بازدید 14908
۱
گزارش تابناک اقتصادی از بازار ارز؛

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه چهارم آذرماه ۹۹/ کاهش شاخص ارزی در بازار تهران

نرخ دلار و یورو در معاملات امروز بازار ارز با روند کاهشی همراه شده است. این در حالی است که نرخ رسمی انواع ارز نیز در بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن، نرخ ۱۸ ارز کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 24 November 2020
قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه چهارم آذرماه ۹۹/ کاهش شاخص ارزی در بازار تهران
 
نرخ دلار و یورو در معاملات امروز بازار ارز با روند کاهشی همراه شده است. این در حالی است که نرخ رسمی انواع ارز نیز در بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن، نرخ ۱۸ ارز کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات چهارمین روز هفته (سه شنبه چهارم آذرماه ۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز به نرخ ۲۳۸۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با افت ۵۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۲۵۰۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۲۹۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۶۵۰ تومان ارزان‌تر شده است.

نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه چهارم آذر ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۵۵ ریالی به قیمت ۵۵ هزار و ۹۸۱ ریال و هر یورو نیز با ۹۴ ریال کاهش، ۴۹ هزار و ۷۵۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۷۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۶۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۳ ریال، روپیه هند ۵۶۷  ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۵۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۸۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۱۶۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۸۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۲۷۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و  ۷۲۸ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۲۲ ریال، روبل روسیه ۵۵۳  ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار ۷۲۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۵۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۶۸ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۲۵۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹۸۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۸۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۷۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۶۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۸۰۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۸۴ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۶۹۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۶۰  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۱۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۱۵۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۷  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک  ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلار را ول کنین.فیلم بازی میکنین.قیمت پنیر را بیارین پایین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان