بازدید 16018

استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بی تدبیری در وزارت جهادکشاورزی به اوج خود رسیده، از بذر گندم گرفته تا نهاده‌های دامی و بازارگاه و... دیروز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را کلید زدیم.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 24 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان، حجت الاسلام حسن شجاعی در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: کشمش کشاورزان با ثمن بخس توسط دلالان خریداری می‌شود و وزارت جهاد کشاورزی فقط تماشا می‌کند.

‏‏‏‏‏نماینده مردم «ابهر، خرمدره و سلطانیه» در مجلس اظهارداشت: بی تدبیری در این وزارت به اوج رسیده، از بذر گندم گرفته تا نهاده‌های دامی و بازارگاه و... دیروز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را کلید زدیم.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با تسنیم، از کلید خوردن طرح سوال از کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مجلس خبر داد.

وی در همین راستا، افزود: طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی روز (یکشنبه ۲ آذر) تقدیم هیئت رئیسه شد و این سوال جهت بررسی به کمیسیون کشاورزی ارجاع شده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس در تشریح محور‌های سوال از خاوازی، اظهار داشت:عدم استفاده از نیرو‌های متخصص و متعهد استان اردبیل و منطقه مغان در مدیریت کشت و صنعت مغان، گرانی و کمبود بذر و نا مرغوب و همچنین گرانی سموم و کود مناسب برای کشاورزان از جمله محور‌های سوال از وزیر جهاد کشاورزی است.

اسماعیلی اضافه کرد:عدم برنامه ریزی دولت برای مناطق دیم کاری، نداشتن چرخه مناسب و توزیع و مشکلات دامداران و نازل بودن قیمت دام زنده نسبت به قیمت گوشت در بازار، عدم حمایت از کشاورزان، عدم برنامه ریزی درباره محصولات استراتژیک و همچنین عدم نظارت بر توزیع مناسب نهاده‌های دامی از دیگر محور‌های سوال از آقای خاوازی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۵
وزارت جهاد کشاورزی سالهاست در بی تدبیری پیشتازه. بیشتر از 30 سال پیش مقداری از زمین ها را در مراد آباد پونک به ما کارمندهای بدبخت در قالب تعاونی مسکن واگذار کردن. فقط یک سند دادن به ما و هنوز دنبال جوازیم. نیمی از ما در مستاجری فوت کردن بقیه هم پیر و فرتوت شدن. هیچ کس هم جوابگو نیست.
آقايان نماينده !
قطعاً شما حريف مافيا جهادكشاورزي نمي‌شويد پس خودتان و ما را سر كار نگذاريد !!!!!
فقط به اين بسنده ميكنم كه بفرمائيد چندصدنماينده قبلي و فعلي مجلس از اعضاء جهادكشاورزي هستند ؟!!!!!
بابا جمع کنید هر هفته می گید فلانی را استیضاح می کنیم و فلان می کنیم و بهمان می کنیم و نهایت کاری کرده اید ختم قران و پیشنهاد تغیر اسم خیابان و فرودگاه و گرفتن دنا پلاس و 200 میلیون ودیعه مسکن بوده
مرغ ارزون میشه یا نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
اره فردا ارزون میشه همانجور که روغن و لبنیات و بنزین و ... ارزان شد
بعد از 40 سال هنوز مدیریت کشت محصولات کشاورزی و مدیریت صادرات نداریم. هر سال سیب زمینی پیاز کاران و غیره ضرر می کنند.
الكيه بازم يك شو نمايشي ديگه
وزیر جهاد کشاورزی که حتی اجازه و قدرت عوض کردن یک رییس سازمان زیرمجموعه اش را ندارد چه انتظاری ازش داربد؟
رییس سازمان امور عشایر را با حدود چهل سال سابقه کنار گذاشت دفتر رییس جمهور اجازه نداد آقای پاپی زاده معارفه شده بود بیاد سرکار و یک ماه سازمان بلاتکلیف بود تازه یک نفر رو به عنوان سرپرست بزور به وزیر قالب کردند.
مدیرانی که وقت می خرند، از مدار خارج کنید
سرمایه یک مملکت یک ثانیه اش با ارزش است
خسارت مالی واجتماعی به جامعه تحمیل می شود
به نظر می رسد رای مجلس وانتخاب ایشان بعنوان وزیر اشتباه اساسی بوده وهر چه زودتر نامبرده را استیضاح ورای عدم اعتماد بدهند یک گام به جلو حرکت کرده اند
بزاريد يه كم ديگه گند بزنه به همه چيز بعد ... ديگه برا يچي ميخوايد باز خواستش كنيد يه نگاه به قيمت ها بكنيد كمر مردم رو شكستيد .....
بعنوان یک جهادگر عرض کنم که در این وزارتخانه،برخی مدیران صاحب دهها میلیارد تومان سرمایه شده اند آنهم از راه رانت و......
ببخشید شما؟؟؟ مگه مجلسی هم داریم؟؟
کدام کلید را خورد؟ کلید تدبیر و امید میزا حسن را؟
آقای حجتی را بیاورید چند سالی گند م خود کفا مرغ گوشت کمتر نوسان داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار