بازدید 4631

قیمت طلا به پایین‌ترین سطح ۴ ماه اخیر رسید/ سیگنال سومین واکسن کرونای آمریکایی به بازار/ قیمت سکه امروز چهارشنبه ۵ آذرماه

قیمت جهانی طلا در معاملات صبح چهارشنبه هم تحت تاثیر افزایش ریسک‌پذیری ناشی از امید به واکسن کرونا، به سقوط خود ادامه داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 25 November 2020

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی طلا در معاملات صبح چهارشنبه هم تحت تأثیر افزایش ریسک‌پذیری ناشی از امید به واکسن کرونا، به سقوط خود ادامه داد.

تا ساعت ۷:۰۶ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۲۱ درصد دیگر افت کرد و به ۱٫۸۰۳.۶۵ دلار رسید. قیمت این شاخص در معاملات دیشب ۱.۵ درصد سقوط کرده بود و به پایین‌ترین سطح خود از ۱۷ جولای (۲۷ تیرماه امسال) رسیده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۱۸ درصد در معاملات صبح امروز افت کرد و به ۱٫۸۰۱.۳۰ دلار رسید. این شاخص در معاملات دیشب ۱.۸ درصد سقوط کرده بود. معرفی سومین واکسن کرونای آمریکایی با نام استرازنکا باعث شد تا با افزایش امیدواری در مورد پایان سریع‌تر پاندمی، روحیه ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران تقویت شود.

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۵ آذرماه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه، ۵ آذرماه) با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون تومان معامله شد.

امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون  تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با ۲۰۰ هزار تومان کاهش پنج میلیون و ۸۰۰ تومان، ربع ‌سکه چهار میلیون تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و ۵۶ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۵۷۵ هزار تومان فروخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار