل ژاپنی برای شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ناشناس ۲۰:۲۲، ماماشی کوشه
مسئولين علمي ..نه شبه علمي ..
نگاهي به كشورهاي اطراف و حتي مثلا ضعيف تر مثل افغانستان و مثلا قوي تر مثل تركيه به لحاظ امكانات و بررسي متغيرهاي آن نمي تواند راهگشا باشد و جلوي اين همه فاجعه و از دست دادن عزيزان را گرفت ؟؟ ..اين عزيزان هموطن ما بودند كه به رحمت خدا رفتند و همه عزا داريم ..
آيا هنوز وقت آن نرسيده كه علمي فكر كنيم و با شبيه سازي بتوانيم مشكل را حل كنيم ؟
ايا وقت آن نرسيده كه به مرادن علم و عمل خصوصا در بخش دارويي كشور اعم از سنتي و مدرن اطمينان بيشتر كنيم ؟
امكانات دست شماست طور بخدا كمي علمي فكر كنيد و بدور از حواشي رفتار كنيد ..خدا ناظر است بر اعمال همه خصوصا شما كه قدرت داريد
وزارت بهداشت ترکیه شامگاه امروز یک‌شنبه 18 اکتبر 2020 با انتشار نمودار مربوط به آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته با بهبودی 1504 نفر دیگر شمار بهبودیافتگان کرونا در ترکیه به 304 هزار و 3 تن رسید.

براساس این داده‌ها، شمار قربانیان کرونا در ترکیه با مرگ 72 نفر دیگر طی یک روز گذشته به 9 هزار و 296 تن رسید و تعداد کل مبتلایان به این بیماری نیز با ثبت 1815 مورد جدید به 347 هزار و 493 نفر افزایش یافت.

همچنین 1427 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. میزان کل بیماران ذات‌الریه‌ای نسبت به مجموع کل 5.9 درصد است.

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه طی پیام توئیتری در زمینه گفت: بیش از 1500 بیمار بهبود یافته و روند پایدار در آمار بیماران وخیم ادامه دارد.
قرنطینه هم تاثیری نداره فقط مردم رو اسیر کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
نه قرنطینه ای دیده میشود و نه تعطیلی ، در این وضعیت مترو و خیابانها نشانی از تعطیلی دیده میشود؟
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
کدوم قرنطینه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تاثیرش از پایان دو هفته معلوم می شه چون دوران کمون بیماری دو هفته است.
سر قضیه کرونا و رسوا کردن دولت یهود و طرفتارانش در ایران و خارج از ایران دیشب روی لپ تاپم نرم افزار عجیبی و احتمالا جاسوسی، اتوماتیکالی نصب شد. حالا تحلیلش میکنم. فقط همین که این جماعت نژاد پرست چقدر از افشای حقیقت میترسن. خدایی من از چیزی نمیترسم. حتی فیلم های خارج از کشور من رو پخش کنید همه لذت ببرن
آقای یهودی که در طبقه همکف پلاسکو پوشاک میفروختی و چند مغازه در خ افریقا و میدان هفت تیر و دیگر مناطق تهران داری . نه در اجاره دادن مغازه در این شرایط کرونایی و نه در فروختن لباس های زننده به بچه مسلمان ها ظلم نکن. ظمنا به زبان عبری با فروشنده هات به مردم اینقدر توهین نکن. صبر رو به اتمام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خدایی خودتو به دکتر روانشناس نشون بده دیگه تو کلا رد دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خدابی چی می زنی؟!!!!!!!!!!!
چه خوب که قرنطینه جواب داد ... اینسری تنوع ایجاد کنید جای ۹ شب تا ۴ صبح ، ۴ بعدازظهر تا ۹ شب تعطیل کنید . باور کنید طبق نظر شما آمار همون زیر ۵۰۰ باقی می مونه . ( بین ۴۷۵ تا ۴۹۹نفر) قول میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
فقط همین محدودیت ۹ شب تا ۴ صبح تا حدودی رعایت میشود بقیه ساعات عملا روال عادی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
برای ملت ببخشید نفهمی
که هنوز توی این وضعیت میرن مهمونی و دور همی این نه شب تا صبح حیاتی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
اگر این تعطیلی های آبکی جواب میداد اروپا و سایر کشورها تعطیلی سفت سخت انجام نمی‌دادند
با این شکل تعطیلی دولت نشان داد بیماری را جدی نمیگیرد و مردم هم پشت سرش
ایران تنها کشوریه که همیشه آمارش خطیه!
آخه بودنمون چه تاثیری به حال شما مسئولان داره؟



چرا نمیزارید بمیریم؟
صنف عکاسی را تعطیل کرده اند جالب است عکاسان معمولا از دو محل درآمد دارند فیلبرداری و عکاسی از مراسم عروسی و .. و عکاسی در محل کار (که بیشتر مربوط به عکس پرسنلی اداری است ) مراسم عروسی تقریبا 9 ماه است که خوابیده و تالارها تعطیلند و فیلمبرداران بیکار . در محل کار با پیشرفت علم دیگر کمتر کسی به گرفتن عکس یادگاری مانند قبل رغبتی دارد در این اوضاع کرونایی هم دیگر اصلا نگو .می ماند عکس اداری و فتوکپی . در عکس اداری معمولا مشتری زیاد نیست الان پلیس + 10 و ثبت احوال و ... هم عکس اداری میگیرند پس عکاسی ها نباید شلوغ باشند چیزی که جای تعجب است اینکه چرا با این وجود این صنف که شاید یکی از متضررترین صنوف بر اثر کرونا باشد هم با وجود اینکه هیچ ازدحامی ایجاد نمی کند تعطیل شده است آیا هدف عده ای تیشه زدن به ریشه این شغل و تعطیلی و بیکار کردن هزاران عکاس برای همیشه است ؟صاحبان این شغل بعد از نزدیک به یک سال کرونا و تعطیلی مراسمات و .. دیگر آهی در بساط ندارند و کم کم از ورشکستی هم دارد میگذرد لطفا صنف عکاسی را دریابید تابناک لطفا در این مورد گزارش یا مقاله ای منتشر کن هم صنفان ما دارند نابود میشوند و کسی نیست زبان حالشان شود عکاسی کردن پلیس + 10 ،ثبت احوال ،برخی پست بانکها و ... و همچنین تعطیلی تالارها مراسمات کمر این صنف را شکسته بود ولی تعطیلی این اواخر متضررترین صنف کشور دارد تیشه به ریشه این شغل می زند و به زودی دهها هزار متصدی واحدهای عکاسی به خیل بیکاران کشور اضافه خواهند شد و این موضوع مشکلات عدیده شخصی خانوادگی و اجتماعی را موجب خواهد شد این صنف کمترین مراجعه در روز و کم درآمد ترین صنوف است و هیچ ادحامی ایجاد نمی کند تابناک لطفا زبان حال صنفی باش که دارد نابود میشود
اروپا یک ماه کامل تعطیل کرد الان هم درحال بازگشایی تدریجی است یک تعطیلی ۱۰ درصدی پرسرو صدا کمکی به حل مشکل کرنا نمیکند
در یک شهرستانی که با ارفاق کلا ۴۰ هزار نفرم جمعیت نداره روزی دو سه نفر فوتی داریم بعد این شهرو نارنجی اعلام کردن به این امارا اصلا اعتمادی نیست
اگر آمار متوفیان بخاطر کرونا را در میان اشخاص سرشناس ومعروف جهان بگیریم ایران نسبت به جمعیتش بیشترین فوتیها را در کره خاکی دارد وقطعا مقام اول است وجالب اینکه آمار متوفیان هر روز در یک رنج مشخص است واز طرفی امروز میگویند 5400 نفر بیمار با حال وخیم داریم و آنطرف فرموده اند از هر سه نفر وخیم حال یک نفر مرحوم میشوند آنوقت آیا یک سوم 5400 نفر میشود 470 نفر ؟؟؟
امشب اخبار ۲۰ و ۳۰ میدیدم با یکسری پزشک و پرستار مصاحبه میکردن همگی خندان و راضی که آمار مراجعه کنندگان کاهش داشته داستان چیه اونها میگن کاهشی شما میگید افزایشی!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار